2023-02-14, 12:07
Medlem
Vem är gm samt bo?
Citera
2023-02-14, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmammastutte
Om du har läst allt jag skrivit så står det att det är grannar som bor i huset och runtomkring som kommit upp med dessa namn pickooo

Grannar ? Är det säkra källor? T*rek och Fat*ma har inget med detta o göra. Det är Fat*mas mamma och syster som är de drabbade. T*rek är inte GM som folk påstår. Bara påhitt. Sitter en person i häktet och det är inte T*rek.

Tragiskt det som hänt och ett mirakel att systern överlevt.
Citera
2023-02-14, 12:10
Medlem
Är båda kvinnorna döda?
Citera
2023-02-14, 12:32
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanRoefven
Men vad är det för dumheter du sprider?!
Bosnier (muslimer, kroater, server) brukar vara lila avslappnade som vi. Finns inget hedersförtryck där.
Albanerna har det varit större problem med, kriminalitet, klaner osv men inte i närheten av araber eler somalier.

Men albanerna är få jämfört med araber och somalier. Både här och i världen.
Tänk på hur många duktiga araber vi har.

Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Om det är ett ex som inte kan gå vidare eller en person med vanföreställningar, varför har han inte ringt och messat tusentals gånger. Det måste finnas en historia bakom som vi inte känner till.

Ska vara en skolkamrat, inget med relation.

Citat:
Ursprungligen postat av Pepparkvarn77
Grannar ? Är det säkra källor? T*rek och Fat*ma har inget med detta o göra. Det är Fat*mas mamma och syster som är de drabbade. T*rek är inte GM som folk påstår. Bara påhitt. Sitter en person i häktet och det är inte T*rek.

Och GM är?

Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
Är båda kvinnorna döda?

Varför ska någon svara dig när du inte läser?
Citera
2023-02-14, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepparkvarn77

Har heter inte tarek till att börja med. Och alla vet om att det inte är tarik eller Fatima, du svarar på en kommentar som skrevs när detta precis hade hänt?…
Citera
2023-02-14, 13:21
Medlem
TonaldRumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Kofot (?) enligt inlägg #107

Sluta forsätt sprid trådsanningar!
Den som skrev det inlägget, har inget belägg för att det är en kofot. Samma skribent har även hängt ut fel personer.
Citera
2023-02-14, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonaldRump
Sluta forsätt sprid trådsanningar!
Den som skrev det inlägget, har inget belägg för att det är en kofot. Samma skribent har även hängt ut fel personer.

Jag fick som alla andra i Örebro höra först om T. Jag hängde dock aldrig ut han (ledsen om det uppfattades så)

Jag fick också till mig att det var andra systern först, men namn skrev jag aldrig ut av mina egna moraliska principer.

Kofot är vad man sagt initialt hemma hos familjen dagen efter. Men jag har inte sagt 100% kofot.

Som sagt, hela Örebro är involverade mer eller mindre, främst bland bosnier då detta är förmodligen det mest brutala mordet som skett i min åsikt.
Citera
2023-02-14, 13:55
Medlem
Men asså ärligt? Vissa folk här inne är ju helt efterblivna. Det är gs som är häktad hur många gånger ska man skriva det innan folk fattar? Herregud.
Citera
2023-02-14, 13:58
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gundesvan16
Men asså ärligt? Vissa folk här inne är ju helt efterblivna. Det är gs som är häktad hur många gånger ska man skriva det innan folk fattar? Herregud.

Undrar också de, de va några sidor sen de va bekräftat att den där Grigor* är MGM
Citera
2023-02-14, 14:00
Medlem
TonaldRumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av newcastle3030
Jag fick som alla andra i Örebro höra först om T. Jag hängde dock aldrig ut han (ledsen om det uppfattades så)

Jag fick också till mig att det var andra systern först, men namn skrev jag aldrig ut av mina egna moraliska principer.

Kofot är vad man sagt initialt hemma hos familjen dagen efter. Men jag har inte sagt 100% kofot.

Som sagt, hela Örebro är involverade mer eller mindre, främst bland bosnier då detta är förmodligen det mest brutala mordet som skett i min åsikt.

Jag förstår att dina intentioner är rätt, men mitt inlägg var mycket riktat mot folk som inte kan vara källkritiska. Istället för att de läser ordentligt, så tar de ett ord ur en mening, och sen gör om det till en helt annan grej.

Folk måste bli bättre på att vara källkritiska, och inte så jädrans lata.
Citera
2023-02-14, 14:00
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guistha46
Sluta sitt och spekulera så jävla mycket istället och bidra med nåt som stämmer istället. Att du ens jämför bosniska muslimer med arabmuslimer och albaner är ju helt befängt.

En muslimsk bosnisk familj hade inte tagit emot en kristen armenier med öppen famn, det är allt jag har att säga. Jag menar inte att familjen hade mördat henne så lugna dig, slutligen får dom väl acceptera dotterns val. Det kanske finns skäl till varför kvinnan nekar ha haft relation med GM? Detta är Flashback, jag spekulerar hur mycket jag vill, din nolla.
Senast redigerad av coconutoil 2023-02-14 kl. 14:10.
Citera
2023-02-14, 14:01
Medlem
Kan någon förklara varför den yngre dottern som blivit utsatt för mordförsöket och nu ligger på sjukhus (melih*) står skriven på samma adress som en 43 åring? När hon själv är 23 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in