Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-22, 11:04
Medlem
.-.-.s avatar
Minst sagt lite cringe att Nebil har tatuerat in "Det hände en grej" och en amulett med texten "2023 champion"
2023-03-22, 13:33
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Är verkligen Tova, kvinnan utan egenskaper ett föredöme? för svenska kvinner?

Du som hade ett sån fin post-historik med ariskt Farmen bröllop osv

Sandra Ö är väl en pumpad influencer btw?

Det var så lite så, väl mött

JAG MENADE SJÄLVKLART TORA!!!
2023-03-22, 17:53
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Ingen som är så pass dum och har Aftonbladet plus eller har föräldrar/bekanta som råkar ha det?

Är bland annat nyfiken på vem som sa N-ordet vid en middag. Skulle gissa på Victor och Christoffer.
99% av titlarna är garanterat clickbait. "Inkräkterna" är förmodligen insekter men de vill få det att framstå som okända, skumma människor som smög runt på gården. Sexbråket och nu är hon gravid handlar förmodligen om Christoffers rykte om Andreas och sexet och att Cia nu är gravid fast med någon helt annan men de vill få det att framstå som att Cia blev gravid pga sexet som sexbråket handlade om.

Däremot har nog Victor och Christoffer slängt ur sig en massa saker. Känns inte som någon av dem har filter eller finess när de dricker. De hade väl en middag/festkväll med Tora och Assi på Torpet när de rökte kryddor?

Avslöjar skandalen vid middagsbordet: ”De sa n-ordet”
Attacken mot Farmen-vinnaren: ”Falsk jävel”
Efter sexbråket i ”Farmen” – nu är hon gravid
Visar utseendeförändringen – har rasat 35 kilo
Chockades av inkräktare på ”Farmen”: ”Då tänkte vi ”What the fuck?!”
Gifter sig i juni – med 16 år yngre kärleken

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...for-deltagarna
Det var förmodligen Tova eller Tora som sa N ordet, eller
Assi själv, och sedan började hon må dåligt över det & spelade den döende svanen

Vem har gått ner 35 kg, det är inte långsökt att misstänka Tova
2023-03-22, 18:14
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Det var förmodligen Tova eller Tora som sa N ordet, eller
Assi själv, och sedan började hon må dåligt över det & spelade den döende svanen

Vem har gått ner 35 kg, det är inte långsökt att misstänka Tova

Det var Karin och det var tydligen flera år sedan under hennes ”glow up” efter en skilsmässa.
Click-bait som vanligt
2023-03-22, 19:51
Avstängd
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Minst sagt lite cringe att Nebil har tatuerat in "Det hände en grej" och en amulett med texten "2023 champion"

Men herregud.

Citat:
Ursprungligen postat av IlDivinoCodino
Haha, psykopaten Richard

"Hur kändes det att du tvingades kasta in handduken så tidigt?
– Jag visste att jag hade problem med mitt knä, men jag trodde inte att jag skulle ta så mycket stryk. Tittarna ser inte att vi sliter som djur. Jag höll på med grishagen och skjulet när jag plötsligt skulle gå upp i en balanstävling. Innan jag klev upp på pallen sa jag att jag hade jäkligt ont i knät, men att jag gör det för att få bra tv. Sedan när jag skulle ned landade jag snett, vilket gjorde att jag sedan belastade ryggen fel på grund av smärtan i knät. Läkaren sa att han varken kan tvinga mig att vara kvar, eller åka hem – utan det var mitt eget beslut. Det var tråkigt eftersom jag ville vara kvar och fajtas. Men det var inte värt att paja knät mer för en halv miljon kronor. Producenten Victor (Landergård) blev jätteförbannad att jag lämnade, han hade väl mig som någon slags favorit som skulle kunna vara ett hot fram till slutet."

Han tror alltså att producenten blev irriterad över att han lämnade för att han skulle vara ett hot i en final haha, snarare berodde det på mängden avhopp.

Haha ärkemytomanen förnekar sig inte.
Undrar om han skulle kunna klara sig fram till lunch utan att dra minst en lögn en enda dag?
Senast redigerad av AlligatorMan 2023-03-22 kl. 19:56.
2023-03-22, 20:33
Moderator
Dr Kings avatar
Säsongen är slut och tråden stängs.

/Moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback