2023-02-14, 14:37
Medlem
TonaldRumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catulla
Enligt inlägg ovan (224 + 225) är GS ett ex.

Det kom i inlägg 224, Maichinko.

Inte vanlig skola alltså. Men, 13 år sen. Lång tid, de var barn då.

Ja han.

Finns väl ingen anledning att gå till personangrepp. Jag är bara nyfiken på hur saker och ting ligger till. Se inlägg 224 och 225 ovan.

Ja, alltså, jag är ju helt med på att det är GS. Det är ju det jag försökt argumentera med om trollen. Men de vägrar inse det, då de säger att GS inte är ett ex. De tar det som står i tidningen för ordagrant. Läste i tidningen att det stod att polisen inte känner till någon annan koppling än skolan. Det betyder absolut inte att det är så det ligger till.
Citera
2023-02-14, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonaldRump
Jag förstår att dina intentioner är rätt, men mitt inlägg var mycket riktat mot folk som inte kan vara källkritiska. Istället för att de läser ordentligt, så tar de ett ord ur en mening, och sen gör om det till en helt annan grej.

Folk måste bli bättre på att vara källkritiska, och inte så jädrans lata.
Håller helt med! Jag tänker mest på respekten mot familjen och att en minderårig mist sin mamma!!!
Citera
2023-02-14, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guistha46
Rasak, en av Örebros mest kriminella familj, ah jisses, känner du dom eller har du bara hört talas om dom? Du vet mycket väl om du ens är från Örebro att det mordet skedde för sjutton år sen på en somalier som definitivt inte hade rent mjöl i påsen själv. Tycker inte att det var mycket som du hade att komma med vad gäller kriminella bosnier. Vill du att jag ska rabbla upp alla mord, våldtäkter, gängskjutningar, gängkriminella som muslimaraberna står för?

+1 där!! Känner familjen väl
Citera
2023-02-14, 14:45
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonaldRump
Ja, alltså, jag är ju helt med på att det är GS. Det är ju det jag försökt argumentera med om trollen. Men de vägrar inse det, då de säger att GS inte är ett ex. De tar det som står i tidningen för ordagrant. Läste i tidningen att det stod att polisen inte känner till någon annan koppling än skolan. Det betyder absolut inte att det är så det ligger till.

Precis, allt kan vara möjligt. Man kan inte lita på media, särskilt inte i ett så tidigt skede. Ta till exempel mordet på Nancy som enligt media bara var ”bekant” med GM, visade sig att de hade ett förhållande.
Citera
2023-02-14, 15:24
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olleph
Tänkte exakt samma? Varför är det inte avspärrat? ambulansen måste ha varit där, och då tycker man att polisen borde hunnit dit med.
Polisen släppte avspärrningarna och trappuppgången städades inte förrän efter att nån ringt dit jourväktare på förmiddagen. Alltså fick de boende gå genom blodet i flera timmar för att komma ut och in. Stod i NA idag.
Citera
2023-02-14, 15:30
Medlem
Nu begärs han häktad enl nA
Citera
2023-02-14, 15:38
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Nej men wtf, körde han med motorsåg? Jävlar! Har inte sett så mycket blod i Sveriges historia när det kommer till enskilda mord
Det behövs faktiskt inte så mycket blod för att det ska se ut som att nån håller på att förblöda. Jag har "riklig" mens och har vaknat i vidriga blodpölar som gjort att det ser ut som att styckmord skett i sängen... Hade det varit motorsåg hade det garanterat varit mer blod, speciellt i taket, men helt klart fruktansvärt sätt att dö på.
Citera
2023-02-14, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Ska vi tro på det här nu? Ditt inlägg (#52) har ju bidragit till ganska mycket osämja i tråden redan.

Detta har har en familjemedlem sagt.
MGM är begärd häktad nu, tingsrätten tar ej emot samtal efter 15, någon som vet om man kan få ut häktningsframställan någonannnamstans
Citera
2023-02-14, 15:47
Medlem
Jag har häktningsframställan men vet inte hur man laddar här. Gs är häktad.
Citera
2023-02-14, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmammastutte
Detta har har en familjemedlem sagt.
MGM är begärd häktad nu, tingsrätten tar ej emot samtal efter 15, någon som vet om man kan få ut häktningsframställan någonannnamstans
Jag har den
Citera
2023-02-14, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av newcastle3030
Jag har den

Kan du lägga upp den som bild?
Citera
2023-02-14, 15:58
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av newcastle3030
Jag har häktningsframställan men vet inte hur man laddar här. Gs är häktad.
Släng upp den här
https://delafil.se/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in