• 4
  • 5
2023-03-19, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zillan
Så vad tyckte/tycker du om deras Tren?

Kan gå i god för deras tri-tren iaf svettas som en galning på nätterna, drömmer om våld sex och otrohet!
Lyckades få en härlig host attack vid förrförra sticket 😁

Så gör de bra tri-tren borde enatat vara minst lika bra 😁
Citera
2023-03-19, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av preppberra
Kan gå i god för deras tri-tren iaf svettas som en galning på nätterna, drömmer om våld sex och otrohet!
Lyckades få en härlig host attack vid förrförra sticket 😁

Så gör de bra tri-tren borde enatat vara minst lika bra 😁

haha låter stabilt

Kör 400mg Tren E, 3 veckan nu, jag personligen har inga problem med nattsvett, paranoida tankar, sviktande humör etc. Jag sover som en bebis dessutom, dock får jag varmevallningar på dagarna som är ganska påtagligt (snarlikt febersymtom med yrsel och illamående) och problem med sura uppstötningar till den grad att jag har spytt några gånger men läste att omeprazole hjälper mot det och tar nu 1 kapsel om dagen och min reflux har försvunnit

tillägga att jag kör 1000mg test e som bas och cardarine för att motverka eventuella biverkningar från trenet
Citera
2023-03-19, 11:11
Medlem
Citat:
haha låter stabilt

Kör 400mg Tren E, 3 veckan nu, jag personligen har inga problem med nattsvett, paranoida tankar, sviktande humör etc. Jag sover som en bebis dessutom, dock får jag varmevallningar på dagarna som är ganska påtagligt (snarlikt febersymtom med yrsel och illamående) och problem med sura uppstötningar till den grad att jag har spytt några gånger men läste att omeprazole hjälper mot det och tar nu 1 kapsel om dagen och min reflux har försvunnit

tillägga att jag kör 1000mg test e som bas och cardarine för att motverka eventuella biverkningar från trenet

Tips är att inte äta omeprazol det är inte bra mot magen i längden, testa om du kommer undan med bikarbonat!
Citera
2023-03-19, 17:08
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Tips är att inte äta omeprazol det är inte bra mot magen i längden, testa om du kommer undan med bikarbonat!

Ja, natriumbikarbonat går även att köpa på apoteket i tablettform.
Citera
2023-03-19, 17:10
Medlem
Citat:

Hur mycket bikarbonat rekommenderar du att ta dagligen? uppdelat morgon/kväll osv?
Tack för tipset
Citera
2023-03-19, 19:42
Medlem
Citat:
Hur mycket bikarbonat rekommenderar du att ta dagligen? uppdelat morgon/kväll osv?
Tack för tipset

En huskur mot halsbränna går ut på att dricka vatten blandat med bikarbonat, som är basiskt, för att neutralisera magsyran så att den blir mindre frätande. Om du vill prova tar du en halv tesked bikarbonat i 1-1,5 dl vatten, blandar ordentligt och dricker.

Samt

När Bikarbonaten kommer till magsäcken skapas gaserna koldioxid och kolsyra som då kan ge uppblåst mage, diareé och magont. När dosen ökar, ökar också risken för bieffekter. De flesta klarar av 0,2g/kg kroppsvikt, dvs upp mot ca 15g bikarbonat i en dos.

Mvh
Bertil
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback