Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-02-04, 23:55
  #625
Medlem
Anledningen till att jag har gett ett förslag att lägga forumdelen nationalism i en egen forumdel, inte i samma rum som nazism. Är just därför att antisemitism dominerar detta forum, vilket gör det svårt att diskutera i dessa forum. Vanligt folk blir rädda av hemska nazister, och historien ger oss rätt.

Om jag vill diskutera nationens förträfflighet och sen får massa kommentarer om massa hat emot en folkgrupp, så blir säkert många läsare trötta. Jag menar Israel är väl den mest nationalistiska staten i världen. USA, Island, Japan, Saudiarabien.

Så skapa ett forum för ockupantism (bland reinfeldt-liberalism, miljöpartiet, kulturmarxism), och ett för nationialism, sunt globalt tänkande (kanske med konservatism) då kanske det blir en sund debatt. Jag vet att ni vet det här, frågan är - varför gör ni inte något åt det. Det här ska väl inte endast vara ett forum för extrema.
__________________
Senast redigerad av xyxzopol 2021-02-05 kl. 00:44.
Citera
2021-02-05, 00:04
  #626
Medlem
Klanledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Jag ser inte 11 muslimer på de tyngsta positionerna i Joe Bidens nya administration, jag ser 11 judar.. och de är 2% av befolkningen

Men visst, fortsätt du tro att muslimer en dag bara tog sitt pick och pack och begav sig mot Europa
Visst du har en poäng men saken är problematisk och enklast var antagligen att göra sig av den. Tror man har fattat rätt beslut här och kan se detta ämne mest som navelskådning.
Citera
2021-02-05, 02:51
  #627
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Så på ett forum för disskusioner och "Yttrandefrihet på riktigt!" får man inte disskutera judar för.. "det ger ett dåligt rykte"..

Du förstår inte ironin i ditt inlägg?

Det var inte det som sades och du förstår inte devisen "yttrandefrihet på,riktigt".

Du är uppenbart präglad av åsikter vid tolkning av skrift och det är också en del av problemet här. De som vill diskutera "judefrågan" ser judar överallt och vill därför trycka in kommentarer och trådar om det överallt.

Det som skrevs var dissektion i eget delforum. Läs igen så förstår du kanske det felaktiga i ditt svar.
Citera
2021-02-05, 13:55
  #628
Avstängd
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det var inte det som sades och du förstår inte devisen "yttrandefrihet på,riktigt".

Du är uppenbart präglad av åsikter vid tolkning av skrift och det är också en del av problemet här. De som vill diskutera "judefrågan" ser judar överallt och vill därför trycka in kommentarer och trådar om det överallt.

Det som skrevs var dissektion i eget delforum. Läs igen så förstår du kanske det felaktiga i ditt svar.

Och jag håller med, forumet behöver få tillbaka detta delforum just av den anledningen att som redan nämnts i tråden. Men sen förstår jag också problematiken i att ha ett "anonymt" forum som Flashback där användare kan forska, namnge och "kartlägga" folk med makt, även om de tillhör den judiska rasen. Att Flashback tog bort detta delforum och clownlagar såsom HMF skapades torde göra den mest hopplöse stollen nyfiken på samband och korrelation.

Vi har ju sett hur judekritiska hemsidor helt plockats bort från "Nätet" borta i USA, där företag som Google går in och beslagtar domäner. Är väl något sådant som Flashback hotades med om de inte tog bort delforumet.
Citera
2023-03-18, 18:55
  #629
Medlem
Skogsvattes avatar
Nu är det dags att öppna upp ASOJM-forumet igen. Situationen är fullständigt ohållbar. Den kritik som uttrycktes redan 2014 är ännu mer aktuell idag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback