2023-03-01, 18:39
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VickyLOL
Fika för J igår och glass idag…. Konstigt med tanke på att igår var en tisdag och idag en onsdag men Linns prinsessor får bara socker om helgerna, speciellt efter nyår 🤔

Förresten har hon fått 4000 följare sen igår, haha, men det är säkert verkliga konton va?

Och imorgon är det fössta tossdan i mass, då bör det bli en prinsesstårta.
Citera
2023-03-01, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fraulein666
Linn är så nätt och fin tycker jag. Tror att många är avundsjuka på hur snabbt hon fått sin kropp tillbaka. En klädmiss går lätt att rätta till medan övervikt är svårare att bli av med

Förstår inte heller klankandet på Linns kropp. Ja hon har dålig hållning och hårförlängning som inte är den snyggaste. Men i övrigt? Hon har ju en kropp som är vad de flesta eftersträvar? Smal men inte ”spinkig”. Inget fel på ansiktet heller (om vi nu över huvud taget skall diskutera kroppar).

Att få tillbaka kroppen på det sätt Linn fått efter barnen skulle jag säga hör till ovanligheten (nu utgår jag från perosner man ser på badhus/strand). Detta även gällande personer med ålder under 25.

Till skillnad från kvalster så tillhör jag skaran med absolut inte perfekt kropp som INTE återgick till normal status efter barn (trots att jag var under 25)
Citera
2023-03-01, 19:40
Medlem
Citat:
Då vet vi att iallafall kvalster69 ser väldigt bra ut.

Linn har ju fött tre barn på kort tid och är ändå så petite. Härligt att se! Inte tränar hon heller så tänk när hon får tid att göra det, vilken potential hon har. Som en småstadsinfluencer håller hon såklart inte samma moderna standard som Stockholmsbrudarna, men hon kan ju lätt förbättra sig. Onödigt att mobba Linn bara för att man är avundsjuk på hennes kropp, gratisprylar och förmåga att attrahera baby daddies.

Ha ha ha ha försökt du va rolig nu 😂
Citera
2023-03-01, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Sen är det ju inte bara "bli så full som möjligt" som är roligt med att gå ut, finns flera saker man kan uppskatta och tycka är värt med att ta en och annan krogrunda. I Linns värld är dock allt svart eller vitt, gå på bar betyder supa skallen i bitar och gillar man inte det kan man absolut inte gå ut och det ända alternativet är att skaffa familj fortast möjligt.

Hon har missat att skaffa sig yrkeserfarenhet, vara ute på arbetsmarknaden, träffa kollegor, resa, plugga, känslan av att få rå om sig själv och ja massa annat

Alla behöver inte gå samma väg i livet. Det är fint att vi har olika erfarenheter och därigenom kan erbjuda skilda perspektiv. Olikhet berikar. Linn verkar vara en hem- och barnkär kvinna, mysig och feminin. Dessutom är hon självständig och driven som jobbat hårt med sociala medier och lyckats så bra med det att hon kunnat köpa ett hus helt själv fastän hon är så ung och har flera barn.
Citera
2023-03-01, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Ha ha ha ha försökt du va rolig nu 😂

Absolut inte. Linn har en kropp som många mammor bara kan drömma om och dessutom ett vackert ansikte. Hon är jättefin och uppenbart hälsosam.
Citera
2023-03-01, 20:12
Medlem
Citat:
Alla behöver inte gå samma väg i livet. Det är fint att vi har olika erfarenheter och därigenom kan erbjuda skilda perspektiv. Olikhet berikar. Linn verkar vara en hem- och barnkär kvinna, mysig och feminin. Dessutom är hon självständig och driven som jobbat hårt med sociala medier och lyckats så bra med det att hon kunnat köpa ett hus helt själv fastän hon är så ung och har flera barn.
Håller med, kan inte vara det enklaste att hitta villiga pappor som avlar fram nya barn med henne och som dessutom är ok med att deras barn utför barnarbete åt Linn så hon kan casha in.

Måste även vara väldigt krävande och svårt att hålla isär alla lögner, men med tanke på hur driven hon är så märker vi nog inte av alla, kanske bara 98%.

