2023-03-19, 14:47
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Vad är det jag hittar på exakt?
Du hoppar på andra personer med konstruerade argument. Det hör inte till tråden. Så det tänker jag inte gå in på.

ICC skyddar Putin genom att bara åtala för trafficking när det under lång tid påståtts att han är ansvarig för massmord på civila och anläggande av massgravar. Det är det väsentliga.
Citera
2023-03-19, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Du hoppar på andra personer med konstruerade argument. Det hör inte till tråden. Så det tänker jag inte gå in på.

ICC skyddar Putin genom att bara åtala för trafficking när det under lång tid påståtts att han är ansvarig för massmord på civila och anläggande av massgravar. Det är det väsentliga.

Nej det gör jag inte.

Men du får gärna komma med en källa till det fetade! Tvivlar på att du har någon dock.
Citera
2023-03-19, 14:53
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Nej det gör jag inte.

Men du får gärna komma med en källa till det fetade! Tvivlar på att du har någon dock.
Jag brukar inte svara med motfrågor. Men du frågar om det självklara så jag kan inte leta referenser för det.

Känner du inte till att Putin anklagats för massmord på civila?
Citera
2023-03-19, 14:57
Medlem
Citat:
Jag brukar inte svara med motfrågor. Men du frågar om det självklara så jag kan inte leta referenser för det.

Känner du inte till att Putin anklagats för massmord på civila?

Jösses vad du slingrar dig, Ivan.

Du kom med påståendet att ICC skyddar Putin. Kläm fram med en källa till det sensationella påståendet, tack!
Citera
2023-03-19, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Ingen här vet vilka anklagelser som är sanna eller falska.
Det får ju avgöras i domstol.
Tror man att det är en djävla röra mellan olika stater med maskopier och hemliga överenskommelser där staterna och medierna och judarna och globalisterna lurar befolkningen som röker cannabis och äter svamp blir det ju omöjligt att föra en vettig diskussion.
Då vet du inte om Tove verkligen är död eller inte bara för att det inte har gått till rättegång heller?
Citera
2023-03-19, 15:01
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Jösses vad du slingrar dig, Ivan.

Du kom med påståendet att ICC skyddar Putin. Kläm fram med en källa till det sensationella påståendet, tack!
Den som skyddar Putin kan man kalla Ivan, inte mig, jag anser att han skall åtalas för det han under lång tid anklagats för.

Du bara upprepar frågor om det som jag redan skrivit många gånger i tråden. Det finns svar på din fråga i många av mina inlägg i tråden. T.ex. i det första inlägget.
Citera
2023-03-19, 15:10
Medlem
Citat:
Den som skyddar Putin kan man kalla Ivan, inte mig, jag anser att han skall åtalas för det han under lång tid anklagats för.

Du bara upprepar frågor om det som jag redan skrivit många gånger i tråden. Det finns svar på din fråga i många av mina inlägg i tråden. T.ex. i det första inlägget.

Exakt! Du har alltid försvarat Putin, lille Ivan, oavsett att du nu på ett absurt sätt påstår motsatsen.

Du har inte heller kommit med en källa tidigare i tråden. Seså, en källa på att ICC skyddar Putin tack!
Citera
2023-03-19, 15:11
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Exakt! Du har alltid försvarat Putin, lille Ivan, oavsett att du nu på ett absurt sätt påstår motsatsen.

Du har inte heller kommit med en källa tidigare i tråden. Seså, en källa på att ICC skyddar Putin tack!
Som jag skrev har jag motiverat detta många gånger i tråden.

Putin har under lång tid anklagats för massmord på civila, att anlägga massgravar och terrorbombning. men nu åtalas han endast för trafficking av barn.

ICC undviker att åtala Putin för mycket allvarliga brott han anklagats för.

Därför skyddar ICC Putin.
Senast redigerad av wwr 2023-03-19 kl. 15:15.
Citera
2023-03-19, 15:22
Medlem
Citat:
Som jag skrev har jag motiverat detta många gånger i tråden.

Putin har under lång tid anklagats för massmord på civila, att anlägga massgravar och terrorbombning. men nu åtalas han endast för trafficking av barn.

ICC undviker att åtala Putin för mycket allvarliga brott han anklagats för.

Därför skyddar ICC Putin.

Jag frågade inte efter dina påståenden utan en källa. Kom igen: kan du inte ens prestera en dassig bitchute-"källa" till dina påståenden, Ivan?
Citera
2023-03-19, 15:24
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Jag frågade inte efter dina påståenden utan en källa. Kom igen: kan du inte ens prestera en dassig bitchute-"källa" till dina påståenden, Ivan?
Du försöker trasa sönder tråden med frågor om källor till det självklara.

Betvivlar du verkligen att Putin anklagats för massmord på civila, anläggande av massgravar och terrorbombning?

Eller betvivlar du verkligen att Putin nyligen åtalats för trafficking?
Citera
2023-03-19, 15:29
Medlem
Citat:
Du försöker trasa sönder tråden med frågor om källor till det självklara.

Betvivlar du verkligen att Putin anklagats för massmord på civila, anläggande av massgravar och terrorbombning?

Eller betvivlar du verkligen att Putin nyligen åtalats för trafficking?

Nej har jag påstått att jag betvivlar detta?

Och nej, slutsatsen att ICC skyddar Putin görs bara av rysshoror som du själv . Men då vet vi: du tycker barnarov är lindrigt och du kan inte heller styrka dina påståenden.

Ha en fin kväll!
Citera
2023-03-19, 15:31
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Nej har jag påstått att jag betvivlar detta?

Och nej, slutsatsen att ICC skyddar Putin görs bara av rysshoror som du själv . Men då vet vi: du tycker barnarov är lindrigt och du kan inte heller styrka dina påståenden.

Ha en fin kväll!
Det är alldeles uppenbart att ICC skyddar Putin.

Vi är överens om att Putin anklagats för massmord på civila, anläggande av massgravar och terrorbombning.

Vi är överens om att Putin av ICC nyligen åtalats endast för trafficking.

Genom att ICC utelämnar de allvarliga brotten i sitt åtal så skyddar ICC Putin.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback