Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2022-08-12, 19:53
Moderator
Mappings avatar
Sydsvenskan bekräftar nu att de också tror att detta är ett hämndförsök för det planerade mordet på 16-åringen (som nu är misstänkt för vapenbrott): https://www.sydsvenskan.se/2022-08-1...-ha-sokt-hamnd
Citera
2022-08-12, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Sydsvenskan bekräftar nu att de också tror att detta är ett hämndförsök för det planerade mordet på 16-åringen (som nu är misstänkt för vapenbrott): https://www.sydsvenskan.se/2022-08-1...-ha-sokt-hamnd

Har denna Ahmad en bror som heter Rami?
Citera
2023-02-01, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
AF är en uppenbarligen obotlig småbuse som står skriven i sin mammas gamla lägenhet. Han förtjänar säkert ett par år till i buren.

Kul att se att han dömdes för narkotikabrott tillsammans med Gomorra. Gamla tider. G sköter väl sig lite i dag?
Ariana som han fick dömd för penningtvätt är väl Shahins syster och M*rdin Osm*ns flickvän?
Farhan är absolut ingen småbuse. Han har varit inblandat i många våldsdåd som har skett i Malmö genom åren, dock är killen väldigt försiktig av sig. Den som vet den vet.
Citera
2023-02-01, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhej1111
De synd om farhan när han släpps, han har gått mot småungar som inte har konsekvenstänk o alla vet hur det brukar sluta🫣
😂😂 Det är därför alla gömmer sig så fort han är i området. Tro mig killen saknar gränser har umgåtts med folk som känner honom och du som pratar du är bara en liten Flashback Ho*ra
Citera
2023-02-03, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmosnyheter1
Farhan är absolut ingen småbuse. Han har varit inblandat i många våldsdåd som har skett i Malmö genom åren, dock är killen väldigt försiktig av sig. Den som vet den vet.

Han verkar ha blivit övermodig till sist.
Citera
2023-02-06, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Han verkar ha blivit övermodig till sist.
Säg mig vem i Malmö är inte det ? Alla tror dom är Al Capone så är det tyvärr. Men killen är äkta de har man hört ofta.
Citera
2023-05-19, 17:40
Medlem
Nu har åtal väckts mot Mohammed Omar Kassem för grovt vapenbrott.

Händelsen ska ha föregåtts av ett bråk där Ahmad Farhan angripit målsägandens bror, varpå denne kommit till broderns undsättning och ett slagsmål uppstod mellan honom och Ahmad Farhan. Den senare ska då ha uttryckt "Vet du vem du slår? Jag ska ta reda på vem du är och så ska jag döda dig".

Senare återkom han och Mohammed Omar Kassem till platsen, maskerade och med en pistol i en becknarväska. Polis i närheten upptäckte dem dock varpå bägge kunde gripas efter en kortare jakt i samband med vilken Mohammed Omar Kassem kastade upp pistolen på en balkong och Ahmad Farhan skrek att han är schizofren. Han "upprepar detta flertalet gånger och säger att han är psykiskt sjuk och äter massor av medicin".

Trots detta väljer åklagaren att lägga ned förundersökningen vad avser förberedelse till mord och väljer endast att väcka åtal för vapeninnehavet.

Malmö tingsrätt:
Citera
2023-06-30, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmosnyheter1
😂😂 Det är därför alla gömmer sig så fort han är i området. Tro mig killen saknar gränser har umgåtts med folk som känner honom och du som pratar du är bara en liten Flashback Ho*ra

Vem gömmer sig? Han fick duktig med stryck igår... han är en mesig horunge som går på kvinnor bara. Han dör nog snart😘
Citera
2023-07-03, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhej1111
Vem gömmer sig? Han fick duktig med stryck igår... han är en mesig horunge som går på kvinnor bara. Han dör nog snart😘
Av vem fick han stryk
Citera
2023-07-03, 12:43
Medlem
Kan detta laddas upp igen?

Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Nu har åtal väckts mot Mohammed Omar Kassem för grovt vapenbrott.

Händelsen ska ha föregåtts av ett bråk där Ahmad Farhan angripit målsägandens bror, varpå denne kommit till broderns undsättning och ett slagsmål uppstod mellan honom och Ahmad Farhan. Den senare ska då ha uttryckt "Vet du vem du slår? Jag ska ta reda på vem du är och så ska jag döda dig".

Senare återkom han och Mohammed Omar Kassem till platsen, maskerade och med en pistol i en becknarväska. Polis i närheten upptäckte dem dock varpå bägge kunde gripas efter en kortare jakt i samband med vilken Mohammed Omar Kassem kastade upp pistolen på en balkong och Ahmad Farhan skrek att han är schizofren. Han "upprepar detta flertalet gånger och säger att han är psykiskt sjuk och äter massor av medicin".

Trots detta väljer åklagaren att lägga ned förundersökningen vad avser förberedelse till mord och väljer endast att väcka åtal för vapeninnehavet.

Malmö tingsrätt:
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in