Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-27, 18:05
  #2401
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KusinHistamin
Nytt inlägg på IG. Han står framför spegeln i badrummet och skriver ”funderar på att hoppa in i duschen”.

Vilken jävla människa, vad vill han uppnå?

Hoppas att någon < 15 ska skriva och göra så att han kan fantisera på sitt pojkrum
Citera
2023-03-09, 16:57
  #2402
Medlem
Pontus gillar inte mina kommentarer, så jag är bannad både på Instagram och hans You Tube-kanaler. Men han verkar fortsätta som om ingenting har hänt, men det är långt däremellan. Någon som vet vad som händer omkring honom? Någon hade frågat om han har fått ett jobb, och han svarade att han redan har ett. Att fortsätta att stjäla och kopiera från andra? För något eget verkar han inte klara av, bara att "dansa" framför kameran.
Citera
2023-03-10, 14:28
  #2403
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akasha1000
Pontus gillar inte mina kommentarer, så jag är bannad både på Instagram och hans You Tube-kanaler. Men han verkar fortsätta som om ingenting har hänt, men det är långt däremellan. Någon som vet vad som händer omkring honom? Någon hade frågat om han har fått ett jobb, och han svarade att han redan har ett. Att fortsätta att stjäla och kopiera från andra? För något eget verkar han inte klara av, bara att "dansa" framför kameran.

lol först skriver han att han har ett jobb, sen får han en fråga om vad han jobbar med, i vilket han svarar "sociala medier". han har alltså inte fått ett jobb.

vet någon vilken klubb det är han brukar hänga på?
Citera
2023-03-18, 14:39
  #2404
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KusinHistamin
Om man lyckades hångla med två tjejer en kväll när man var typ 14-16 så kanske man skröt om det och tyckte att det var coolt.
Pontus har aldrig växt upp. Undrar när han kommer börja sörja sina förlorade år.

Håller med, två tjejer är typ standard kväll.

Nu en viktigare fråga:

Är Pontus Rasmusson oskuld? ''om inte - vem ligger han med? Svårt att tro att jämnåriga om ens 16+ skulle ligga med honom
Citera
2023-03-19, 09:45
  #2405
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nafta112
Håller med, två tjejer är typ standard kväll.

Nu en viktigare fråga:

Är Pontus Rasmusson oskuld? ''om inte - vem ligger han med? Svårt att tro att jämnåriga om ens 16+ skulle ligga med honom

Hur ska vi veta det?

Eller juste, brukar ha sex med Pontus lite då och då för pengar.

Jag förstår inte varför den frågan ställs då vi inte vet.
Citera
2023-03-19, 19:56
  #2406
Medlem
Contragulationss avatar
Ett par runda brillor på den här grabben och han är otroligt lik Karl-Bertil Jonsson till utseendet.
Citera
2023-03-19, 20:09
  #2407
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nafta112
Håller med, två tjejer är typ standard kväll.

Nu en viktigare fråga:

Är Pontus Rasmusson oskuld? ''om inte - vem ligger han med? Svårt att tro att jämnåriga om ens 16+ skulle ligga med honom
Han har en jävligt knepig relation med morsan, det är förmodligen hon som tog hans oskuld.
Citera
2023-03-22, 18:46
  #2408
Medlem
Nu försöker Pontus att ha en ny stil, han härmar Paul Breach. Han pratar mycket snabbt om allt och ingenting, och slänger in lite engelska. Och hur kan han ha denna kille som förebild? Men de verkar tänka på samma sätt, och Pontus förstår väl inte att han bara gör det ännu värre. Om det nu kan bli det? Kan han inte hitta på något eget? Och varför fortsätter han med videor där han tycker att han är snygg och charmig? Förstår han inte att det är över, och att det är dags att göra någonting annat?
Citera
2023-03-22, 20:18
  #2409
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akasha1000
Nu försöker Pontus att ha en ny stil, han härmar Paul Breach. Han pratar mycket snabbt om allt och ingenting, och slänger in lite engelska. Och hur kan han ha denna kille som förebild? Men de verkar tänka på samma sätt, och Pontus förstår väl inte att han bara gör det ännu värre. Om det nu kan bli det? Kan han inte hitta på något eget? Och varför fortsätter han med videor där han tycker att han är snygg och charmig? Förstår han inte att det är över, och att det är dags att göra någonting annat?

Tjejer som går 8-9 samt 1 ring gymnasiet avgudar honom. När jag väntar på tåget är det alltid typ 08or som spelar upp hans cover låt ”Mmm Yeah Yeah”.

Barn blir dummare och dummare tyvärr.
Citera
2023-03-24, 05:45
  #2410
Medlem
Himawaris avatar
Pontus påstår att hans följare är i en lite högre åldersgrupp nu, undra vad dessa tycker om hans nya cover på "Rosa helikopter"
Citera
2023-03-24, 11:24
  #2411
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Tjejer som går 8-9 samt 1 ring gymnasiet avgudar honom. När jag väntar på tåget är det alltid typ 08or som spelar upp hans cover låt ”Mmm Yeah Yeah”.

Barn blir dummare och dummare tyvärr.

Det är helt obegripligt att de inte fattar vad han är för en girig slusk. Men förhoppningsvis växer dessa tjejer upp och mognar, och då är de inte intresserade av en 30-åring som fortfarande beter sig som en 12-åring. Och nästa generation har i bästa fall hittat någon annan som de kan beundra och följa eftersom Pontus inte är aktiv på YT. Men jag förstår inte varför vissa lägger upp hans videor, och gör reklam för honom. Så sakta men säkert kommer han nog att försvinna, men ska det verkligen behöva ta så lång tid efter allt han har gjort?
Citera
2023-03-26, 18:43
  #2412
Medlem
Nu har Pontus, som en mycket dålig skådespelare, lagt upp en video där han låtsas dölja ett "sugmärke" på axeln. Dessutom så säger han att han ser ut som Barbie's Ken. Men samtidigt en gråtvideo då han är så deprimerad för att han inte har (får) någon tjej. Det finns väl ingen i hans ålder som vill ha någon som bor hemma, och varken har någon utbildning eller ett jobb. Och med det bagaget med lögner, lurat barn och allt annat elände så lär väl knappast några föräldrar välkomna honom. Att flytta till ett annat land är väl det enda alternativet, men hur ska han klara sig utan mamma och pappa varje dag som förmodligen gör allt åt honom?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback