Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-20, 13:53
  #205
Avstängd
tr0llelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ok-perfekt
Är det vad jag kommenterar?
Jag orkar verkligen inte med dig mer. Jag avbryter här. Ska du argumentera emot mig så får du lära dig läsa så att du argumenterar emot det jag sagt och inte det du tror jag sagt. Hejdå.
Citera
2023-03-20, 14:09
  #206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SionVisesProtokoll
Jaha, det verkar som kvinnliga fångvaktare inte kan behålla trosorna på i närheten av kriminella män. Här horas det friskt.

Vad tycker ni om kvinnliga fångvaktare bland män, bör de få hålla på och hora runt?
Finns dom som anser att honor väljer ut dom exemplar av hanar att para sig med som är dom mest dugliga, starka och felfria.

Och om inte, då är väl människan ett evolutionärt snedsteg då, eftersom alla andra djur verkar göra som ovanstående, eller?
__________________
Senast redigerad av Robbinist 2023-03-20 kl. 14:16.
Citera
2023-03-20, 17:40
  #207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Finns dom som anser att honor väljer ut dom exemplar av hanar att para sig med som är dom mest dugliga, starka och felfria.

Och om inte, då är väl människan ett evolutionärt snedsteg då, eftersom alla andra djur verkar göra som ovanstående, eller?
Blir lite fel i civilizationen, dessa män hade blivit ihjäl slagna av klanen.
Citera
2023-03-20, 21:28
  #208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Langkille
Blir lite fel i civilizationen, dessa män hade blivit ihjäl slagna av klanen.

Sätt "vanliga svenssons" i fängelset med dom så kommer vanliga svenssons bli dominerade av dessa män, mycket för att dessa män saknar de spärrar som vanliga svenssons har.

Att gå efter vilka kvinnor väljer att para sig med är ett väldigt effektivt sätt för att få reda på vem/vilka som hade varit herren på teppan "back in the days". Det är liksom det som deras sexuella selektionsmekanism utvecklade sig för, du kan inte kriga mot miljontals år av evolution.

Att det sedan idag är destruktivt, ja, vet vet vi.
Citera
2023-03-21, 06:22
  #209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Sätt "vanliga svenssons" i fängelset med dom så kommer vanliga svenssons bli dominerade av dessa män, mycket för att dessa män saknar de spärrar som vanliga svenssons har.

Att gå efter vilka kvinnor väljer att para sig med är ett väldigt effektivt sätt för att få reda på vem/vilka som hade varit herren på teppan "back in the days". Det är liksom det som deras sexuella selektionsmekanism utvecklade sig för, du kan inte kriga mot miljontals år av evolution.

Att det sedan idag är destruktivt, ja, vet vet vi.
Svensson är väldigt svag om du jämnför med vikingarna tex.
Citera
2023-03-23, 23:15
  #210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Langkille
Svensson är väldigt svag om du jämnför med vikingarna tex.

Vikingarna belönade för guds skull den man som var den starkaste mest brutala råa krigaren utan spärrar!
Citera
2023-03-24, 06:26
  #211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Vikingarna belönade för guds skull den man som var den starkaste mest brutala råa krigaren utan spärrar!
I krig mot fiender... funkar säkert jätte bra när någon äter allt havre och familjerna svälter.
Citera
2023-03-25, 23:03
  #212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Langkille
I krig mot fiender... funkar säkert jätte bra när någon äter allt havre och familjerna svälter.

Internt om vem som skulle vara "hövdingen" för guds skull, eller "jarl".

Citera
2023-04-01, 00:47
  #213
Medlem
stone_sleepers avatar
Nya fall. Den här kvinnan har även ett magisterexamen.

Prison officer, 27, warned she faces jail over inappropriate relationship with inmate
https://www.mirror.co.uk/news/uk-new...faces-29540859


Prison nurse 'had inappropriate relationship with same inmate as jail worker colleague'
https://uk.news.yahoo.com/elyse-hibb...093019118.html

Den här snubben som charmade både sjuksköterskan och kvinnliga vakten heter Harry Pullen, det finns tydligen en manlig modell med samma namn, undrar om det är samma kille?
Citera
2023-04-01, 23:39
  #214
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Nya fall. Den här kvinnan har även ett magisterexamen.

Prison officer, 27, warned she faces jail over inappropriate relationship with inmate
https://www.mirror.co.uk/news/uk-new...faces-29540859


Prison nurse 'had inappropriate relationship with same inmate as jail worker colleague'
https://uk.news.yahoo.com/elyse-hibb...093019118.html

Den här snubben som charmade både sjuksköterskan och kvinnliga vakten heter Harry Pullen, det finns tydligen en manlig modell med samma namn, undrar om det är samma kille?

Det händer överallt, hela tiden, världen över.

Jag hörde att i vissa ryska fängelser har dom sedan länge förbjudit kvinnor från att jobba, då de uppmärksammade att en väldigt stor del av dessa kvinnor med tiden inledde sexuella förhållanden med skurkarna.

Det är faktiskt helt bisarrt hur stark den kvinnliga sexdriften är när det kommer till dessa typer.


Masterexamen, magister, spelar ingen roll, ALLA kvinnor blir kåt av dessa typer, det är djupt rotat i deras biologi.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback