Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-03, 16:38
  #13
Medlem
anomaligns avatar
Jag har sett första avsnittet och gillar det. Bra upplägg

Citat:
Ursprungligen postat av KaptenBeirut
Nej det skall du inte behöva göra.

Såg första två avsnitten idag och jävlar vad jag fastnat. Och jävlar vad jag är nöjd ha tre nya avsitt kvar.
Hoppas den inte ballar ur totalt men så långt verkar det lovande.

Kärade ner mig direkt i den udda, unika, medvetet gjord snygg-fula huvudkaraktären Charlie Cale.

Om du får mersmak när du har sett klart Poker Face så finns serien Russian Doll på Netflix där hon typ spelar ungefär samma karaktär, men istället för magisk förmåga att avslöja lögner handlar det om tidsloop i Ground Hog Day-stuk. Också bra serie.
Citera
2023-02-03, 21:27
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Jag har sett första avsnittet och gillar det. Bra upplägg



Om du får mersmak när du har sett klart Poker Face så finns serien Russian Doll på Netflix där hon typ spelar ungefär samma karaktär, men istället för magisk förmåga att avslöja lögner handlar det om tidsloop i Ground Hog Day-stuk. Också bra serie.

Sett Russian Doll säsong 1 vilken jag gillade skarpt. Gav säsong två en slö början la ner efter avsnitt två men skall ge den en ny chans. Tack.
Citera
2023-02-04, 04:16
  #15
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenBeirut
Sett Russian Doll säsong 1 vilken jag gillade skarpt. Gav säsong två en slö början la ner efter avsnitt två men skall ge den en ny chans. Tack.

Min rekommendation gällde bara första säsongen då jag liksom du tappade intresset i början av den andra. Fast den är säkert bra också om man ger den en chans
Citera
2023-02-04, 13:14
  #16
Medlem
anomaligns avatar
Såg just avsnitt 3, och gick från att gilla serien till att älska den. Gillade allting med det avsnittet, men grillmästaren som bestämde sig för att bli vegan efter att ha sett Okja det var 💯👍👍👌👌❤❤❤❤❤

Jag hoppas att den här serien får fler säsonger.
Citera
2023-02-05, 15:17
  #17
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Såg just avsnitt 3, och gick från att gilla serien till att älska den. Gillade allting med det avsnittet, men grillmästaren som bestämde sig för att bli vegan efter att ha sett Okja det var 💯👍👍👌👌❤❤❤❤❤

Jag hoppas att den här serien får fler säsonger.
MAGA hunden var ju kul. Mycket underfundiga skruvade smågrejjer.
Avsnitt 4a Rest In Metal var ju även det helt toppen, avsnitt 5 svagast hittills. Tydligen ska Nick Nolte dyka upp i nått avsnitt.
Citera
2023-02-15, 18:52
  #18
Medlem
diseuses avatar
Förnyad för en andra säsong!

‘Poker Face’ Renewed for Season 2 at Peacock (Variety):
Citat:
Peacock is in for another hand of “Poker Face.” The series has been renewed for a second season, NBCUniversal’s streamer announced Wednesday morning.
Citera
2023-02-23, 18:17
  #19
Medlem
Novus4212s avatar
Jävligt intressanta val av gästspelare får man nog säga.....

Citera
2023-03-01, 21:40
  #20
Medlem
Får man fråga var ni hittar serien? Så mkt skoj man vill se men som ingen streamar i Sverige o som inte går att fulstreama heller …
Citera
2023-03-29, 07:02
  #21
Medlem
https://hdfilmer.net/watch-tv/titta-...-92602.9405964

tycker den är okej men det är lite orealistiskt att hon hamnar i händelsernas centrum och öga mot öga med mördare i varje avsnitt 6/10
Citera
2023-03-29, 11:06
  #22
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoftzoloft
https://hdfilmer.net/watch-tv/titta-...-92602.9405964

tycker den är okej men det är lite orealistiskt att hon hamnar i händelsernas centrum och öga mot öga med mördare i varje avsnitt 6/10

Lite off topic men vad tycker du då om "Mord och inga visor" där dom droppar som flugor....?

Det är nog inte menat att det skall vara realistiskt utan det är underhållning.
Citera
2023-03-30, 21:41
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Lite off topic men vad tycker du då om "Mord och inga visor" där dom droppar som flugor....?

Det är nog inte menat att det skall vara realistiskt utan det är underhållning.


Ne Mord och inga visor är verkligen ingenting för mig, har inte mycket till övers för engelska kriminalserier om jag skall vara ärlig. angående den här Serien Poker face så känns det som att varje avsnitt är fristående, alltså man kan hoppa lite som man vill.

som sagt en helt okej serie men håller om att Natascha lyonne överspelar emellanåt. Gillade det avsnittet när Joseph Gordon-Levitt var med då han är en av mina favoritskådespelare
Citera
2023-09-05, 15:25
  #24
Medlem
diseuses avatar
Fredagen den 15 september så kommer (till slut) Poker Face till SkyShowtime Sverige:

https://www.instagram.com/p/CwxOV3fNYRe/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback