Flashback bygger pepparkakshus!
2023-02-01, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Immelman
Kompis? Försvarar? Knappast.
Det var många år sedan jag hörde något om henne yrkesmässigt. Då hade hon ett visst rykte om sig att ha en överlägsen attityd som jag skrev.

Jag läste bara FUPen och där framgår relativt tydligt vad som hänt.

Och även om det blir en dom för ringa misshandel så är det inget som lär störa i hennes kretsar.

Precis så. För hon har pengar.
Citera
2023-02-01, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Precis så. För hon har pengar.

Fast helt ärligt. Skulle det störa någon i några kretsar alls utom politiker med en dom för ringa misshandel?
Citera
2023-02-13, 20:41
Medlem
FernandoFisrings avatar
Har domen fallit än?
Citera
2023-02-15, 17:44
Medlem
Vladimir-Suckmeoffs avatar
Någon borde e-maila henne och säga, Eva Gidlöf, det står en massa grejer om dig på Flashback
Citera
2023-04-07, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Anthony-Wright
OT: Haha, förvånar mig inte alls. Har länge stört mig på hennes ”publika persona” och att hon verkar få något typ av erkännande för den. Varje gång jag hör henne bekräftas min bild att hon har noll koll

Hon lär ju gått fram med hårdhandskarna i de företag hon huserat i, så du lär väl vara en av de hon sparkat med tanke på din bittra kommentar?

Satt själv på Thelins för inte så länge sen och deras personal har ju noll koll. På den stunden jag satt där fick jag själv fel typ av kaffe, personen bredvid mig fick fel maträtt, och innan jag gick fick en person fick gå tillbaka två gånger för att de bongat fel TVÅ gånger. Dessutom är det stökigt och hög ljudnivå.

Läser man FUPen så kan man konstatera att en helt vanlig stressig situation fullständigt spårar ur. En situation som BÖRJAR med att servitrisen tar upp fel beställning. Vi som jobbar i servicenäringen vet ju att det ALLTID beror på oss själva. Kunden har alltid rätt! Att sätta in en jugga som medlare var väl som att hälla bensin på konflikten... just sayin.
Citera
2023-05-03, 11:39
Medlem
Kronas avatar
Dömd nu!

https://www.expressen.se/ekonomi/top...-toast-skagen/
Citera
2023-05-03, 11:57
Medlem
Split-eds avatar
Nu som säger fisk, tänker ni inte snarare på ett groddjur? Eller ödla? Jag ser mer av det än en fisk
Citera
2023-05-03, 12:06
Medlem
HVIT.s avatar
Vad blev domen? Dagsböter á ??? kr, skadestånd?
Citera
2023-05-03, 12:37
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vladimir-Suckmeoff
Någon borde e-maila henne och säga, Eva Gidlöf, det står en massa grejer om dig på Flashback
Inte bara FB....

https://morgonposten.se/2023/01/26/m...-sager-rykten/

"När servitrisen ber Gidlöf lämna restaurangen slår Gidlöf henne i magen. Servitrisen säger att hon tappar andan, och inte kan prata när hon försöker ringa ett larmsamtal, och att hon drar sig undan till köket – och att Gidlöf följer efter henne.

Ute i köket, säger servitrisen, att hon lyckats hämta andan så hon kunde prata, och hon frågar då Gidlöf om hon slagit servitrisen. Gidlöf uppges ha svarat ”ja” – och uppges enligt servitrisen ha sagt ungefär: “Åh flicka lilla. Är du ledsen och dramatisk? Tona ned dig.”

En kollega till servitrisen säger i förhör att hon såg Gidlöf slå servitrisen och att ”det var inte ett litet lätt slag, jag upplevde att hon liksom tog i när hon slog henne”."
Citera
2023-05-03, 12:54
Medlem
EndastJag01s avatar
Hade Eva som chef en gång. I It-krisen kom hon på att göra precis tvärtom mot alla andra och expandera istället. Det gick inte alls bra och då slutade hon.
Citera
2023-05-03, 13:19
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Immelman
Fast helt ärligt. Skulle det störa någon i några kretsar alls utom politiker med en dom för ringa misshandel?

Jo det stör många och hon har begått självmord på sin karriär.

Konkurrensen för Top-positioner är mördande hård och det finns minst 5 starka kandidater i kö som bara väntar på sin möjlighet.

Så går det nör man inte har lite självfistans till den roll man har
Citera
2023-05-03, 13:29
Bannlyst
Misshandel på vilket sätt? Finns det några blåmärken på servitrisen? Varför heter det Toast Skagen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in