Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-19, 08:31
  #20977
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GladeBenny
Falska anklagelser !!
Jag undrar verkligen vilken skev verklighetsuppfattning du har som tror dom är falskt anklagade, det är sånt som små ynkliga personer säger när dom inte står upp för vad dom gjort.
Så det är du som ska ha tack för att bevisat det ännu en gång.
Förbjud kriminella mc gäng en gång för alla!
Det du kallar för mc-gäng vilka är det?

Är det så att du menar motorcykelklubbar?

Förklara gärna!
Citera
2023-03-19, 19:11
  #20978
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Haha självklart kommer jag in och försvarar de som blir falskt anklagade oavsett om det är flickscouter, bikers eller golfare….
Alla som vet, vet att långt ifrån alla HA medlemmar är kriminella och lever utav det, det är människor som du som är dumma och okunniga som egentligen inte fattar något.

En del spyr ur sig ren skär nonsens och trams utan att ha någon som helst koll eller verklighetsförankring, det är dock roande att se när ni gör bort er, mera tack


Med andra ord är du en medlem, DU har ju verkligen koll👍
Citera
2023-03-19, 21:23
  #20979
Medlem
Man vet ju att dom mördat sina egna medlemmar men är det någon som vet hur många supportrar dom haft ihjäl?
Citera
2023-03-21, 21:25
  #20980
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glenn75
Man vet ju att dom mördat sina egna medlemmar men är det någon som vet hur många supportrar dom haft ihjäl?

VET du?
Citera
2023-03-22, 12:44
  #20981
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Det du kallar för mc-gäng vilka är det?

Är det så att du menar motorcykelklubbar?

Förklara gärna!

Förstår du INTE vad som menas är du ju dummare än dummast

Sen att du säger att inte HA är kriminella är ju rent nonsens stäng igen foderluckan istället jävla clown
Citera
2023-03-22, 20:16
  #20982
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VemVetInteVad
Förstår du INTE vad som menas är du ju dummare än dummast

Sen att du säger att inte HA är kriminella är ju rent nonsens stäng igen foderluckan istället jävla clown
Förstår du verkligen inte hur dum du framställer dig själv din tönt.

Hells Angels MC är en klubb och den är INTE kriminell, däremot så finns det individer som är medlemmar som är kriminella, likväl som det finns medlemmar som inte ens har en parkeringsbot på sig!
Försök nu att förstå detta faktum, eller skall vi ta det likt ”nyheter i klartext”?

Jag vet exakt vad en mc klubb är men du verkar ha svårt med det eftersom du kallar dem för ”gäng”.

Som sagt sluta framställ dig som ett kioskmongo eller sluta att skriv tråden i och med att du inte ens begriper det mest basala.
Citera
2023-03-23, 09:10
  #20983
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Förstår du verkligen inte hur dum du framställer dig själv din tönt.

Hells Angels MC är en klubb och den är INTE kriminell, däremot så finns det individer som är medlemmar som är kriminella, likväl som det finns medlemmar som inte ens har en parkeringsbot på sig!
Försök nu att förstå detta faktum, eller skall vi ta det likt ”nyheter i klartext”?

Jag vet exakt vad en mc klubb är men du verkar ha svårt med det eftersom du kallar dem för ”gäng”.

Som sagt sluta framställ dig som ett kioskmongo eller sluta att skriv tråden i och med att du inte ens begriper det mest basala.

Om man väljer att ägna sitt liv åt en klubb av tvivelaktig karaktär, som är känt runtom i världen, att det inte är en rumsren sådan. Om man väljer att inte gå med i någon av de 100 tals andra klubbar som inte har det ryktet. Ja då kan väl iaf jag tycka att det finns en agenda om något annat. Tex att man vill ha respekten det medför hos andra och att man ändå har en böjelse åt det våldsamma hållet.

