2023-03-15, 14:58
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Och de som vill att kvinnor ska få skallen inslagna, vad tror de?

Är du på riktigt efterbliven? Har 4 boosters gjort att du även tappat precis all din intelligens? Om man förstår skillnaderna så låter man inte män möta kvinnor i ringen. ELLER HUR RETARD? Varför förstår du inte detta någon gång? Förstår man skillnaden så låter man inte Thomas simma mot kvinnor och krossa dom och alla rekord och aldrig förlora en tävling. Om man låter män och kvinnor tävla mot varandra så säger man ju att det inte finns någon skillnad. Enda andra alternativet är ju som jag sagt innan att man hatar kvinnor och damidrott och vill ta bort det rummet helt och hållet ifrån det kvinnliga könet så att enbart biologiska män i framtiden tar medaljer i sporter.

Om du förklarar vad du inte förstår så kanske jag kan hjälpa dig men annars får du nog bara inse att du har tappat det. Dina fantasier och tro stämmer inte överens med verkligheten och vad som händer. Män tävlar nu mot kvinnor i mma, tyngdlyftning och simning och det är ingenting vi bara säger utan det är verkligheten som råder för oss alla här. Kollade du klippen? Vart går du bort dig totalt?
Citera
2023-03-15, 15:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Är du på riktigt efterbliven? Har 4 boosters gjort att du även tappat precis all din intelligens? Om man förstår skillnaderna så låter man inte män möta kvinnor i ringen. ELLER HUR RETARD? Varför förstår du inte detta någon gång? Förstår man skillnaden så låter man inte Thomas simma mot kvinnor och krossa dom och alla rekord och aldrig förlora en tävling. Om man låter män och kvinnor tävla mot varandra så säger man ju att det inte finns någon skillnad. Enda andra alternativet är ju som jag sagt innan att man hatar kvinnor och damidrott och vill ta bort det rummet helt och hållet ifrån det kvinnliga könet så att enbart biologiska män i framtiden tar medaljer i sporter.

Om du förklarar vad du inte förstår så kanske jag kan hjälpa dig men annars får du nog bara inse att du har tappat det. Dina fantasier och tro stämmer inte överens med verkligheten och vad som händer. Män tävlar nu mot kvinnor i mma, tyngdlyftning och simning och det är ingenting vi bara säger utan det är verkligheten som råder för oss alla här. Kollade du klippen? Vart går du bort dig totalt?
Vad jag inte förstår och vad du inte förklarar är varför du tror att de som tycker att män ska tävla mot kvinnor inte förstår att det är skillnader mellan könen.

De som hatar kvinnor och vill ta bort damidrott förstår inte att det är skillnader mellan könen? De som vill att kvinnor ska få skallen krossad förstår inte att det är skillnader mellan könen?
Citera
2023-03-15, 16:30
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Vad jag inte förstår och vad du inte förklarar är varför du tror att de som tycker att män ska tävla mot kvinnor inte förstår att det är skillnader mellan könen.

De som hatar kvinnor och vill ta bort damidrott förstår inte att det är skillnader mellan könen? De som vill att kvinnor ska få skallen krossad förstår inte att det är skillnader mellan könen?

Nu har jag redan förklarat detta för dig så många gånger retard. Har du mer frågor om varför ni retards i kulten låter män slå sönder skallen på kvinnor så fråga i en spegel. Du har totalt tappat kontakten med verkligheten.
Citera
2023-03-15, 16:47
Avslutad
Citat:
Nu har jag redan förklarat detta för dig så många gånger retard. Har du mer frågor om varför ni retards i kulten låter män slå sönder skallen på kvinnor så fråga i en spegel. Du har totalt tappat kontakten med verkligheten.
Nej, det har du inte alls förklarat. Många här på forumet t ex hatar kvinnor och skulle gärna ta bort all damidrott. Vet de inte att det är skillnaden mellan könen alltså?
Citera
2023-03-15, 16:57
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Nej, det har du inte alls förklarat. Många här på forumet t ex hatar kvinnor och skulle gärna ta bort all damidrott. Vet de inte att det är skillnaden mellan könen alltså?

En kvinnohatare som också är pro transor? Nu är din halmgubbe fruktansvärt jävla usel tom för dig.
Citera
2023-03-15, 17:16
Avslutad
Citat:
En kvinnohatare som också är pro transor? Nu är din halmgubbe fruktansvärt jävla usel tom för dig.
Vilken kvinnohatare är pro transor?
Citera
2023-03-15, 18:20
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Vilken kvinnohatare är pro transor?

Men kära lilla retard varför frågar du mig om premisserna för dina absurda halmgubbar?
Citera
2023-03-15, 18:25
Avslutad
Citat:
Men kära lilla retard varför frågar du mig om premisserna för dina absurda halmgubbar?
Vad är halmgubben, retard? Många här på forumet hatar kvinnor och skulle gärna lägga ner all damidrott. En och annan skulle gärna se att kvinnor får skallen inslagen också. Vet de inte om att det finns skillnader mellan könen?
Citera
2023-03-15, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Det är just det som det får.

Varför bärs Ullared upp av shoppande kvinnor?
Även om man tog bort alla män som gillar att shoppa på varuhuset skulle fortfarande Ullared vara en miljardindustri.
Varför är intresset teknik och bilar så mycket större hos män?
Varför är nästan alla vaktmästare män?

Pratar vi mer råa beteenden, så kan man fundera på varför det inte finns några kvinnliga fönstertittare, kvinnor som samlar på kalsonger, eller vill lukta på smutsiga kalsonger. Eller varför män tänder på tjocka kvinnor när det omvända (kvinnor som aktivt söker efter en partner där storleken måste vara större) är mycket mindre vanligt.

Biologiskt kön och dess skillnader har stor inverkan på intressen och yrkesval, och sexuella mönster och preferenser.

Generella sanningar existerar.

Det tror jag också. Men det går över folks medvetande.
Citera
2023-03-15, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Ja men då är det socialkonservativa som försöker återgå till 1800-tal.

Vill en man vara i kontakt med sin kvinnliga sida så får han vara det. Identifierar sig en biologisk man som kvinna så får hon göra det. Bra så!
Håller med helt. Problemet är de som kräver att alla andra ska identifiera dem som något de inte är.

Där någonstans vänds friheten till något jävligt skumt och obehagligt.
Citera
2023-03-15, 19:32
Medlem
Citat:
Vad är halmgubben, retard? Många här på forumet hatar kvinnor och skulle gärna lägga ner all damidrott. En och annan skulle gärna se att kvinnor får skallen inslagen också. Vet de inte om att det finns skillnader mellan könen?
Du önskar att många tyckte så. För utan väderkvarnar har du inget att kämpa emot.
Citera
2023-03-15, 19:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ok-perfekt
Du önskar att många tyckte så. För utan väderkvarnar har du inget att kämpa emot.
Om de önskar att kvinnor ska få skallarna inslagen eller hoppas att kvinnor ska bli gruppvåldtagna så att de får skratta högt under tiden (ju högre kvinnorna skriker desto högre skrattar de) tycker jag är ungefär detsamma. Men några väderkvarnar har jag då rakt inte att kämpa emot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in