Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-22, 18:16
  #19261
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av captainalex
cs2 istället för csgo vad tror folket om hur de blir
Nytt som fan. Valve suger ju.
Vet inte ens vad det är för företag om man kan säga "är det en ny kontroll, vr hjälm eller uppföljare med samma gamla formula?"
Skämmigaste spelstudion, svär. Sen förstörde de ett spel om Egypten(in the valley of gods) utan att ens ge oss ett dugg?
Team fortress 3 har nog aldrig varit så aktuell samt efterlängtad men de vill ändå bara sitta som "hehe ni veeeet att vi kan... hehe. Hehe" sen kan dom inte. Jag lovar. Skämmigt hur de syns. Kan de lansera en seriös eller är de bara "hehe, hihi" åt att missa passande affärsutveckling?
Snart får vi ett demo 1 timme med att 10 tusen hemliga personer jobbat på.
Sen kommer de ut "Ja, det var ju trevligt."
"Aptitretare" skall det heta. Hatar fkng såna när det syns att ingen är så bra.
Är de bra på att bara hålla sig eller? Kan ändå säga att de är okapabla åtminstone.
__________________
Senast redigerad av Forthenord 2023-03-22 kl. 18:27.
Citera
2023-03-22, 23:52
  #19262
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Forthenord
Nytt som fan. Valve suger ju.
Vet inte ens vad det är för företag om man kan säga "är det en ny kontroll, vr hjälm eller uppföljare med samma gamla formula?"
Skämmigaste spelstudion, svär. Sen förstörde de ett spel om Egypten(in the valley of gods) utan att ens ge oss ett dugg?
Team fortress 3 har nog aldrig varit så aktuell samt efterlängtad men de vill ändå bara sitta som "hehe ni veeeet att vi kan... hehe. Hehe" sen kan dom inte. Jag lovar. Skämmigt hur de syns. Kan de lansera en seriös eller är de bara "hehe, hihi" åt att missa passande affärsutveckling?
Snart får vi ett demo 1 timme med att 10 tusen hemliga personer jobbat på.
Sen kommer de ut "Ja, det var ju trevligt."
"Aptitretare" skall det heta. Hatar fkng såna när det syns att ingen är så bra.
Är de bra på att bara hålla sig eller? Kan ändå säga att de är okapabla åtminstone.
Äsch nu skäms jag. E faktiskt taggad på CS2 efter deras demonstrationer
Citera
2023-03-23, 06:39
  #19263
Medlem
Fan vad taggad jag blev efter att ha sett shrouds youtubevideo och läst på Csgos hemsida vad som är nytt. Mer kommer att visas i sommar.

Har tagit en paus med cs men blev sugen på att börja igen
Citera
2023-03-23, 17:21
  #19264
Medlem
trallexs avatar
Ja, jag kommer ge det en chans till sommaren. Det jag tror är mest viktigt här är att valve faktiskt kan ändra sin kod utan att sabba något annat och subtick så klart.
Citera
2023-03-23, 18:53
  #19265
Medlem
0xgh64s avatar
Vet nog inte vad jag ska säga annat en HUD är som från nyaste cod vilket jag hatar och smoksen ser för jävliga ut. Personligen tycker jag om det som är lite old school med cs, likasom i cod så är det mw2/mw3 som gäller. Alla maps är också för ljusa ingen kontrast i dom.
__________________
Senast redigerad av 0xgh64 2023-03-23 kl. 19:12.
Citera
2023-03-24, 16:49
  #19266
Medlem
GeleZachas avatar
Nä jag vete fan vad jag tycker om CS 2. Det är som Anomaly sa, lite för mycket Battlefield och Rainbow-känslor. Känns som att detta går för långt bort från vad CS är.

