2023-03-01, 08:14
Medlem
Och nu kom den regelbundna påminnelsen om att hon inte missat någonting som skaffade barn när hon var 19 för hon gillar minsann inte att gå på bargator.

Är inte det bara en stor jävla miss i livet att hon tror att det är det enda hon eventuellt kan ha missat?
Citera
2023-03-01, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Åh herregud vad hon ser ut på bilden där hon poserar med bilen..🤣 klätt sig som en förvirrad tonåring som inte har hittat sin still ännu.. stora fula glasögon som absolut inte passar hennes ansiktsform, HÅRET!!! Håret oh my god.. kläderna..🤣 allt är knas.

Byxorna är för små. Så pass att hon inte kan dra upp gylfen ordentligt
Citera
2023-03-01, 10:06
Medlem
Linn är så nätt och fin tycker jag. Tror att många är avundsjuka på hur snabbt hon fått sin kropp tillbaka. En klädmiss går lätt att rätta till medan övervikt är svårare att bli av med
Citera
2023-03-01, 12:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fraulein666
Linn är så nätt och fin tycker jag. Tror att många är avundsjuka på hur snabbt hon fått sin kropp tillbaka. En klädmiss går lätt att rätta till medan övervikt är svårare att bli av med

Förstår vad du menar men tror helt ärligt ingen här är avundsjuk på hennes utseende, det är skrattretande! Jag själv ser väldigt bra ut så nej tack, för mig är det hennes personlighet och hennes beteende som retar mig och hur hon vill måla upp sig själv och representera sig själv ytligt utåt🤣.
Jag tror det är rätt vanligt att man får tillbaka kroppen väldigt nätt och fin när man är under 25 och får barn, huden är väldigt elastisk och som bäst då under denna åldern och kroppens förmåga generellt, otrolig!
Senast redigerad av Kvalster69 2023-03-01 kl. 12:47.
Citera
2023-03-01, 12:56
Medlem
Citat:
Förstår vad du menar men tror helt ärligt ingen här är avundsjuk på hennes utseende, det är skrattretande! Jag själv ser väldigt bra ut så nej tack, för mig är det hennes personlighet och hennes beteende som retar mig och hur hon vill måla upp sig själv och representera sig själv ytligt utåt🤣.
Jag tror det är rätt vanligt att man får tillbaka kroppen väldigt nätt och fin när man är under 25 och får barn, huden är väldigt elastisk och som bäst då under denna åldern och kroppens förmåga generellt, otrolig!

Då vet vi att iallafall kvalster69 ser väldigt bra ut.

Linn har ju fött tre barn på kort tid och är ändå så petite. Härligt att se! Inte tränar hon heller så tänk när hon får tid att göra det, vilken potential hon har. Som en småstadsinfluencer håller hon såklart inte samma moderna standard som Stockholmsbrudarna, men hon kan ju lätt förbättra sig. Onödigt att mobba Linn bara för att man är avundsjuk på hennes kropp, gratisprylar och förmåga att attrahera baby daddies.
Citera
2023-03-01, 13:13
Medlem
Citat:
Otroligt dumt att nämna ett annat företag i en reklam med ett helt annat företag.. i PoP reklamen sa hon åh man kan ju sälja vidare kläderna begagnat på ”tex tradera” herregud. Hade räckt med att bara säga begagnat behöver lixom inte dra in ett företag i meningen tror alla fattar var man kan sälja begagnat ändå..inte schysst mot företaget PoP blev ju gratis reklam för tradera på polarn och pyrets bekostnad.

Speciellt inte eftersom nästan alla PoP butiker numer själva har en återbrukardel, där man kan sälja/köpa begagnat.
Citera
2023-03-01, 14:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fraulein666
Då vet vi att iallafall kvalster69 ser väldigt bra ut.

Linn har ju fött tre barn på kort tid och är ändå så petite. Härligt att se! Inte tränar hon heller så tänk när hon får tid att göra det, vilken potential hon har. Som en småstadsinfluencer håller hon såklart inte samma moderna standard som Stockholmsbrudarna, men hon kan ju lätt förbättra sig. Onödigt att mobba Linn bara för att man är avundsjuk på hennes kropp, gratisprylar och förmåga att attrahera baby daddies.

Ja det är faktist fascinerande. Jag har själv inte avlat några barn ännu så har inget att jämföra med men uppenbarligen har hon bra genteknik rent kroppsligt men den största faktorn måste väll ändå vara åldern. Är väll sällan man ser en nedgången överviktig morsa under 25?? Eller? Linn har ju oxå nån slags ätstörning hon äter ju enbart melon och vindruvor om dagarna
Citera
2023-03-01, 14:59
Avslutad
Själv värderar jag ett vackert ansikte högre men vi alla är olika!
Citera
2023-03-01, 16:10
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Och nu kom den regelbundna påminnelsen om att hon inte missat någonting som skaffade barn när hon var 19 för hon gillar minsann inte att gå på bargator.

Är inte det bara en stor jävla miss i livet att hon tror att det är det enda hon eventuellt kan ha missat?

Sen är det ju inte bara "bli så full som möjligt" som är roligt med att gå ut, finns flera saker man kan uppskatta och tycka är värt med att ta en och annan krogrunda. I Linns värld är dock allt svart eller vitt, gå på bar betyder supa skallen i bitar och gillar man inte det kan man absolut inte gå ut och det ända alternativet är att skaffa familj fortast möjligt.

Hon har missat att skaffa sig yrkeserfarenhet, vara ute på arbetsmarknaden, träffa kollegor, resa, plugga, känslan av att få rå om sig själv och ja massa annat
Citera
2023-03-01, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Sen är det ju inte bara "bli så full som möjligt" som är roligt med att gå ut, finns flera saker man kan uppskatta och tycka är värt med att ta en och annan krogrunda. I Linns värld är dock allt svart eller vitt, gå på bar betyder supa skallen i bitar och gillar man inte det kan man absolut inte gå ut och det ända alternativet är att skaffa familj fortast möjligt.

Hon har missat att skaffa sig yrkeserfarenhet, vara ute på arbetsmarknaden, träffa kollegor, resa, plugga, känslan av att få rå om sig själv och ja massa annat
Precis, att bara växa som person. Tydligt att hon saknar livserfarenhet när hennes perspektiv inte sträcker sig längre än fyllor på Rhodos. Det är väl det man gör sista året på gymnasiet och det är där Linn stannat i sin utveckling
Citera
2023-03-01, 17:42
Medlem
Skulle dock inte förvåna mig om Linn tar igen allt sen när barnen är 20+. Då kommer hon också gå ut och festa och ha något tal om att ”det var så bra att skaffa barn tidigt så man kan ha roligt nu”…
Citera
2023-03-01, 18:32
Medlem
VickyLOLs avatar
Fika för J igår och glass idag…. Konstigt med tanke på att igår var en tisdag och idag en onsdag men Linns prinsessor får bara socker om helgerna, speciellt efter nyår 🤔

Förresten har hon fått 4000 följare sen igår, haha, men det är säkert verkliga konton va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in