Hon är verkligen självständig också, tror hon ändå klarade ett par dagar singel väl innan hon träffade Simon?
Senast redigerad av henna0313 2023-03-01 kl. 20:23.
Citera
2023-03-01, 20:18
Medlem
Hennes samarbeten är jävligt välarbetade också med en flåsande Simon i bakgrunden som filmar skakigt med mobilen.

Min favorit är när hon gör reklam för kläder och snurrar runt i ostrukna klänningar och filmar närbilder på Belle så man verkligen får en rättvis bild av plagget.
Citera
2023-03-01, 20:19
Medlem
Citat:
Absolut inte. Linn har en kropp som många mammor bara kan drömma om och dessutom ett vackert ansikte. Hon är jättefin och uppenbart hälsosam.

First jag är man. Bryr mig inte om min och hennes kropp är lika snygg!
Nästa: nej jag vill inte attrahera så många baby dadies som möjligt. Det vill ingen. Alla människor söker efter trygghet och kärnfamilj. Alla klarar inte av att behålla den. Jag tror inte många här är intresserad av Linns tantiga hållning eller kropp. Hennes omogna pojkspolingar som skaffar barn på direkten, eller gratis skallkläder. Vi köper eget. Kul för henne. Gratis är gott. Är du möjligtvis kåt på flicksnärtan? Behåll det för dig själv. Här diskuterar vi annat roligt
Citera
2023-03-01, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Håller med, kan inte vara det enklaste att hitta villiga pappor som avlar fram nya barn med henne och som dessutom är ok med att deras barn utför barnarbete åt Linn så hon kan casha in.

Måste även vara väldigt krävande och svårt att hålla isär alla lögner, men med tanke på hur driven hon är så märker vi nog inte av alla, kanske bara 98%.

Hon är verkligen självständig också, tror hon ändå klarade ett par dagar singel väl innan hon träffade Simon?

Var inte avundsjuk på att hon attraherar killar och får söta barn. Jobba på dig själv så kan du också nå dit. Man får börja med att byta ut chipsen mot en nyttig charkbricka och tids nog blir smalare och mer fertil.
Citera
2023-03-01, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
First jag är man. Bryr mig inte om min och hennes kropp är lika snygg!
Nästa: nej jag vill inte attrahera så många baby dadies som möjligt. Det vill ingen. Alla människor söker efter trygghet och kärnfamilj. Alla klarar inte av att behålla den. Jag tror inte många här är intresserad av Linns tantiga hållning eller kropp. Hennes omogna pojkspolingar som skaffar barn på direkten, eller gratis skallkläder. Vi köper eget. Kul för henne. Gratis är gott. Är du möjligtvis kåt på flicksnärtan? Behåll det för dig själv. Här diskuterar vi annat roligt

Vad fan gör du här som man?! vad sjukt att sitta och hata på en kvinna som du gör. Farlig.

Nej alltså jag tror att de flesta är avundsjuka på Linn. På att hon lyckas leva influencerlivet samtidigt som hon är hemma och gosar med sina barn som hon uppenbarligen älskar väldigt mycket.
Citera
2023-03-01, 20:33
Medlem
Citat:
Var inte avundsjuk på att hon attraherar killar och får söta barn. Jobba på dig själv så kan du också nå dit. Man får börja med att byta ut chipsen mot en nyttig charkbricka och tids nog blir smalare och mer fertil.
Är inte bög så har inget behov av att attrahera killar men är du säker på att man kan byta ut chipsen? Det är ju ändå en stor del av linnsans kost så är inte helt säker.

Har du något tips att få till den krökta ryggen också?
Citera
2023-03-01, 20:34
Medlem
Citat:
Vad fan gör du här som man?! vad sjukt att sitta och hata på en kvinna som du gör. Farlig.

Nej alltså jag tror att de flesta är avundsjuka på Linn. På att hon lyckas leva influencerlivet samtidigt som hon är hemma och gosar med sina barn som hon uppenbarligen älskar väldigt mycket.
Asså ingen har ju ifrågasatt att hon inte älskar sina barn och vi är alla väl medvetna om att barnen genererar pengar. Men får verkligen inte känslan att någon är avundsjuk och känner sig sugen på att exploatera sina egna barn?

Är du Linns mamma eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in