Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2023-03-22, 17:11
  #49
Medlem
Om du bara tar dig igenom första månaden så lovar jag att det blir mycket lättare.
Den månaden var värst för mig. Försökte om och om igen och fick återfall.

Sen tillslut så tänkte jag bara att nej, nu får det vara nog. Gick 1månad nykter och efter den tiden så var jag inte lika sugen längre. Är nu inne på månad 3 eller 4 och jag har aldrig mått så här bra.

Självklart tänker jag fortfarande ibland att det hade varit trevligt med en spliff. Men jag kommer hålla mig till enstaka tillfällen på sommaren.


Nu idag är det lättare att hålla sig ifrån bara om jag tänker på hur miserabel jag faktiskt var när jag missbrukade röka. Satt i soffan/sängen dag ut och dag in. Orkade inte ens diska. Vredesutbrott och det ena och det andra.

Relationerna jag trodde var borta har även dom börjat lappas ihop igen.
Citera
2023-03-22, 21:17
  #50
Medlem
JagSettKungenNakens avatar
sluta rök och börja ta det oralt.

Beställ lite HHC olja och kör på det i början, sen börjar du sakta men säkert trappa ner HHC-oljan tills du bara behöver det en gång om dagen. sen tar du varannan, sen bara på helgen och sen bara på fredagar.
Citera
2023-04-18, 21:24
  #51
Medlem
LakeDonJulios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapitaletstaten
Har rökt hasch i 10 år nu och jag orkar fan inte med det här mer har testat allt olika hobbys, kbt, behandlingshem mm.
Hur fan ska jag få ut tanken på haschet hur långt tid kommer det ta innan jag blir lycklig igen och återställd är min hjärna helt ur fuckad och det är försent för ett normalt liv ?
Inte haschet som är felet. Det är fel på dig!
Tummen ur röven och börja kröka istället. Varje gång du blir överdrivet sugen på holk så rulla en med bara tobak i för att på nått sätt minska suget. Eller som tidigare nämnt, skaffa en kärring som har koll på dig. Allt gott!
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback