Igår, 17:42
Medlem
krachons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Ja absolut två delar vad som hände den 29 juli - om inte tre delar med tanke på "Hymme".

Ja dessa personer vet vad som hände detta datum och varför. Därmed inte sagt att de visste det exakt den dagen men kort tid därefter (kanske ett par dagar) eller att de vet varenda liten detalj.

Tror du bästa Skaraborgare, att det som dessa människor känner till, inrymmer en förklaring om Hübner Olof Alexis Lundqvists vidare öden?
Citera
Igår, 19:13
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krachon
Tror du bästa Skaraborgare, att det som dessa människor känner till, inrymmer en förklaring om Hübner Olof Alexis Lundqvists vidare öden?

Nej , slumpen har gjort att detta hände samma dag.

En teori är att han var fikus o stack o seglade runt på dom homoerotiska oceanerna och gick under två decenier senare i aidsepedemin
Citera
Idag, 16:15
Medlem
Skaraborg2s avatar
Dessa personer känner inte till något om "Hymme".

Citat:
Ursprungligen postat av krachon

Nej dessa personer vet ingenting om vad som kom att hända "Hymme".

De kände inte ens tills hans namn förrän senare. En person jag hade kontakt med berättade för mig att det var första gången h*n hörde hans namn i samband med Dahlsjöfallet. De tre försvunna och kretsen runt dessa skulle aldrig någonsin ha velat umgås med en person som han. Ej heller givit honom lift.

Från början trodde jag/vi att hans försvinnande hade med de tre andras att göra men efter 14 år är jag/vi övertygade om att så inte var fallet. Gällande "Hymme" så är hans försvinnande som ett enda stort frågetecken. Gällande de andra tre så finns det i a f ett mycket troligt scenario som delvis är styrkt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback