Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-15, 12:50
  #265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blazeDd
Jävlar vilken skjuts det var

Trippade sönder hela natten och tog typ 2g runtomkring och flög iväg till kosmos och trodde jag var i himmelen och allting hahaha så sjukt bra..

rc****e* kan ja starkt rekommendera
Kul att se DMXE i lager inrikes igen. Även 3-Me-PCP så det gjorde mig glad. Någon annan som kan gröna dessa herrar (rc****e*)?
Citera
2023-03-15, 15:34
  #266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vlkmslf
Kul att se DMXE i lager inrikes igen. Även 3-Me-PCP så det gjorde mig glad. Någon annan som kan gröna dessa herrar (rc****e*)?
Har lagt en beställning, återkommer om den kommer fram.
Citera
2023-03-18, 00:19
  #267
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vlkmslf
Kul att se DMXE i lager inrikes igen. Även 3-Me-PCP så det gjorde mig glad. Någon annan som kan gröna dessa herrar (rc****e*)?

Scam, sidan är borta och slutat svara på mail.
Citera
2023-03-18, 09:38
  #268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemeduvemejag
Scam, sidan är borta och slutat svara på mail.
Sidan är mycket riktigt borta men mig har de svarat på mail. Kanske har de blivit nedstängda?
Citera
2023-03-18, 16:45
  #269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vlkmslf
Sidan är mycket riktigt borta men mig har de svarat på mail. Kanske har de blivit nedstängda?
Mig svarade de på mail tills jag lagt en order, sedan slutade de svara och har ej skickat något ännu. Om jag får hem något så uppdaterar jag er.
Citera
2023-03-18, 19:11
  #270
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorunge123
Mig svarade de på mail tills jag lagt en order, sedan slutade de svara och har ej skickat något ännu. Om jag får hem något så uppdaterar jag er.
Okej. Tack som håller oss uppdaterade!
Citera
2023-03-21, 02:19
  #271
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorunge123
Mig svarade de på mail tills jag lagt en order, sedan slutade de svara och har ej skickat något ännu. Om jag får hem något så uppdaterar jag er.
Är i samma sits, jag behövde dmxe i terapisyfte vilket dom skulle fixa men sedan slutade dom svara.
Citera
2023-03-21, 09:03
  #272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Är i samma sits, jag behövde dmxe i terapisyfte vilket dom skulle fixa men sedan slutade dom svara.
Synd för dom att konto-nr dom angett var ett personkonto på Nordea vilket registreras via personummer. Så har alltså deras personummer vilket är en offentlig uppgift så går enkelt att ta reda på vem tomten bakom denna scam är....
Citera
2023-03-21, 13:25
  #273
Avstängd
blazeDds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemeduvemejag
Synd för dom att konto-nr dom angett var ett personkonto på Nordea vilket registreras via personummer. Så har alltså deras personummer vilket är en offentlig uppgift så går enkelt att ta reda på vem tomten bakom denna scam är....

Dom slutade svara för mig också men nu har dom börjat svara igen så testa skriv en gång till
Citera
2023-03-21, 13:27
  #274
Avstängd
Tzambus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemeduvemejag
Synd för dom att konto-nr dom angett var ett personkonto på Nordea vilket registreras via personummer. Så har alltså deras personummer vilket är en offentlig uppgift så går enkelt att ta reda på vem tomten bakom denna scam är....

Skumt, jag fick iaf mina grejer igår beställdes i torsdags..

Och mig har dom svarat hela tiden.

Men jag fick dock inget nordea personkonto som jag betalade till det var ett handelsbanken nummer så jag antar att dom använder målvakt
Citera
2023-05-02, 17:56
  #275
Medlem
H's nuvarande Batch är väldigt potent, dyr men fungerar absolut
Citera
2023-05-20, 13:36
  #276
Avstängd
blazeDds avatar
Är det möjligt att köpa dmxe och sen hälla över det till någon näspray isåfall vilken'? Och hur mycket dmxe behöver jag för att lösa upp 0,5g i hur många sprayflaskor jag är 100% amatör på det här så nån guide skulle gärna vara väldigt uppskattat..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback