2021-07-25, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaTant
Han verkar ha en helsvensk mamma.

Som alla flesta blattegangster och rappare. De hatar att de är mulatt-son till promiskuösa kvinnor som beblandar sig med blattar det är därför de tar ut sina aggression och självhat på andra.
Citera
2021-07-25, 19:39
Medlem
Dewit verkar vara ganska okänd och kanske inte ens har en brottshistoria med tanke på hur lite info som kommer fram om honom?

Hursomhelst, mördar man så ska man sitta i fängelse så jag tycker att vi kan glömma honom nu. Aset förtjänar inte vår uppmärksamhet och tid. Allt vi kan hoppas på är att han stannar kvar där i fängelset.
Citera
2021-07-26, 00:24
Medlem
Han gick på Assaredsskolan (stavning?) i grundskolan iallafall men bodde inte då i Kortedala mig veterligen. Han umgicks med en del kortedala-bor i tidig 20-års ålder men utvidgade/bytte ut sitt nätverk och umgänge från sina barndomsvänner.
Citera
2021-12-06, 11:05
Medlem
BoISarens avatar
7 års fängelse för händelsen på Hällbyanstalten
https://www.expressen.se/nyheter/mor...faller-domen-/
Citera
2021-12-06, 11:20
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren

Hoppas han hänger sig
Citera
2021-12-07, 10:37
Medlem
skotten324s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Hoppas pizzan smakade bra!
Citera
2021-12-07, 10:49
Medlem
Expressen! Vad har NI gjort för Isak Dewit!?
Citera
2021-12-08, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kalashnikov
Vem är typen? Tidigare dömd för grovt vapenbrott, narkotikabrott mm sköt ihjäl en pappa med automat vapen och hade med sig en medbrotsling med pistol. Måntro pappan haft något penga tvätt liknande på gångs eller liknande. Eller är Dewit endast en psykopat med kontakter som inte kunnat kontrollera sig och hittat en liknande person till polare?

Att han kommer från Sverige vet vi men namnet? Vilket är ursprunget där?
Citera
2022-05-28, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Svenska kvinnor skaffar barn med vad fan som helst och så blir det slödder av dem!
Vem fan som helst? Uttala dig inte om något du inte har en aning om.
Pappan och mamman är mycket sympatiska och trevliga personer och har bott i Sverige vad jag förmodar hela sitt liv. Pappan har ingen brytning
eller kulturellt avvikande från vilken svensk som helst. Är nog bara namnet som är utländskt
klingande. Dom är inga "slödder" utan väldigt
socialt utvecklade individer, som har haft otur med att deras son hamnat i trubbel med rättvisan.
Citera
2023-02-22, 13:11
Medlem
Hans brud la ut en tiktok om honom

https://vm.tiktok.com/ZMYSVHYoS/
Citera
2023-08-21, 19:45
Isak är egentligen en bra människa och lika svensk som de flesta här på Flashback.
Troligtvis har det gått riktigt snett i och med de kriminella nätverkens giftiga tentakler.
Unga människor dras in och hamnar fel och allt mer fel.
Han är inte så ung längre, det är sant men han vaknar nog snart en dag och förstår vad han måste göra.
Vi tror bara det är negrer och blattar som hamnar i dessa gäng, så är det inte, dom vita prickarna behövs också och de används.
En brutal värld.
Hans farfar har jag för mig, jobbade för tyskarna under andra världskriget, han är verkligen ingen jude.
Ni vet ingenting, jag vet inte heller så mycket, jag hoppas svenskar som hamnar i dåligt sällskap också lyckas välja ett bättre liv och att göra riktigt framför att bara göra fel.
Citera
2023-09-12, 10:54
Medlem
var det inte nån neger i afrika som gjort nåt så han fick fängelse, o i sann svensk mediaanda, måste såklart man gasta om en kriminell neger på andra sidan jorden som till varje pris bara MÅSTE få komma "hem" till sverige igen så alla rödmäsk blir godhetsupprymda, som vanligt, som ALLTID
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in