2023-03-06, 19:07
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Åh fan. Där ser man.

Dina källor är såklart din briljanta självupplevda intelligens och dina själv"studier" av människans historia.

Endast livserfarenheten är god nog, när ni fruntimmer skall genomskådas. Ni är ständigt på lurstigen ettriga bedragerskor som letar efter lättlurade Herrar. Givetvis är det plånboken hos mannen ni suktar efter.
Citera
2023-03-06, 19:08
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icke-folkvalda-WEF
Har kämpat för Sverige men det var på gatorna i Sverige mot våra inhemska fiender. Väldigt få svenska män ställde dock upp, fegisar helt enkelt.

Känner har gjort mitt, inte intresserad för dö för feminism, HBTQ, Nato och USA. Det lämnar jag till de som tror på det.
Hur gick den kampen till då? Inget jag hört talas om...
Citera
2023-03-06, 19:11
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Endast livserfarenheten är god nog, när ni fruntimmer skall genomskådas. Ni är ständigt på lurstigen ettriga bedragerskor som letar efter lättlurade Herrar. Givetvis är det plånboken hos mannen ni suktar efter.

Du ska inte lyssna på allt som din präst från medeltiden försöker inbilla dig. Tänk på att din präst från medeltiden troligen är en kvinnohatande pojkknullande våldtäktsman.
Citera
2023-03-06, 19:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Jag tror det var några som sprang runt på t-centralen och försökte hitta några att slåss med.
Citera
2023-03-06, 19:13
Avslutad
Citat:
Och jag kommer aldrig begära att någon annan ska riskera sitt liv för mig. Däremot kommer jag göra vad jag kan för att överleva precis som du.

Som sagt, framtidens krig blir messy och brutala. Det kommer bli de mest basala behoven var och en kommer att få slåss om. Nationer och politiska system kommer sättas ur spel fullständigt.
Äh, det tror jag inte alls. Folk kommer att samarbeta för att överleva som folk alltid har gjort.
Citera
2023-03-06, 19:14
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok

Kanske var han med i mobbarna (i Stockholm?) som gick runt på gatorna och slog ner/initierade bråk med människor med brun hud. Oftast helt oskyldiga. Antar att de inte vågade utmana invandrargängen.
Citera
2023-03-06, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Ni fruntimmer har ett inbyggt flyktbeteende i erat psyke. Ni fostrar även pojkarna till att bli feminiserade ynkryggar, vilket i slutändan straffar er själva.

Om det står mellan en svag kvinna och en stark man, så är det ren och skär överlevnadsinstinkt att "bättre fly än illa fäkta". Men så långt tänkte du givetvis inte.
Citera
2023-03-06, 19:15
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Kanske var han med i mobbarna (i Stockholm?) som gick runt på gatorna och slog ner/initierade bråk med människor med brun hud. Oftast helt oskyldiga. Antar att de inte vågade utmana invandrargängen.
Det låter onekligen lite så...
Citera
2023-03-06, 19:16
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Äh, det tror jag inte alls. Folk kommer att samarbeta för att överleva som folk alltid har gjort.

Ja hoppas det. Skulle ju innebära överlevanden för fler om inget annat.
Citera
2023-03-06, 19:17
Avslutad
Citat:
Ja hoppas det. Skulle ju innebära överlevanden för fler om inget annat.
Ja precis. Ren självbevarelsedrift.
Citera
2023-03-06, 19:18
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Om det står mellan en svag kvinna och en stark man, så är det ren och skär överlevnadsinstinkt att "bättre fly än illa fäkta". Men så långt tänkte du givetvis inte.

När man läser dina inlägg, så läcker en sydeuropeisk kvinnosyn igenom. Dina åsikter passar bättre in på italienska kvinnliga kvinnor, än på våra maskulina svenska kvinnor. Du kanske ska lära dig av oss svenskar lite ?
Citera
2023-03-06, 19:21
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen

Likadant om det står mellan en svag man och en starkare man. Väldigt sällan man ser män attackera större och starkare män. Förövare verkar överlag vara de fegaste och mest patetiska som existerar och ger sig oftast på dem som är mindre och svagare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in