Citat:
Ursprungligen postat av
baralitesmartare
extremt tragiskt tänkande om du anser att andra styr vad du tycker och tänker.
Grejen med Internet är transparansen och möjlighet att även komma över kvalificerad information och fakta.
Om man börjar med Digitalt ID för de under 18 för porr... nästa steg är vad?
Själv är jag mer bekymrad över foliehattar, alt-right och all högertrollmedia som stödjer Sverigevännernas galna och verklighetsfrånvända åsikter. Men jag har ingen tanke om att dom ska låsas in bakom en Digital ID vägg.
Första stycke; inte alls. Däremot ser jag att du projicerar, händelsevis för att avskärma dig från "guilt by association", men det vet jag inte då jag inte känner dig. Kvalificerad fakta kommer du över genom A) läckor från betaltjänster B) betaltjänster. Om inte så ber jag dig länka en publicist lik springer, som är helt öppen. Inom ämnen som är svåra att påverka är eftersläpande information information helt öppen förvisso, exv. eurostat.
2a stycke: DNA-märkning på transaktioner såklart.
3e stycket; vad är då ditt modus. CC, CnC eller annan väg av kontroll? Kanske du är en sådan som inte förstått begreppet anarki?
Citat:
Ursprungligen postat av
trollmongot
Amnesty anser att prostitution ska vara legaliserat.
För annars tar man bort deras levebröd och många av sexarbetarna har ofta barn.
Det dom behöver är säkerhetskurser och trygga arbetsvilkor.
Svenska feminister hycklar och vill kontrollera andras sexliv.
Det är legaliserat från ett håll, så länge horan skattar. Vet inte vad som triggar känslor hos vissa med det.