Samtidigt blev jag fruktansvärt arg både när stora uppdateringen (2015?) var och när de ändrade Dust 2 och jag tog långa pauser båda gångerna, men man väljer ju sig och börja gilla det nya till slut.
Citera
2023-03-27, 10:09
  #19267
Medlem
Läste rykte om att CS2 ska gå o spela på mobil. Låter väldigt...fucked up...i min värld.

Association då snabbt till konsol..Minns ni CS på Xbox? Spelade mkt CS 1.5 på den tiden o övergången till o prova CS på Xbox blev en stor flopp för min del. Med det sagt så hade jag provat CS på PS5 i dagsläget då jag knappt spelat CS sen 1.5.

Komma in helt färsk i CSGO är en katastrof för min del då jag inte spelat hundratals..tusentals timmar.. Lärningskurvan är på tok för brant.

Lite OT men tips på CS2 när det släpps för en nybörjare, var kan jag spela där motståndet är närmare min nivå? Soloranked tills jag möter och spelar med andra csidioter som jag själv?
Citera
2023-03-27, 10:11
  #19268
Medlem
olikafargers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Läste rykte om att CS2 ska gå o spela på mobil. Låter väldigt...fucked up...i min värld.

Association då snabbt till konsol..Minns ni CS på Xbox? Spelade mkt CS 1.5 på den tiden o övergången till o prova CS på Xbox blev en stor flopp för min del. Med det sagt så hade jag provat CS på PS5 i dagsläget då jag knappt spelat CS sen 1.5.

Komma in helt färsk i CSGO är en katastrof för min del då jag inte spelat hundratals..tusentals timmar.. Lärningskurvan är på tok för brant.

Lite OT men tips på CS2 när det släpps för en nybörjare, var kan jag spela där motståndet är närmare min nivå? Soloranked tills jag möter och spelar med andra csidioter som jag själv?

Va? CS finns väl inte på PS5?
Och spela vanlig match making så kommer du snart ranka ner tills du är på din nivå.
Citera
2023-03-27, 10:18
  #19269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
Va? CS finns väl inte på PS5?
Och spela vanlig match making så kommer du snart ranka ner tills du är på din nivå.

Sry om jag var otydlig. Inget talar i dagsläget för att CS2 kmr till konsoller. Jag menade OM i en teoretiskt värld CS2 släppts till PS5. Men känns väldigt osannolikt.

Tack för tipset!
Citera
2023-03-27, 13:51
  #19270
Medlem
DrWangs avatar
Tycker cs2 ser kul och intressant ut, det är dags med en uppdatering av spelet helt klart.

Minns tidigare förändringar som jobbiga men bra när man kommit in i det. Som att haxa genom massa ställen på 1.5 och tidigare för att sedan knappt kunna det alls på samma banor, det var en omställning. Hur nostalgisk jag än är så har cs go tagit tronen så en uppdatering blir nog med tiden helt superb och ett lyft för scenen i sin helhet.
Citera
2023-04-18, 00:49
  #19271
Medlem
Fan mycket cheaters/smurfs det är i csgo nu.
Ibland kan det vara 2/5 comps man spelar. Dessa blir inte flashade, hs i varje skott m.m. Hoppas verkligen cs2 gör något åt det här. Tappar min spellust totalt. Tur det snart är sommar.
Citera
2023-04-20, 20:43
  #19272
Medlem
Tyckte nya smokesen verkade nice först, tills jag insåg att det är slutet för ninja deffs.
(smoka bomben och deffa medans fienden skjuter frenetiskt och försöker döda en)

Nu kommer det bli svin enkelt att döda nån som ninjar.

Lirar mest esportal och dom borde införa åldersgräns och BankID för att skapa konto.
Kan verka radikalt men helvete vad tröttsamt det är att hamna i lag med epa-åkande finniga 14åringar eller möta folk som uppenbarligen fuskar. BankID och avstängning på livstid borde rätt fort sålla bort dom.
__________________
Senast redigerad av Kuuuuk 2023-04-20 kl. 20:47.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback