Flashback bygger pepparkakshus!
2023-02-18, 02:30
Medlem
Mune Sangss avatar
Trelleborg dyker väldigt tidigt upp som
en no-go-zon i min radar. Att sedan
staden är bland de uslaste top5-städerna
statistiskt sett vad gäller invandring, integration
och sociala problem bara förstärker mina dåliga
vibbar.
Citera
2023-02-18, 02:56
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mune Sangs
Trelleborg dyker väldigt tidigt upp som
en no-go-zon i min radar. Att sedan
staden är bland de uslaste top5-städerna
statistiskt sett vad gäller invandring, integration
och sociala problem bara förstärker mina dåliga
vibbar.
Finns där klaner i Trelleborg?
Det här är säkert Malmö som kommit till Trelleborg.
Citera
2023-02-18, 03:13
Snart får kyrkogården tillskott Kevi*.Oli*.Ha*se*.
*=n
Citera
2023-02-18, 03:35
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Snart får kyrkogården tillskott Kevi*.Oli*.Ha*se*.
*=n
Vem var denna lirare?
Vilket gäng tillhörde han?
Citera
2023-02-18, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Säkert med koppling till Malmö eller som någon tidigare skrev om några sprägningar i Stockholm.
Dom som styr Trelleborg är ett gäng som har kopplingar till folk i Malmö från Rosengård. Det är välkända namn i Malmös undre värld. Det finns två personer som sticker ut mest och det är en från Trelleborg och en är från Malmö. Enligt mina källor så styr dessa två en hel del i Trelleborg. Detta har ingen koppling till någon sprängning i Stockholm.. Mer info kommer snart..
Citera
2023-02-18, 04:27
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmosnyheter1
Dom som styr Trelleborg är ett gäng som har kopplingar till folk i Malmö från Rosengård. Det är välkända namn i Malmös undre värld. Det finns två personer som sticker ut mest och det är en från Trelleborg och en är från Malmö. Enligt mina källor så styr dessa två en hel del i Trelleborg. Detta har ingen koppling till någon sprängning i Stockholm.. Mer info kommer snart..
Är inte klanerna större än gängen från RG?
Finns där många klaner som i Malmö i Trelleborg?
Kände du offret? Ung, gammal?
Citera
2023-02-18, 04:34
Medlem
Citat:
Är inte klanerna större än gängen från RG?
Finns där många klaner som i Malmö i Trelleborg?
Kände du offret? Ung, gammal?
Klanerna är vänner till dessa två personer men vad jag vet så är dom långt ifrån lika våldsbenägna. Dessa två är psykopater rent utsagt och förtjänar långa fängelsestraff! Men svar på din fråga ja det finns klaner i Trelleborg.
Citera
2023-02-18, 04:41
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Klanerna är vänner till dessa två personer men vad jag vet så är dom långt ifrån lika våldsbenägna. Dessa två är psykopater rent utsagt och förtjänar långa fängelsestraff! Men svar på din fråga ja det finns klaner i Trelleborg.
"Vänner"
Klanerna styr allt, dom från RG känner säkerligen samma klaner från er lilla stad.
Vilka är dom två du talar om?
Du kan skriva namn med en stjärna.
Citera
2023-02-18, 04:49
Medlem
Citat:
"Vänner"
Klanerna styr allt, dom från RG känner säkerligen samma klaner från er lilla stad.
Vilka är dom två du talar om?
Du kan skriva namn med en stjärna.
Klanerna styr inte ett skit i Trelleborg haha. Absolut alla klaner är ju ingifta med varandra men bara för det så betyder det inte att dom styr Trelleborg. Inte ens i Malmö styr klanerna men ni som bor utanför Skåne speciellt i Gbg kan förstå er att ni kan tro så men så är ej fallet i Skåne. Trelleborg är absolut inte min lilla stad. Du verkar ju veta allt fråga då så kanske dina källor säger till dig vilka två det är jag pratar om 😂
Citera
2023-02-18, 04:55
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Klanerna styr inte ett skit i Trelleborg haha. Absolut alla klaner är ju ingifta med varandra men bara för det så betyder det inte att dom styr Trelleborg. Inte ens i Malmö styr klanerna men ni som bor utanför Skåne speciellt i Gbg kan förstå er att ni kan tro så men så är ej fallet i Skåne. Trelleborg är absolut inte min lilla stad. Du verkar ju veta allt fråga då så kanske dina källor säger till dig vilka två det är jag pratar om 😂
Vet inte allt men här i Göteborg vet vi om klanerna i Malmö, Fakhro och El-Zein. Och en del av dom trodde jag bodde i Trelleborg med.

Så vilka är dom två och varför kallar du dom för psykopater?
Är det gäng från Malmö som mördat offret.
Skriv nu namnen på dom från Malmö kanske känner igen namnet.
Citera
2023-02-18, 05:31
Medlem
Citat:
Vet inte allt men här i Göteborg vet vi om klanerna i Malmö, Fakhro och El-Zein. Och en del av dom trodde jag bodde i Trelleborg med.

Så vilka är dom två och varför kallar du dom för psykopater?
Är det gäng från Malmö som mördat offret.
Skriv nu namnen på dom från Malmö kanske känner igen namnet.
Du har många fler du har Fattah som är en grupp av Fakhro du har Abdos och Omairat finns många andra fler jag ej minns namnet på.
De finns kanske 2,3 olika kurdiska familjer/Klaner i Trelleborg. Dom flesta är hederliga medborgare faktiskt. Finns en inom Fakhro i Trelleborg som jobbar som polis också. Ja allt jag kan säga om dessa två är att vi borde fan döpa dom till MFF ligan 😂 då den första börjar på M och den andra på F. Sen om dessa har med detta och göra vet jag inte om ännu därför vill jag ej droppa deras namn ännu.
Citera
2023-02-18, 05:39
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Du har många fler du har Fattah som är en grupp av Fakhro du har Abdos och Omairat finns många andra fler jag ej minns namnet på.
De finns kanske 2,3 olika kurdiska familjer/Klaner i Trelleborg. Dom flesta är hederliga medborgare faktiskt. Finns en inom Fakhro i Trelleborg som jobbar som polis också. Ja allt jag kan säga om dessa två är att vi borde fan döpa dom till MFF ligan 😂 då den första börjar på M och den andra på F. Sen om dessa har med detta och göra vet jag inte om ännu därför vill jag ej droppa deras namn ännu.
M säger mig inget inte heller F, varför skyddar du dom skriv namnen och stryk med stjärna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in