2023-03-14, 17:26
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komocka
Han våldtog henne 2014, och nu tafsade han på henne

Om det stämmer så bör han fängslas.
Har du inside info?
Citera
2023-03-14, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skiljedomaren
Usch vilket vider Skyttedal är. Gillade henne skarpt fram till nu. Hon visade sig bara vara ytterligare en politikerkarriärist som drar på sig en offerkofta och hugger partikamraten i ryggen.

9 år sen…gud alltså…

KD är rökta. Inifrån.
Vad betyder ”vider”? Är det något dialektalt?
Citera
2023-03-14, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Hon blev kränkt igen och nu kunde hon inte låta det bero.
Ja lägger in några till saker i det här och det är att hon erkänt att hon använt droger i lagliga länder för att hon ansett sig behöva dämpa sin ånger.
Jag tror att han sagt någonting om det här och att det samtidigt varit negativt för henne i denna omsvängning för att legalisera canabis, med den här anmälan slår hon två flugor i en smäll får hämd på honom samt nya sympatier å tillbaka förtoendet.

Jo det är nog inte omöjligt att han med sin missbrukarbakgrund sett liknande tendenser hos Sara och hennes Pågående(?) cannabismissbruk och kommenterat kring detta och det skapat konflikt.
Citera
2023-03-14, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypocaust
Vad betyder ”vider”? Är det något dialektalt?

Det betyder att hon är vidrig. Det är allmänt vedertagen slang.
Citera
2023-03-14, 17:29
Medlem
GeleZachas avatar
Älskar sånt här drama

Vad tror ni att det rör sig om rent konkret? Skyttedahl skrev ”tog sig rätten till min kropp”, kan det handla om tafs eller grövre grejer?
Citera
2023-03-14, 17:30
Medlem
Är det inte ett försök till våldtäkt så har hon begått grovt förtal.

Hoppsan dumma jävla fitta.
Citera
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiskopBilling
Det är rimligen anmält som våldtäkt. Annars är det preskriberat och kan inte anmälas.

Beskrivningen även från Skyttedals sida förefaller inte peka på våldtäkt. Så det borde väl snarast läggas ner.

Skyttedals epos förefaller inte tala till hennes fördel.

Försök till våldtäkt har 10-årig preskriptionstid.
Citera
Medlem
KuKluxKlans avatar
Skyttedal har ju tappat det helt.
Från att i princip stå på Trumps sida inför valet 2016 till att skaffa negerungar och nu detta. Gräva i nio (9!) år gamla saker.
Tragiskt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av komocka
Han våldtog henne 2014, och nu tafsade han på henne
Men, om han är anmäld för sexuellt ofredande, så är det ju knappast en våldtäkt i ordets fulla bemärkelse. I sådana fall borde det vara "fullbordad våldtäkt" snarare än "sexuellt ofredande".
Citera
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Älskar sånt här drama

Vad tror ni att det rör sig om rent konkret? Skyttedahl skrev ”tog sig rätten till min kropp”, kan det handla om tafs eller grövre grejer?

Försökte ta sig rätten står det, så möjligen våldtäktsförsök?
Citera
Medlem
Nadishodans avatar
Johan Ingerö är en djup obehaglig och aggressiv person i ett parti fullt med koksande, kriminella partitoppar. Jag utgår ifrån att polisen ser till att vräka honom från sin bostad när han blir lagförd. Det här kommer en starta en lavin när även de andra kvinnorna som han förgripit sig på äntligen vågar träda fram.
Lite mer problematiskt blir det med Skyttedal, som ju samtidigt är offer och kriminell som göder de kriminella gängen. Hon har ju sedan hon blev mamma lugnat ner sig med det vita pulvret, men situation utlöstes i en kombination av alkohol och skattefinansierat koks.
Citera
2023-03-14, 17:31
Medlem
BorgeHs avatar
Dålig stil av Sara Skyttedal att komma med en så gammal grej. Jag trodde hon var vettig, men nu inser jag att hon är bara en vanlig politisk klätterros som gör vad som helst för att uppnå sina mål.

Går man på en blöt spritfest ingår det i upplägget att man håller käft efteråt. Inte åtta år senare pipa om att ”han tog mig på musen, tror jag”!

Nej, jag hoppas verkligen hon och hennes make flyttar till något land i Mellanöstern. Där trivs hon säkert. Skjuta automatvapen mot palestinier på dagarna och få ett ”skjut” på nätter av sin solbrända make….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in