Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-24, 20:52
  #2389
Medlem
Hardrockboys avatar
Tänker att nåt är inte rätt i den familjen, nu är ju Pontus över 18 men kan man göra orosanmälan? Känner att det finns mer än vad som är över ytan. Nått känns snett med den familjen.
Citera
2023-02-26, 10:49
  #2390
Medlem
Nytt inlägg på IG. Han står framför spegeln i badrummet och skriver ”funderar på att hoppa in i duschen”.

Vilken jävla människa, vad vill han uppnå?
Citera
2023-02-26, 11:47
  #2391
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KusinHistamin
Nytt inlägg på IG. Han står framför spegeln i badrummet och skriver ”funderar på att hoppa in i duschen”.

Vilken jävla människa, vad vill han uppnå?
Han vill knulla småflickor, det är vad han vill uppnå.
Citera
2023-02-26, 13:38
  #2392
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eltonkebab
Han vill knulla småflickor, det är vad han vill uppnå.

Jag undrar om han verkligen är en ävergreppsperson, men jag misstänker att han iaf inte har något emot att småflickor skriver att de vill följa med in i duschen. (Även om de driver).
Det kanske räcker för honom. Runkmaterial i textform. Typ.
Citera
2023-02-26, 14:37
  #2393
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KusinHistamin
Jag undrar om han verkligen är en ävergreppsperson, men jag misstänker att han iaf inte har något emot att småflickor skriver att de vill följa med in i duschen. (Även om de driver).
Det kanske räcker för honom. Runkmaterial i textform. Typ.
Han dejtade en 14-åring ett tag, sen när folk började ge honom skit för det tvingade han henne att säga att det var "på låtsas."
Citera
2023-02-26, 16:59
  #2394
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KusinHistamin
Nytt inlägg på IG. Han står framför spegeln i badrummet och skriver ”funderar på att hoppa in i duschen”.

Vilken jävla människa, vad vill han uppnå?

Få views och kanske nått fräckt meddelande.
Varför följer man ens honom?
Citera
2023-02-26, 19:11
  #2395
Medlem
Himawaris avatar
Pontus har lagt upp på Insta-story att han hånglade med två tjejer igår..https://ibb.co/NFGpzQX

Sanning eller önskedröm?
Citera
2023-02-26, 22:34
  #2396
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himawari
Pontus har lagt upp på Insta-story att han hånglade med två tjejer igår..https://ibb.co/NFGpzQX

Sanning eller önskedröm?

Säkert med några två 17 åringar.
Citera
2023-02-26, 23:16
  #2397
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KusinHistamin
Jag undrar om han verkligen är en ävergreppsperson, men jag misstänker att han iaf inte har något emot att småflickor skriver att de vill följa med in i duschen. (Även om de driver).
Det kanske räcker för honom. Runkmaterial i textform. Typ.



Det är något extremt konstlat över hans flörtighet.

Som en alien som låtsas gilla "brudar". Det känns som ett barn som låtsas vara vuxen. Fast han är vuxen.

Jag tror att pontus förutom autist är asexuell eller homosexuell.

Det kan vara så att hans hårt peppande förändrar som drillat sin lille guldgosse inte är så toleranta för vare sig diagnoser eller avvikelser. Är han inte asexuell så är han troligtvis smyghomosexuell. Han kanske till och med har förträngt det för sig själv.
Citera
2023-02-27, 09:37
  #2398
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himawari
Pontus har lagt upp på Insta-story att han hånglade med två tjejer igår..https://ibb.co/NFGpzQX

Sanning eller önskedröm?

Fan va weird han är. Får känslan att han kommunicerar med en tredje part i nån form av kodskrift, men frågan är om han är så beräknande och listig.

"det sista behöver ni inte säga till min mamma" skriver han.. Varför behöver han ens skriva så? Han är inte längre ett barn eller ens tonåring. Förstår han inte det själv? eller är texten anpassad för att rikta sig till små barn?

Fascinerad över hur precis allt han tar i blir till bajs
Citera
2023-02-27, 10:16
  #2399
Medlem
Inte för att jag tror att detta med två tjejer skulle vara sant, han är ju ganska ökänd. Och vilken normal kille i hans ålder skulle skriva om detta på Instagram? Och man får inte berätta detta för hans mamma när han är 25 år? Men det sägs att tjejerna i så fall skulle bli mycket besvikna om de hånglar med honom.
__________________
Senast redigerad av Akasha1000 2023-02-27 kl. 10:23.
Citera
2023-02-27, 11:43
  #2400
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akasha1000
Inte för att jag tror att detta med två tjejer skulle vara sant, han är ju ganska ökänd. Och vilken normal kille i hans ålder skulle skriva om detta på Instagram? Och man får inte berätta detta för hans mamma när han är 25 år? Men det sägs att tjejerna i så fall skulle bli mycket besvikna om de hånglar med honom.

Om man lyckades hångla med två tjejer en kväll när man var typ 14-16 så kanske man skröt om det och tyckte att det var coolt.
Pontus har aldrig växt upp. Undrar när han kommer börja sörja sina förlorade år.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback