2023-02-04, 07:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jo, hon är osedvanligt osympatisk och ljuger hon också. Men jag gillade mer att hon gick på Linus än att hon skulle fortsätta att mobba Jennifer om du fattar.
Jag trodde det liksom skulle tippa över i att hon kalkylerande skulle mobba Jennifer ihop med Linus, även om hon förstått att han var oärlig.
Så kan vissa av de där bombade brudarna vara mot varandra. Men jag gillade att hon blev arg på Linus, för han är en osedvanligt ful fisk han också. Usch, vad falsk, och tråkig är han också.
Kristen! Värsta hycklaren alltså. Ut med dem båda!

Lisa är inte ute efter någon partner, hon vill bara vinna. Hon pratar ju hela tiden om en partner inne i huset, inte efteråt vilket skulle vara mer normalt
2023-02-04, 07:47
Medlem
Fattar inte hur man kan sitta och vara så oärlig och bete sig så dåligt som Lisa gör när allt spelas in? Fattar hon inte att folk kollar på programmet och ser hennes äckliga beteende?

Lycka till för henne att hitta någon….
2023-02-04, 09:35
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Lisa är inte ute efter någon partner, hon vill bara vinna. Hon pratar ju hela tiden om en partner inne i huset, inte efteråt vilket skulle vara mer normalt
Så där det ju för hon vill inget med Linus för tidigt sade hon den som passar henne bäst på utsidan är Adrian, Så för mig var det tidigt att jaha vad kalkylerade du är för att nå ditt mål i PI men utanför väll du annat...

Det är sak samma med Nicci som Lisa båda vill något helt annat än dem den har nu, Återstår att se vad som händer för Linus droppade Lisa nu och snart kommer Nicci göra sak samma för Frida vill ha Andreas tillbaka!

https://www.youtube.com/watch?v=-zXnzYkIX7E
https://www.youtube.com/watch?v=MBMSJRT1PbE
Senast redigerad av DjPutte 2023-02-04 kl. 09:42.
2023-02-04, 12:08
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1
Varför tror ni att Nicci inte hade mer stöd från tittarna i utröstnings-cermonin? Jag tänkte att hon borde väl haft nytta av sina följare/fans då.

Kolla hur många som gillar hennes inlägg på IG, snitt fyratusen bara.
Sedan gör hon ju inte något roligt i programmet vad jag har sett?

För att få röster i LI så måste man antingen vara otroligt gullig som Isabelle eller i vissa fall skapa drama som Lisa.

Nicci har inte tillräckligt mycket personlighet för TV, sociala medier är annorlunda.
På IG exempelvis är man ensam men på TV måste man leverera mycket mer, särskilt i den här typen av program.
2023-02-04, 12:16
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Öhh vänta nu om inte jag har fel i analysen så nobbade Adrian Frida och tror den herrens mur har Celine tagit sig bakom, Den såg jag inte riktigt eller iofs kanske för dem har sökt sig till varandra båda återstår se kan TV4 kasta in ev curbe ball som gör Adrian osäker???
Kanske läge kasta in Victoria i leken men då lär Ike inte gå säker för nu måste dem testa vad han vill på allvar, Nu är det game on och hideaway är öppen också men twinsen 18år man undrar vad gör dem där....

Du hade rätt i allt du skrev tidigare!

Undrar också varför de tar in så unga killar?

Skrattade åt att någon sa att Adrian kunde varit tvillingarnas pappa !
Det var skitkul, två generationer i samma program !
2023-02-04, 12:29
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Alla tjejer här inne, finns det något med ADRIAN förutom utseendet?

Jag personligen tycker inte att han är attraktiv på något sätt.
Däremot verkar han väldigt snäll och hade kunnat ha honom som vän / storebror.

Men jag har kompisar som tycker att han är både snygg och charmig.
De dras dessutom alltid till det som de inte kan få och som är svårt.
Många tjejer som kanske inte direkt vill ha honom men de vill att han ska öppna upp sig och bli kära i dem.

De andra killarna som är med i programmet är lätta att få och därmed inte lika spännande.
2023-02-04, 12:33
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Du hade rätt i allt du skrev tidigare!

Undrar också varför de tar in så unga killar?

Skrattade åt att någon sa att Adrian kunde varit tvillingarnas pappa !
Det var skitkul, två generationer i samma program !
haha ungefär så..
Nje vete fan varför dem tog in dem i PI alls dem är inte ens på samma nivå som tjejerna är liksom, Dem är på fjortisnivå ännu och bortskämda är väl ett litet faktum...

Att Adrian valde Celine dem är samma personligheter båda vill inte synas så mycket på privata planet gissar då dem kommer ut så gör Celine sitt IG konto privat också, Men sett till alla kombo till par så kan jag nog säga det som kommer hålla även utanför PI är Adrian & Celine de övriga är inte där för kärlek känns det som utan mest få synas...

Ike ger mig skumma vibbar han vill ha Isabella men öppen för Jennifier
Linus motsatt mot vad andra säger det är ngt creepy med han tyvärr
Burre blir lurad som sjutton för Jennifer har ögonen på annat med säkerhet!
Andreas är spelad upp på läktaren av Nicci utan att han ens fattar vad som sker
Adrian sitter på säkraste kortet med Celine dem är nog enda som snart kommer ut som ett par i PI...
Twinsen en får ta adjö i dag med säkerhet allt annat vore en skräll
2023-02-04, 12:36
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Gillar inte hur Lisa försöker sig på gaslighting vid poolen.

Jennifer, jävla go tjej. Gillar att hon är ärlig samt rör om i grytan.

Vet inte varför, men får en känsla över att Adrian och Celine kan bli ett stabilt par. Båda är tråkigare än en tånagel, men tror Adrian inte direkt gillar det flashy flashy som de andra tjejerna i huset har, utan gillar en mer lugn och stabil partner.
2023-02-04, 12:44
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flasbackekul
Jag vill veta vem allas favoriter är denna säsong/än så länge, även åsikter om deltagarna

Min favorit är Isabelle Oskarsson, hon verkar genuint vilja hitta kärleken, supergullig tjej!

Jag har även röstat på Adrian för att han är så gammal och fortfarande inte hittat någon att dela livet med.
Tycker att han verkar snäll också för både i BB och här är han ärlig med att han inte tänker lova något när han inte är säker på vad han känner.

Ikenna har en härlig personlighet som gör sig bra i TV men tror att han seriöst vill lära känna Isabelle, hon ser lite ledsen ut ibland och han verkar göra henne glad.
Deras personligheter matchar varandra tycker jag.

Detta är mina favoriter!

Sedan kommer Jennifer och Burre, de verkar också genuina, hoppas att de klickar!
2023-02-04, 12:49
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Gillar inte hur Lisa försöker sig på gaslighting vid poolen.

Jennifer, jävla go tjej. Gillar att hon är ärlig samt rör om i grytan.

Vet inte varför, men får en känsla över att Adrian och Celine kan bli ett stabilt par. Båda är tråkigare än en tånagel, men tror Adrian inte direkt gillar det flashy flashy som de andra tjejerna i huset har, utan gillar en mer lugn och stabil partner.
Spot on totalt klockren analys!
Adrian är mer än lovligt privat som person och han vill ha det så också, Celine är sak samma där för kollar man hennes IG det är inte mycket som hon visar om sitt liv eg...
2023-02-04, 12:51
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Säger bara en sak den där Lisa är ju helt jävla psycho!!

Stackars Linus mannen har han ingen självrespekt, en sån brud skulle jag inte ens knulla om ja fick betalt. Jo straffknulla i daimen isf
2023-02-04, 12:52
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Spot on totalt klockren analys!
Adrian är mer än lovligt privat som person och han vill ha det så också, Celine är sak samma där för kollar man hennes IG det är inte mycket som hon visar om sitt liv eg...

Adrian är en pussy, hur kan alla brudar vilja ha han? Snacka om mellanmjölken tråk svenne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in