9 dagar och 6.5 kg mindre vikt (från 76 till 69.5 kg), genom hans egna Yrvindsdiet. Alltså sluta ät på fredag och gå ner i vikt. Jag undrar om han åt något alls under den tiden, vattenfasta?
Jag tror han måste vattenfastat under den tiden, för att nå den kraftiga viktminskningen.
Han planerar alltså segla till Valdivia i Chile. Valdivia är en fin och framstående stad i Chile. Floden leder genom staden Valdivia. Jag besökte staden Valdivia för ett par år sedan. Åkte nattbuss dit, sov på övre plan av bussen. "Sjukt" att någon seglar så långt dit.
Frågan är om han hinner bli klar med senaste(sista?) bygget innan det är dags att dra gräsmattan över sig... Han om någon skulle nog inte stå ut ens fem minuter på ett äldreboende, det bästa vore att han kommer iväg och filosoferande får segla in i solnedgången. https://www.youtube.com/watch?v=ttbV0uVbEHU
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Stöd Flashback
Swish: 123 536 99 96Bankgiro: 211-4106
Stöd Flashback
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!