Har kontaktat Stockholms tingsrätt om att få ljudupptagningen från rättegången. Jag trodde naivt nog att den skulle kunna skickas via e-post men har fått till svars att den endast lämnas ut på USB till en kostnad av 120:- + porto samt att mitt personnummer måste lämnas.
så hur gick det?. gick du ut och hämtade ljudfilerna eller sket du i det?
Jag förstår att du syftar till säkerhetsboken där han haft sina iranska pass men det har väl aldrig varit något frågetecken kring den boken? Däremot så var det ju flertalet böcker som SÄPO noggrant dokumenterat i FUPen som vi fortfarande inte vet varför de ägnades så mycket tid åt. Kan det vara som så att du råkar blanda ihop?
Ja, tänker på de böckerna. Är det inte samma böcker? Trodde säkerhetsboken stod i bokhyllan?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Stöd Flashback
Swish: 123 536 99 96Bankgiro: 211-4106
Stöd Flashback
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!