2023-02-15, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Jahapp nu har Don V landar i Medellin. Är det semester, eller ska han kasta kött till tigrarna?
Han va ju en av dem Olof och Lokal ringde upp
( måste varit över ett år sedan nu)
i samband med att de planerade Colombia resan. De ville ju ha folk med sig, ringde runt från sin telefon bok och nästan hota folk till att följa med, annars va dom inte Top G!
Don V va en av de få som tackade ja iaf, och lovade att inte dra sig ur.
Återstår att se nu då. Lokal kommer aldrig våga åka den lilla pojken. Har iheller inte råd med flygbiljetten. Och Olof har ju sagt för ett tag sen att han ska sluta försörja Lokal. Så blir nog inget där! Synd, blir det ingen Youtube av det. Men Don V har väl en kanal..?!

Ser inget om att någon Don V har landat i MDE,,,,,,
Citera
2023-02-15, 22:22
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pompom123
Don V är en hobby gangster från Malmö som gör musik/youtube videos. Typ som Lokal men inte lika känd.

Citat:
En usel ”rappare”/Youtuber från Malmö som är bästis med Ceesay o gjort en del låtar med honom.
Så... Typ kändis om man hänger på dramadelen av SweTube, och egentligen inte alls relevant på något sätt?
Citera
2023-02-15, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badis
Han senaste händelse så sitter han där i en favela tydligen .
Citera
2023-02-16, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najtzerk
Han senaste händelse så sitter han där i en favela tydligen .

länk?

/B
Citera
2023-02-16, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badis
Det va en story för 2 dagar sen.
Finns inte kvar givetvis
Han flög in från LA. Don V har inte fått åka in i på flera år till USA pga av register. Men nu åkte han i veckan då kusten va klar, varit hans dröm i många år. Kan ju såklart va att han turistar i Medellin, Don är känd för sina res vloggar, han har åkt Europa runt minst 5 gånger senaste åren. Är ofta i Dubai med.
Citera
2023-02-16, 13:07
Citat:
Han behöver deras plattformar, och vänder sig till mindre intelligenta svagare individer som han kan manipulera och styra och ställa med!

Ja så är det nog, har väl samma typ av följare, mest lättpåverkade kids som vill leka balla.
Citera
2023-02-18, 16:20
Medlem
HRTs avatar
Är det inte väldigt tyst kring Olof nu?
Inser han själv att det är kört, folk gick inte på lögnerna och tokerierna.
Citera
2023-02-18, 16:48
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Är det inte väldigt tyst kring Olof nu?
Inser han själv att det är kört, folk gick inte på lögnerna och tokerierna.
Det blir nog ingen mer Olof mer 💯
Hade redan på känn att ”dokumentären” lokal gjorde skulle bara bli 3 delar. Man går inte ut med matrial på 10 avsnitt om man inte ens börjat med 5:e.
Citera
2023-02-18, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Hade redan på känn att ”dokumentären” lokal gjorde skulle bara bli 3 delar. Man går inte ut med matrial på 10 avsnitt om man inte ens börjat med 5:e.
Lokal står ju fast vid att det SNART kommer en intervju med Olof. En som inte ingår i evighets dokumentären som det aldrig blev ngt av!
Citera
2023-02-18, 17:27
Citat:
Lokal står ju fast vid att det SNART kommer en intervju med Olof. En som inte ingår i evighets dokumentären som det aldrig blev ngt av!

Guuuu va spännande

Kanske kommer han skrika hur häftig han är och busringa igen. Fan vad spännande.
Citera
2023-02-18, 17:39
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96

Sant,
ja patetiskt allt ihop
Citera
2023-02-18, 22:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pompom123
Ja han kanske är mer känd än Lokal, du har nog bättre koll på det än jag. Men Lokal har varit mer på tapeten än Don V på senare tid. Jag uttryckte mig inte direkt om att dem är lika som personer utan dem håller på med samma grejer helt enkelt. Jag citerar mitt tidigare inlägg: "Typ som Lokal men inte lika känd."

Lokal har mer streams på spotify och youtube. Därför resonera jag som jag gjorde.

Don V är mycket mer känd än luffar Lokal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in