2023-03-13, 13:51
Medlem
Nån som fått tag i santeria tram? Vissa i tråden hävdar det finns många hemmapressadw av dom.

Kan säga såhär dom smular extremt lätt, men ruset kmr snabbare.

Men med det sagt vet ja inte om dom jag har är falska eller äkta. Kan de finnas nått annat som skiljer fejk från äkta?

Man blir lite segare på dessa inte lika exhalterad eller pepp som på tex sandoz
Citera
2023-03-18, 21:46
Medlem
Flashback - jag behöver hjälp!

Vilka är de bästa tramadolen som säljs på flugsvamp för tillfället?

Vilka är äkta och vilka ska man passa sig för?

Har som postaren över testat Santeria 200mg men är inte imponerad.

Så vilka har ni testat och kan rekommendera?
Citera
2023-03-18, 22:36
Medlem
Hej jag käkar antibiotika samt antiinflammatoriska + omeprazol (kåvepenin + omeprazol + naproxen) men har kommit över 10st Tramadol Aurobindo 50mg.

Är det cool om jag tar 100mg tram även fast jag käkar mina mediciner?

Tacksam för snabbt svar
Mvh
Citera
2023-03-18, 23:48
Medlem
Det ska inte vara några problem alls - speciellt inte om du endast tar 100mg - kör på!
Citera
2023-03-19, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av high-ai2023
Det ska inte vara några problem alls - speciellt inte om du endast tar 100mg - kör på!
Tack vännen, tror du jag t.om kan gå för 150mg? Käkat tram innan och har försökt hålla mig till Max 150/200 då jag tycker att jag har ett ganska skönt rus där, däremot nojjar jag upp mig själv _som fan_ och ja det leder ju inte till bättre ^^ Rädd för kramper och andningsdepp
Citera
2023-03-19, 10:45
Medlem
Medicinerna du nämnde så inte vara några problem tillsammans med tram och du dosen du vill ha (150-200mg) är relativt liten. Den kan du äta utan att alls behöva oroa dig för kramper. Mys på
Citera
2023-03-21, 10:50
Medlem
Nån annan än jag som känner sig smått efterbliven efter att ha ätit tram i längre perioder?
Går dock över när jag slutat och har uppehåll med hjälp av subutex men kan vara värt att varna andra, svårt att märka och inser verkligen när man haft uppehåll från tram ett tag.
Senast redigerad av snailtrack 2023-03-21 kl. 10:53.
Citera
2023-03-21, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snailtrack
Nån annan än jag som känner sig smått efterbliven efter att ha ätit tram i längre perioder?
Går dock över när jag slutat och har uppehåll med hjälp av subutex men kan vara värt att varna andra, svårt att märka och inser verkligen när man haft uppehåll från tram ett tag.

Hade tagit subutex i låga doser samt 1-2 blåa, lika trevligt som tram i en vecka för att märka av hur lite dummare i huvudet man blir som är så svårt att märka.

0,1 mg sub med sköljd näsa från kokat vatten sedan torka så får man ett behagligt botemedel.

Tyckte illamåendet från sub försvann när jag började blanda med ksalol
Senast redigerad av snailtrack 2023-03-21 kl. 11:09.
Citera
Igår, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snailtrack

I princip alla droger gör en (smått) efterbliven efter dagligt (miss)bruk, varesig det är tramadol, alkohol, benso, amfetamin..
Såvida man inte knarkat sönder hjärnan helt och hållet så brukar den vara bra på att reparera sig själv när man blir ren.

Hursomhelst, för hur många räcker egentligen 400mg som är den dagliga maxdosen enligt farbror doktor? Även om man haft uppehåll från alla slags opiater ett tag så tycker jag det känns som en låg dos. Jag tar enbart medicinskt och brukar känna mig relativt nöjd vid 800mg-1g, iallafall så stoppar jag där. Är detta bara jag? Sen läser man om folk som to.m får rus av 200mg (kan även vara spetsat med fentanyl?), och jag är inte ens ute efter rus.
Skumt att en medicin kan fungera så annorlunda för folk.
Citera
Igår, 09:54
Medlem
GonerStoners avatar
Snabb fråga.

Jag antar att det inte blir myrkryp och hela köpet på 2 dagars bruk?

Dag 1: 400
Dag 2: 600

/Tack på förhand
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback