Citat:
Ursprungligen postat av
pinnpelle88
Hade jag orkat och varit autistisk hade jag gått tillbaka i denna tråd och börjat citera skribenter som hyllade Ghost of Kiev, varav flertalet är aktiva postare än idag..
Men så är jag inte en autist med för mycket tid..
Påtal om luftherravälde, varför bönar AFU efter jaktplan om inte Ryssland har luftherravälde?
Möjligt, men inte troligt, att du inte är autist. Något som är helt klart dock är att du har för mycket tid att hänga i denna tråd. Men det kan ju vara så, vilket vi är många som tror, att du har betalt av husse i Moskva för att hänga här. Och då är det ju så att säga ditt jobb att hänga i diskussionsforum för att förstöra konstruktiv diskussion i detta ämne.
Vad gäller jaktplan är det något som de goda krafterna i världen, vilka stödjer offret Ukraina, diskuterar och kommer fortsätta diskutera. Det kan ju komma till en punkt när jaktplan blir mycket viktiga i kriget. Men tanke på att du är öppen ryssvän skickar jag med en länk till ryska TASS angående detta med jaktplan till Ukraina:
https://tass.com/world/1567301
Som framgår av denna ryska artikel avvaktar "väst" lite med att skicka jaktplan eftersom man är lite rädd att dåren i Kreml ska bli helt cray-cray och börja rassla med sina (förmodligen defekta) kärnvapen igen om jaktplan skickas. Men de kommer nog ska du se, lagom till slutstriden när ryssen ska pressas tillbaka inom sina internationellt erkända landgränser.