Förstår man inte att folk är av den åsikten, ja då är man antingen korkad eller blundar för problemen. Hur många klubbar har ihjäl sina egna? Har hänt vid minst 2 tillfällen i HA's fall. 1% stå utanför samhället, tills man behöver vård eller vill utnyttja skattebetalarna genom att leva på bidrag, då funkar det att vara med i samhället.

Nej, min bestämda slutsats är att de som är med i klubben, sympatiserar eller tar 1% I försvar. Är av tvivelaktig karaktär själv. Talar av egen erfarenhet, då jag har stor erfarenhet av den andra stora 1% klubben i Sverige. Tills jag blev vuxen i skallen och förstod problematiken. Jag har dock även full förståelse att folk aldrig kommer förstå problematiken
Citera
2023-03-23, 10:38
  #20984
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Förstår du verkligen inte hur dum du framställer dig själv din tönt.

Hells Angels MC är en klubb och den är INTE kriminell, däremot så finns det individer som är medlemmar som är kriminella, likväl som det finns medlemmar som inte ens har en parkeringsbot på sig!
Försök nu att förstå detta faktum, eller skall vi ta det likt ”nyheter i klartext”?

Jag vet exakt vad en mc klubb är men du verkar ha svårt med det eftersom du kallar dem för ”gäng”.

Som sagt sluta framställ dig som ett kioskmongo eller sluta att skriv tråden i och med att du inte ens begriper det mest basala.

Du är verkligen dummare än dummaste det har du bevisat med dina senaste 3 inlägg

Dom 3 stora som du kallar det McKlubbar är GÄNG o inget annat att du vill kalla dom klubb är bara rent patetiskt dom livnär sig på droger utpressning mm mm och INGET annat
Citera
2023-03-23, 11:03
  #20985
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemVetInteVad
Du är verkligen dummare än dummaste det har du bevisat med dina senaste 3 inlägg

Dom 3 stora som du kallar det McKlubbar är GÄNG o inget annat att du vill kalla dom klubb är bara rent patetiskt dom livnär sig på droger utpressning mm mm och INGET annat

Du och dina kapten klänning kollegor vet inte ett jävla skit om det ni påstår. Hur många HA medlemmar livnär sig på att sälja droger ditt jävla verklighetsfrånvarande pucko. Det finns inga Mc gäng det är poliskräkens påstående och som vissa i denna hat tråd anammar.. Det är Mc klubbar med föreningsregler som vilken förening som helst. De som påstår annat är inget än ovetande eller förståndshandikappade muppar som gömmer sig bakom dataskärmen…
Citera
2023-03-23, 14:47
  #20986
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cacone66
Du och dina kapten klänning kollegor vet inte ett jävla skit om det ni påstår. Hur många HA medlemmar livnär sig på att sälja droger ditt jävla verklighetsfrånvarande pucko. Det finns inga Mc gäng det är poliskräkens påstående och som vissa i denna hat tråd anammar.. Det är Mc klubbar med föreningsregler som vilken förening som helst. De som påstår annat är inget än ovetande eller förståndshandikappade muppar som gömmer sig bakom dataskärmen…

Jovars, är själv seargent at arms på min bostadsrättsförening.
Citera
2023-03-24, 08:27
  #20987
Medlem
Det är enbart i Sverige som mc-gäng inte klassas som en kriminell organisation pga lagstadga om föreningsfrihet som gör att det är förbjudet att klassa organisationer som kriminella, man ser det istället på individnivå.


Resten av världen har klassat HA både som en terrorist grupp och kriminell organisation
Citera
2023-03-24, 11:26
  #20988
Medlem
Ballooonies avatar
Vad är det för institution?
Har det alltid funnits liknande "medborgargarden"? Våldskapital. Social demokrati. Med lite djungelns lag och en del svågerpolitik.
Jag tror det har blivit lite som AA och såna saker. Liksom en fackförening. Laglydiga medborgare.

With Jesus you can!
Allt gott. Prisa Gud.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback