2023-03-02, 20:25
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tullamore
Ja vi får se. Känner jag mig själv rätt slutar det med att jag köper båda. Och en Roja Elysium. Man har tappat det helt
Lugna dig nu gubben🤣🤣🤣 du gräver kaninhålet för djupt.
Citera
2023-03-04, 12:31
Medlem
Någon som handlat på deloox.se som kan bekräfta att sidan är legit? Mycket bra priser och recensioner verkar ok men man vet ju aldrig. Tack på förhand
Citera
2023-03-04, 14:26
Medlem
Soperents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av criztal
Någon som handlat på deloox.se som kan bekräfta att sidan är legit? Mycket bra priser och recensioner verkar ok men man vet ju aldrig. Tack på förhand
Har handlat flera gånger där och de är legit. Det kom med Budbee hemleverans och det har alltid varit korrekt och kom fram helt. Själva affären ligger i Nederländerna så det kan ta ett par dagar extra.
Senast redigerad av Soperent 2023-03-04 kl. 15:08.
Citera
2023-03-06, 13:51
Medlem
Masingas avatar
Har fått nyfunnen respekt för Mancera Cedrat Boise, i början va jag inte speciellt imponerand men nu rockar jag den flera dagar i veckan.
Citera
2023-03-06, 18:11
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Har fått nyfunnen respekt för Mancera Cedrat Boise, i början va jag inte speciellt imponerand men nu rockar jag den flera dagar i veckan.
Jag gillar den också. Mycket av nostalgiska skäl visserligen, då det var den första nicheparfymen jag köpte.
Citera
2023-03-06, 18:20
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Jag gillar den också. Mycket av nostalgiska skäl visserligen, då det var den första nicheparfymen jag köpte.
Har du fler från huset har för mig att du skrivit ner flera?
Citera
2023-03-06, 19:00
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Har du fler från huset har för mig att du skrivit ner flera?
Har Cedrat Boise, Hindu Kush, Kumkat Wood, Aoud Lemon Mint och Aoud Vanille. Börjar väl ärligt talat ledsna lite på Mancera. Dom är lite speciella och lite svårandvändbara. Helt sinnessjuk prestanda, dock.
Citera
2023-03-06, 20:29
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Har Cedrat Boise, Hindu Kush, Kumkat Wood, Aoud Lemon Mint och Aoud Vanille. Börjar väl ärligt talat ledsna lite på Mancera. Dom är lite speciella och lite svårandvändbara. Helt sinnessjuk prestanda, dock.
Hur är det med självdisciplinen?😉 Skrev lite med smelly swede på IG, jag frågade om han kunde göra en video med vilka misstag man gör när man är ny i "gamet". Jag och många andra blev ivriga och köpte på sig en massa som sedan samlar damm. Tror jag köpte 15-20 flaskor på ett år, många högst mediokra.🙈
Senast redigerad av Masinga 2023-03-06 kl. 20:45.
Citera
2023-03-06, 21:11
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Hur är det med självdisciplinen?😉 Skrev lite med smelly swede på IG, jag frågade om han kunde göra en video med vilka misstag man gör när man är ny i "gamet". Jag och många andra blev ivriga och köpte på sig en massa som sedan samlar damm. Tror jag köpte 15-20 flaskor på ett år, många högst mediokra.🙈
Ja fast jag bär dom ibland och jag ångrar inte att jag köpte dom. Men jag kommer nog inte att köpa dom igen när dom tar slut. Fast ärligt talat har jag aldrig köpt om köpt om någon parfym och jag har ändå burit parfym sedan tonåren
Citera
2023-03-07, 12:34
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ja fast jag bär dom ibland och jag ångrar inte att jag köpte dom. Men jag kommer nog inte att köpa dom igen när dom tar slut. Fast ärligt talat har jag aldrig köpt om köpt om någon parfym och jag har ändå burit parfym sedan tonåren
Jo det har även jag! Jag gick igenom ett par flaskor Gio och Polo Sport, den blåa back in the day. Jag köper oftast stora flaskor så går jag på rotation samt antal flaskor som jag har så kommer det ta tid innan jag behöver köpa en ny av någon. När jag va yngre så hade jag bara en åt gången.
Citera
2023-03-07, 17:39
Medlem
Harry_s avatar
hus luktar burberry touch edt ?
Citera
2023-03-07, 17:42
Medlem
Masingas avatar
Har vi någon som har L'Immensité från Louis Vuitton? Hört bra saker om den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in