2023-02-14, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maichinko
Det är hennes ex, och hans namn ska ut! Grigor Sargisyan

Citat:
Ursprungligen postat av Maichinko
Mördaren heter Grigor Sargisyan

Enligt inlägg ovan (224 + 225) är GS ett ex.

Citat:
Ursprungligen postat av 720hk
är det inget bekräftat i denna skittråd än? var har denna armenierns namn kommit från och är det säkert att det är han?

Det kom i inlägg 224, Maichinko.

Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Dottern och armeniern gick tillsammans på i förberedelseklass eller vad det kallas, SFI för ungar. Bägge kom till Sverige i början på 10-talet.

Inte vanlig skola alltså. Men, 13 år sen. Lång tid, de var barn då.

Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Gr**or Sargi**an, rån Karlskoga?

Ja han.

Citat:
Ursprungligen postat av TonaldRump
Så... Vem kan bekräfta att GS är ett ex då, menar du? Varför går ni så jävla hårt på just den informationen?? Och vart kommer den ifrån ens?
Om de varit ihop, haft en smygromans eller bara vinkat till varandra, det framgår ingenstans.

Dessutom så står det i tidningen att de inte har någon relation som är känd för polisen... förutom skol-grejen. Notera "Som är känd för polisen".

Hoppas att ni håller er lite mer sakliga denna gång, och inte går på personangrepp igen, efter det här inlägget.

Finns väl ingen anledning att gå till personangrepp. Jag är bara nyfiken på hur saker och ting ligger till. Se inlägg 224 och 225 ovan.
Citera
2023-02-14, 14:03
Medlem
TonaldRumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Undrar också de, de va några sidor sen de va bekräftat att den där Grigor* är MGM

Tre eller fyra användare hävdar motsatsen så sent som några sidor bak i tråden. De var så säkra så de tyckte det var OK att gå på personangrepp. Börjar tro att några av de är släkt eller vänner till den häktade eller något. Antingen det, eller så är de bara fullständigt korkade. Ironiskt nog, så skriver de och ifrågasätter min läsförståelse, när det egentligen är de som spyr ur sig saker helt utan grund.
Citera
2023-02-14, 14:05
Medlem
Kan någon förklara varför den yngre dottern som blivit utsatt för mordförsöket och nu ligger på sjukhus (melih*) står skriven på samma adress som en 43 åring? När hon själv är 23 år.
Citera
2023-02-14, 14:08
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanRoefven
Men vad är det för dumheter du sprider?!
Bosnier (muslimer, kroater, server) brukar vara lila avslappnade som vi. Finns inget hedersförtryck där.
Albanerna har det varit större problem med, kriminalitet, klaner osv men inte i närheten av araber eler somalier.

Men snälla du är svensk. Utåt verkar bosnier ”avslappnade” som svenskar men när det kommer till giftermål så föredrar man att inte blandas med andra nationaliteter, undantag är muslimska bosnier som gärna gifter sig med andra så länge dom är muslimer. Sa jag något om hedersförtryck? Jag sa att bosniska familjer kan vara kontrollerande, särskilt mot sina döttrar. Enligt mina erfarenheter bland bosniska tjejer så har de oftast relationer i smyg.
Senast redigerad av coconutoil 2023-02-14 kl. 14:32.
Citera
2023-02-14, 14:11
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenhaul
Kan någon förklara varför den yngre dottern som blivit utsatt för mordförsöket och nu ligger på sjukhus (melih*) står skriven på samma adress som en 43 åring? När hon själv är 23 år.

Adress fiffel, tror jag.
Citera
2023-02-14, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coconutoil
Adress fiffel, tror jag.

Behöver inte vara adress fiffel. Hon jag köpte min lägenhet av står frf skriven på min adress. Och inte ändrat varför vet jag inte. Kan vara så i detta fallet med.
Citera
2023-02-14, 14:14
Medlem
Kuggarns avatar
Kan inte ni som sitter och skriver om allmän brottslighet hos bosniska familjer bara hålla käften. Det är inte vad den här tråden handlar om.

GS är MGM och enda anledningen till att han sitter är att han anmält sig själv.
Citera
2023-02-14, 14:15
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gundesvan16
Behöver inte vara adress fiffel. Hon jag köpte min lägenhet av står frf skriven på min adress. Och inte ändrat varför vet jag inte. Kan vara så i detta fallet med.

Kan stämma.
Citera
2023-02-14, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coconutoil
Adress fiffel, tror jag.
Instämmer, M*lihas styvpappa är bekant med Gëz*m
Citera
2023-02-14, 14:18
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmammastutte
Instämmer, M*lihas styvpappa är bekant med Gëz*m

Jag tänkte också på det, en polare till pappan. Mamman var ju sjukskriven så..
Senast redigerad av coconutoil 2023-02-14 kl. 14:34.
Citera
2023-02-14, 14:21
Medlem
Snabb uppdatering.

BO huggen 17 gånger
M huggen 14 gånger
Familjen vet inte vad exakt för tillhygge som användes.
Någon som jobbar inom öbo ska ha slängt ut MGM från trappen ett par timmar innan dådet.

Informationen kommer från en familjemedlem som är lite äldre och kunde tyvärr inte minnas namnet på MGM.

Information om att han gått i samma skola stämmer, samt att M knappt känner MGM
Citera
2023-02-14, 14:30
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmammastutte
Snabb uppdatering.

BO huggen 17 gånger
M huggen 14 gånger
Familjen vet inte vad exakt för tillhygge som användes.
Någon som jobbar inom öbo ska ha slängt ut MGM från trappen ett par timmar innan dådet.

Informationen kommer från en familjemedlem som är lite äldre och kunde tyvärr inte minnas namnet på MGM.

Information om att han gått i samma skola stämmer, samt att M knappt känner MGM

Ska vi tro på det här nu? Ditt inlägg (#52) har ju bidragit till ganska mycket osämja i tråden redan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in