Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-25, 00:33
  #337
Medlem
Är det Annica Demirok som är hans mor?

Om det nu är sant som påstås i tråden att hon inte har alla hästar hemma så är ju kogntiva förmågor, allt från IQ till schizofreni, i hög grad ärftliga - runt 80 %. Med andra ord är det rimligt att anta att "Murre" själv inte är helt som han ska i huvudet.
Citera
2023-01-29, 11:39
  #338
Medlem
MILFMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Så är det nog inte. Vi ska väl inte glömma att Turkiet är med i NATO!
Haha, hur lojalt är Turkiet mot Nato nu? Två länder vill gå med och Turkarna skiter i Nato och försöker deala med småkrafs för egen vinning.
Citera
2023-02-15, 16:09
  #339
Medlem
En "ensamvarg" som länkar bilder med de "Grå Vargarna" på,
det låter bra det för Centerpartiet.
Precis vad Centerpartiet behöver en man som kan använda huvudet !!

Citat:
Ursprungligen postat av MILFMAN
Haha, hur lojalt är Turkiet mot Nato nu? Två länder vill gå med och Turkarna skiter i Nato och försöker deala med småkrafs för egen vinning.

Sverige har ju byggt upp en avsevärd kompetens inom HBTQ och Pride, och vi kan sälja på Turkiet hela paketet med HBTQ/Pride
Turkiet får det stora paketet xtra allt, plus de där terroristuslingarna han vill ha.
Plus alla innerstadsbögar ovanpå det.
Turkiet blir en regnbågsnation och alla dansar de in i solnedgången,
Aftonbladet trycker extra bilagor fram till jul.

Citat:
Ursprungligen postat av Inferno9
Är det Annica Demirok som är hans mor?

Om det nu är sant som påstås i tråden att hon inte har alla hästar hemma så är ju kogntiva förmågor, allt från IQ till schizofreni, i hög grad ärftliga - runt 80 %. Med andra ord är det rimligt att anta att "Murre" själv inte är helt som han ska i huvudet.

Murre kan ju använda huvudet, det har han ju visat tydligt. Han kan skalla folk bara så där.
Man tycker ju att en sådan har ju huvudet på skaft i alla fall, och inte under armen precis...

Och förstås "huvudet på spiken" får
man ju inte glömma
__________________
Senast redigerad av BabianBlatten 2023-02-15 kl. 16:48.
Citera
2023-03-01, 18:42
  #340
Avstängd
45-75Marlins avatar
Han påstår att han nu sagt upp sitt turkiska medborgarskap. Hur kan man kolla det?
Citera
2023-03-01, 22:36
  #341
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 45-75Marlin
Han påstår att han nu sagt upp sitt turkiska medborgarskap. Hur kan man kolla det?

Ja han gjorde det nyligen efter kritik mot hans dubbla lojaliteter. Alltså bara för att undvika kritik och inte för att han ville det.
Citera
2023-03-02, 04:46
  #342
Avstängd
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Eller hur!

Det talar om ett par saker det här. För det första han har en kusin som är ambassadör för Turkiet i något arabland. Vilka blir ambassadörer. Jo regimanhängare i första hand. Och överklass/elit i andra hand. I länder som Turkiet går det hand i hand. Hans släktingar tillhör alltså eliten och de avgjort mest Erdoganvänliga och regimvänliga gruppen i Turkiet. Så hans farsa som "invandrade" hit, vad är det för filur egentligen, det kanske inte är den fattigaste arbetaren i Turkiet som kommit hit till att börja med? Den här Demirock verkar vara regimtrogen och Erdoganvänlig vilket inte är något konstigt. Kolla hans släktingar angående fastigheter. Min gissning är att våldsturken redan äger en eller två fina fastigheter vid medelhavets strand redan via släktingar och så fort han sugit ut så mycket pengar han anser sig behöva så sticker han hem. Han kommer inte att tillbringa tiden här i Sverige som pensionär det är helt klart.

När det gäller Turkiet så har AKP lyckats främst hos arbetar- och medelklass. Överklassen i Istanbul och Ankara har stått för den sekulariserade delen av Turkiet . Demiroks familj kommer från vad jag förstått Konya-området i Turkiet vilket är det allra mest religiösa området i det landet. Gissningsvis har Demiroks kusin gjort en klassresa genom sitt politiska engagemang i AKP.
Citera
2023-03-02, 04:51
  #343
Avstängd
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Om Iraks försvarsminister kan gå på socialbidrag så kan väl en turk bli statsminister, allt är möjligt i naivitetens högborg

Inte bara Iraks försvarsminister.

Även en person ur Afghanistans regering försörjdes av försäkringskassan. Skulle inte bli förvånad om någon somalisk minister eller högre tjänsteman också får ersättning från socialtjänsten eller Försäkringskassan.

https://www.expressen.se/nyheter/sit...-fick-bidrag-/

Vi har ju även Abdirizak Waberi som var riksdagsledamot för Moderaterna och satt i Försvarsutskottet som numera är politiker i Somalia företrädandes ett islamistiskt parti.
Citera
2023-03-02, 05:25
  #344
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45-75Marlin
Han påstår att han nu sagt upp sitt turkiska medborgarskap. Hur kan man kolla det?

Genom att kontakta någon turkisk myndighet och fråga, misstänker jag. Gissar att svaret blir att de inte tänker lämna ut den informationen till dig. Framförallt om du inte kan tillhandahålla Muharrems turkiska motsvarighet till personnummer.

Jag kikade själv som hastigast på om man kunde kontrollera Muharrems påstående att han betalade 50 000 kronor till turkiska armén för att slippa värnplikt där*. Hittade någon hemsida för Turkiska försvarsmakten, men det var osedvanligt svårt att hitta någon mejladress att kontakta myndigheten via. Jag trillade över ett mejlformulär, men där var jag tvungen att ange ett turkiskt ID och vilken turkisk provins jag kom från...



*Lät som ett lite virrigt påstående, med tanke på att han bott i Sverige sedan födseln. Enda anledningen jag kan tänka mig skulle vara att han var orolig för att bli tagen av turkisk polis om han reste dit på semester. Hans påstående att man måste avklara värnplikt för att få lov att säga upp sitt turkiska medborgarskap låter som det borde kontrolleras, och oavsett spelar det ju ingen roll om han betalade 2014 och sedan ändå inte sade upp sitt medborgarskap.
Citera
2023-03-02, 05:31
  #345
Avstängd
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45-75Marlin
Han påstår att han nu sagt upp sitt turkiska medborgarskap. Hur kan man kolla det?

Han kan möjligen ha inlett en process för att säga upp sitt turkiska medborgarskap. Men vad jag har förstått tar detta tid, kan dra rejält ut på tiden, ytterst är det den turkiska regeringen/ presidenten som avgör om medborgarskapet ska upphävas.

https://ledarsidorna.se/darfor-rader...medborgarskap/
Citera
2023-03-02, 12:58
  #346
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Inte bara Iraks försvarsminister.

Även en person ur Afghanistans regering försörjdes av försäkringskassan. Skulle inte bli förvånad om någon somalisk minister eller högre tjänsteman också får ersättning från socialtjänsten eller Försäkringskassan.

https://www.expressen.se/nyheter/sit...-fick-bidrag-/

Vi har ju även Abdirizak Waberi som var riksdagsledamot för Moderaterna och satt i Försvarsutskottet som numera är politiker i Somalia företrädandes ett islamistiskt parti.


Mår illa!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback