2023-03-18, 09:15
Medlem
KringExs avatar
Phenibut är en skum substans. En blandning mellan benso och Gabapetin.
Om man tar låga doser så ska den vara uppiggande och depressiv vid höga doser. Så funkar den inte på mig. Den fungerar faktiskt inte alls om jag inte blandar med benso, alkohol eller Gabapetin. Då mår jag väldigt bra av den!
Om man tar extrema doser; 10 gram och uppåt då blir man tjackad, får muskelryckningar och stora pupiller.
Jag blev stoppad av polisen en gång när jag tagit ca 10 gram + Gabapetin och dom var säkra på att jag tagit tjack, så dom skjutsade mig till beroendeenheten för urin och blodprov.
När snabbstickan på Amfetamin och Kokain visade negativt blev dom häpna och skjutsade hem mig.
Dom tog även mitt Phenibut som jag hade i snusdosan i beslag.
För två veckor sedan så fick jag ett brev av polisen att jag hade varor att hämta ut på polisstationen. Jag förstod att det var Phenibut och jag hade rätt
Citera
2023-03-18, 14:59
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Phenibut är en skum substans. En blandning mellan benso och Gabapetin.
Om man tar låga doser så ska den vara uppiggande och depressiv vid höga doser. Så funkar den inte på mig. Den fungerar faktiskt inte alls om jag inte blandar med benso, alkohol eller Gabapetin. Då mår jag väldigt bra av den!
Om man tar extrema doser; 10 gram och uppåt då blir man tjackad, får muskelryckningar och stora pupiller.
Jag blev stoppad av polisen en gång när jag tagit ca 10 gram + Gabapetin och dom var säkra på att jag tagit tjack, så dom skjutsade mig till beroendeenheten för urin och blodprov.
När snabbstickan på Amfetamin och Kokain visade negativt blev dom häpna och skjutsade hem mig.
Dom tog även mitt Phenibut som jag hade i snusdosan i beslag.
För två veckor sedan så fick jag ett brev av polisen att jag hade varor att hämta ut på polisstationen. Jag förstod att det var Phenibut och jag hade rätt

Ifrågasatte dom inte vad du hade phenibut till?
Citera
2023-03-18, 16:28
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Ifrågasatte dom inte vad du hade phenibut till?

Nej dom visste inte ens vad det är 😉
Citera
2023-03-19, 10:17
Medlem
trainriders avatar
Använde phenibut i några dagar för att dämpa en opioid-at vilket funka nästan lika bra som lyrica, men nu efter avslutat bruk har jag sån extrem huvudvärk så min fråga är hur länge brukar denna huvudvärk kunna sitta i? Andra dagen med huvudvärk, använde phenibut i 5dagar runt 2.5g per dag.
Citera
Idag, 09:48
Medlem
Har tagit 40mg diazepam (har OK tolerans såklart]) och 2g phenibut. Vore det helt idiotiskt att ta GHB om en 4-5h också? Vad är riskerna, mer än att man däckar i några timmar?

mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback