2023-02-05, 23:27
Medlem
TurboSvenne1994s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Märkligt att det bara är Achiato som ser igenom deras rövslickande.
Trodde att han Artin som verkar jobba hårt även skulle använda hjärnan

Jabba the Hutt (Sebbe) är väl bra på att visa sitt rätta jag ENDAST framfor sync-kameran och inte framför de nya rookiesarna.
2023-02-05, 23:28
Medlem
TurboSvenne1994s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Han äger och driver butiken "Sakligheter" i Kalmar. Undra vad hans anställda tycker om honom. Jag spyr på snubben!

Edit.

Varför skriver han sitt efternamn som "Westerlund", när han heter Västerlund?

https://se.linkedin.com/in/sebastianwesterlund

Han vill väl leka internationell i guess...
2023-02-05, 23:30
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboSvenne1994
Jabba the Hutt (Sebbe) är väl bra på att visa sitt rätta jag ENDAST framfor sync-kameran och inte framför de nya rookiesarna.

Du har ju säkert rätt. Men att den där terapeuten inte har förmågan att se igenom spelet säger ju en del. Blir så irriterad om de kör över Achiato och utser fettot eller rövslickare nebbe
2023-02-05, 23:33
Medlem
AayanshGandhis avatar
Citat:
Du har ju säkert rätt. Men att den där terapeuten inte har förmågan att se igenom spelet säger ju en del. Blir så irriterad om de kör över Achiato och utser fettot eller rövslickare nebbe

Håller med. Kände grov irritaiton när "alpha-terapeuten" satte Sebbe på en piedestal och vill va med i VENS-pakten.
2023-02-05, 23:38
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AayanshGandhi
Håller med. Kände grov irritaiton när "alpha-terapeuten" satte Sebbe på en piedestal och vill va med i VENS-pakten.

Är de lite smarta så utser de sig själva och får då makten
2023-02-05, 23:40
Medlem
AayanshGandhis avatar
Citat:
Är de lite smarta så utser de sig själva och får då makten

Hoppas på det!
2023-02-05, 23:57
Medlem
Sebbe håller anföranden och tror han är på företagsmöte. Rapar ur sig ena floskeln efter den andra dessutom. ”Undrar va Anna har på hjärtat”. Han är mix av mötesordförande och lustig figur i 40-tals film.
2023-02-06, 00:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Han visste ju inte vad som skulle visas på tv och hur det skulle drevas mot Christoffer och Karin, vilket i sin tur nu lett till att Andreas totalt tappat all credd och kommer få svårt att få jobb inom film kanske.

Kanske? Ännu svårare kanske du ska säga, har du sett hans pinsamma IMDB- CV?

Citat:
Han äger och driver butiken "Sakligheter" i Kalmar. Undra vad hans anställda tycker om honom. Jag spyr på snubben!

Han har nog inga anställda i lumpboden.

Innan dess startade han en MyWay men åt upp all glass och godis själv så den drivs nu av nån annan.

Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
"Jag gör det varje morgon " sa hon med. Snacka om att ge sig själv fördelar.

Ja, gud så dumt i en tävling om en halv miljon.

On topic så VENS-pakten i all ära, men nu finns ju även NSS-pakten i form av Nebil, Sandra och Sebbe.
Senast redigerad av AlligatorMan 2023-02-06 kl. 00:13.
2023-02-06, 00:13
Medlem
AayanshGandhis avatar
Citat:

Edit.

Varför skriver han sitt efternamn som "Westerlund", när han heter Västerlund?

https://se.linkedin.com/in/sebastianwesterlund

Hahah läs hans "om biografi": "Jag blir ofta beskriven som en driftig, ung och hungrig entreprenör." Klart han är HUNGRIG. Jävla tjockiz alltså!! Banta för fan
2023-02-06, 00:31
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Hannan är lesbisk eller?!
Bi https://imgbox.com/H8DqkM5Z
2023-02-06, 01:29
Medlem
vildsvinsjakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AayanshGandhi
Hahah läs hans "om biografi": "Jag blir ofta beskriven som en driftig, ung och hungrig entreprenör." Klart han är HUNGRIG. Jävla tjockiz alltså!! Banta för fan

Tycker beskrivningen stämmer överens med verkligheten. Vill tillägga att han är en genuint trevlig och godhjärtat herre. Oerhört respekterad här i krokarna. Han tar sig verkligen tid att lyssna på människor, speciellt våra äldre. Gjorde också mycket gott för sin hemkommun förr. Sebbe har alltid varit driftig och har många järn i elden.

Komiskt hur en kille som Sebbe kan reta upp samhällets bottenskrap här inne så ordentligt.

Hoppas Sebbe tar hem segern!
2023-02-06, 01:40
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vildsvinsjakt
Tycker beskrivningen stämmer överens med verkligheten. Vill tillägga att han är en genuint trevlig och godhjärtat herre. Oerhört respekterad här i krokarna. Han tar sig verkligen tid att lyssna på människor, speciellt våra äldre. Gjorde också mycket gott för sin hemkommun förr. Sebbe har alltid varit driftig och har många järn i elden.

Komiskt hur en kille som Sebbe kan reta upp samhällets bottenskrap här inne så ordentligt.

Hoppas Sebbe tar hem segern!
Med andra ord så är han falsk där också och smörar för alla. "Gjorde också mycket gott för sin hemkommun" genom att starta onödiga butiker och sälja krimskrams?
Vem är du? Hans bögälskare eller? Var det länge sen du tog hans sats i munnen?
Det är fin att du inte tillhör bottenskrapet och har dammat fram din gamla flashbackkonto från 2019 där du frågar om billiga bildelar åt din 2001a saab
Ja vinner han kanske han kan köpa en 2010a åt dig istället, men då får du suga extra hårt för han är inte en sån som ger bort saker gratis.
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-06 kl. 02:01.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in