Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2023-03-13, 22:35
Medlem
Hej!

Idag så hade jag egentligen ett kvällspass där jag skulle ha jobbat till 00:00 på en resturangstjänst där jag har för närvarande provanställing. Men mitt begär att trycka mitt kön i en kvinna gjorde att jag sade till min arbetsledare att jag behövde gå hem p.g.a. migränanfall.

Arbetsledaren godkände och jag åkte genast direkt till Globens T-Bana station där jag inväntade på tusentals folk som skulle bege sig hemåt. Jag väntade i säkert 25 minuter tills jag hittade en lämplig kvinna som såg allmänt berusad. Lugnt och smidigt så följde jag efter henne på ett säkert avstånd. Undantaget var när vi skulle vara på samma vagn, då var jag tvungen att vara nära henne för att ej släppa siktet ur henne.

När tåget klev av i Enskede Gård, så klev hon av och jag följde efter henne. När vi befann oss i ett skogsparti där bara jag och henne var närvarande, så tog jag beslutet att attackera kvinnan. Hon försökte göra motstånd, men det var till ingen nytta. Jag var mycket starkare än henne och alkoholet gjorde henne än mer försvagad än vad hon annars skulle ha varit.

Kvinnan gav upp att göra motstånd och efter att jag kom (naturligtvis med kondom på), så drog jag upp kallingarna och byxorna och åkte till Medborgarplatsen där jag sitter just nu i McDonalds (den som är mittemot Kellys) och redogör händelsen.

Frågeställningar:

- Då jag är en serievåldtäktsman, hur länge kan man undkomma från att bli fångad av polisväsendet?
- Kommer fallet att läggas ned? Finns statistik på att alltför få våldtäkter har lett till fällande domar.
- Övriga synpunkter?
Citera
2023-03-13, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Hej!

Idag så hade jag egentligen ett kvällspass där jag skulle ha jobbat till 00:00 på en resturangstjänst där jag har för närvarande provanställing. Men mitt begär att trycka mitt kön i en kvinna gjorde att jag sade till min arbetsledare att jag behövde gå hem p.g.a. migränanfall.

Arbetsledaren godkände och jag åkte genast direkt till Globens T-Bana station där jag inväntade på tusentals folk som skulle bege sig hemåt. Jag väntade i säkert 25 minuter tills jag hittade en lämplig kvinna som såg allmänt berusad. Lugnt och smidigt så följde jag efter henne på ett säkert avstånd. Undantaget var när vi skulle vara på samma vagn, då var jag tvungen att vara nära henne för att ej släppa siktet ur henne.

När tåget klev av i Enskede Gård, så klev hon av och jag följde efter henne. När vi befann oss i ett skogsparti där bara jag och henne var närvarande, så tog jag beslutet att attackera kvinnan. Hon försökte göra motstånd, men det var till ingen nytta. Jag var mycket starkare än henne och alkoholet gjorde henne än mer försvagad än vad hon annars skulle ha varit.

Kvinnan gav upp att göra motstånd och efter att jag kom (naturligtvis med kondom på), så drog jag upp kallingarna och byxorna och åkte till Medborgarplatsen där jag sitter just nu i McDonalds (den som är mittemot Kellys) och redogör händelsen.

Frågeställningar:

- Då jag är en serievåldtäktsman, hur länge kan man undkomma från att bli fångad av polisväsendet?
- Kommer fallet att läggas ned? Finns statistik på att alltför få våldtäkter har lett till fällande domar.
- Övriga synpunkter?

I snön?
Citera
2023-03-13, 22:57
Medlem
David_Ss avatar
Har kollat dina andra trådar och det har aldrig inträffat våldtäkter när du påstår att du begått dom. Slösar inte mer tid på dig och dina sjuka fantasier.

Så du tänder på fantasin att våldta barn med!🤬
Citera
2023-03-13, 23:09
Medlem
Citat:
Tack vare Flashbacks anonymitet, så kan jag öppet och fritt redogöra över vad som har hänt utan att överhuvudtaget riskera bli avslöjad vem jag egentligen är IRL.

Har tanken slagit dig att din anonymitet inte behöver vara så vattentät som du intalar dig?
Vad jag menar är att utvecklingen går rasande fort framåt, och att det inte behöver dröja länge innan det blir fullt möjligt med t.ex AI att enkelt avslöja vem du är.
Men det är ju redan för sent för din del ändå, med tanke på ditt beteende här på FB.
Det står ju praktiskt taget vargmat i pannan på dig redan.
Senast redigerad av SamSmaS 2023-03-13 kl. 23:11.
Citera
2023-03-13, 23:11
Medlem
franges avatar
Hur många gånger har du gjort det där då? Det börjar bli tjatigt nu
(FB) Jag begick fullbordad våldtäkt mot en berusad tonårstjej inatt
(FB) Jag knullade med en 12-åring - vad göra för att hålla relationen hemlig?
(FB) Jag och min vän har precis misshandlat & rånat en tonårskille
(FB) Jag + min pappa har lurat Försäkringskassan på 74500 kr
Citera
2023-03-13, 23:35
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange

Det är ju uppenbarligen något som roar den här stackaren och jag betvivlar att det är våra svar.
Citera
2023-03-14, 01:25
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Tack vare Flashbacks anonymitet, så kan jag öppet och fritt redogöra över vad som har hänt utan att överhuvudtaget riskera bli avslöjad vem jag egentligen är IRL.

Genom åren är det mängder med Flashbackare som på olika sätt fått sin identitet avslöjad. Har du hört talas om researschgruppen?

Även om du trollar är risken stor att du kommer ångra dig den dagen din identitet avslöjas och har du otur kanske det är någon som tror du talar sanning och gärna ser dig ordentligt skadad. Tänk efter lite innan du sprider din dynga.
Citera
2023-03-14, 01:46
Medlem
fido1986s avatar
Även jag tror att detta är ett troll.

Men jag gillar idén. Felen som jag ser det hela är att vistas så mycket på platser som har kamerabevakning. Särskilt om lilla kontokortet blev använt. Sen att ta med sig digitala prylar med internetuppkoppling.

Nu vet jag inte om polisen bryr sig att utreda så noga när det handlar om grova våldtäkter eller om de lägger ner saken med vändande post. Men jag hade inte chansat på en sådan sak.
Citera
2023-03-14, 03:37
Medlem
Matchen slutade ca 21:30.
Du väntar i ca 25 min. -> ca 21:55
Åker till Enskede Gård.
Våldtar kvinnan.
Åker till Medborgarplatsen och lägger upp detta 22:35.

Känns mindre troligt
Citera
2023-03-14, 07:25
Medlem
Judgments avatar
En fantasi kan man inte åka fast för, så fortsätt fantisera du. En av de sämsta trolltrådarna, grattis TS. Din mamma är så stolt.
Citera
2023-03-14, 08:06
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange

Räckte med att jag läste trådens titel för att jag skulle förstå att det var det här trollet.

Citat:
- Övriga synpunkter?

- Inte särskilt länge.
- Nej.
- Sluta trolla.
Senast redigerad av SnutteFia03 2023-03-14 kl. 08:09.
Citera
2023-03-14, 09:09
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Estonia1994
Matchen slutade ca 21:30.
Du väntar i ca 25 min. -> ca 21:55
Åker till Enskede Gård.
Våldtar kvinnan.
Åker till Medborgarplatsen och lägger upp detta 22:35.

Känns mindre troligt
Varför då? Behöver TS vara hemma för att vara inloggad på Flashback eller? Man kan faktiskt vara inloggad från sin mobil och göra precis samma saker på Flashback som man kan göra via en dator.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in