Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-26, 00:01
  #1597
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Ja Erdogan var rolig faktiskt. Richards videos brukar inte ha så många views men är väldigt insiktsfulla. Hoppas de får några gamla sossar och skol-indoktrinerade ungdomar att vakna till.
Ja hans klipp har inte så många tittare, men de verkar uppskattas av de som kollar klippen. Är kanske lite för djupt för gemene man.
Citera
2023-01-28, 12:05
  #1598
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Måste säga att Riks har lyckats fullt ut på alla plan.
Här har SD gjort en fullpoängare´.

SD är ju inte ens längre kontrollerad opposition utan tillhör numera etablissemanget. Riks fyller inget annat syfte än att fungera som gnällventil för medelsvensson som tror att Sveriges problem kan lösas med ett par tusen nya poliser, hårdare fängelsestraff och utvisningar av "gängkriminella".

Kanalen är fullständigt tandlös och innehåller bara en massa ytligt gnäll ā la köksbord med vaxduk och kaksmulor hos random radhussvenne som mentalt lever kvar på 90-talet.
Citera
2023-01-28, 17:57
  #1599
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
SD är ju inte ens längre kontrollerad opposition utan tillhör numera etablissemanget. Riks fyller inget annat syfte än att fungera som gnällventil för medelsvensson som tror att Sveriges problem kan lösas med ett par tusen nya poliser, hårdare fängelsestraff och utvisningar av "gängkriminella".

Kanalen är fullständigt tandlös och innehåller bara en massa ytligt gnäll ā la köksbord med vaxduk och kaksmulor hos random radhussvenne som mentalt lever kvar på 90-talet.

Vilket jävla trams.

Nummer ett att få ordning på detta landet så är det MEtapolitik som gäller så man får med sig den blinda massan.
Då är Riks det perfekta alternativet
Citera
2023-01-28, 18:25
  #1600
Medlem
Rebali179s avatar
Tror ni att Rebecka Fallenkvist, / Rebecka Fallenqvist kommer att komma tillbaka till Riks om några år?
Citera
2023-01-28, 20:53
  #1601
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Tror ni att Rebecka Fallenkvist, / Rebecka Fallenqvist kommer att komma tillbaka till Riks om några år?
Nej det tror jag inte. Hon hade väl i praktiken redan lämnat Riks då hon skulle jobba som landstingspolitiker.
Citera
2023-01-28, 20:58
  #1602
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Måste säga att Riks har lyckats fullt ut på alla plan.
Här har SD gjort en fullpoängare´.
Ja det är bara att instämma. Tänk om de kunde bli lite större då hade de kunnat konkurrera med de stora elefanterna. Tänk om de hade haft ett nyhetsprogram som rapport varje dag, nyheter om utlandet, EU etc. Men resurser saknas tyvärr.....
Citera
2023-01-28, 21:26
  #1603
Medlem
Spelarn1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Tror ni att Rebecka Fallenkvist, / Rebecka Fallenqvist kommer att komma tillbaka till Riks om några år?
Man kan ju alltid hoppas men dessvärre tror jag Rebecka är rökt så hon får nog stanna på sin administrativa tjänst.

Jag måste dock säga att jag gillar Monica mer och mer. Hon är kompetent och charmig och ett trevligt komplement till Denice som naturligtvis är Riks superstjärna nummer 1 sedan Rebecka avpolleterades.
Citera
2023-01-28, 21:33
  #1604
Medlem
gunnarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
SD är ju inte ens längre kontrollerad opposition utan tillhör numera etablissemanget. Riks fyller inget annat syfte än att fungera som gnällventil för medelsvensson som tror att Sveriges problem kan lösas med ett par tusen nya poliser, hårdare fängelsestraff och utvisningar av "gängkriminella".

Kanalen är fullständigt tandlös och innehåller bara en massa ytligt gnäll ā la köksbord med vaxduk och kaksmulor hos random radhussvenne som mentalt lever kvar på 90-talet.


Och ändå verkar du lägga ner otroligt med tid att titta på dom
Citera
2023-01-28, 21:40
  #1605
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Tror ni att Rebecka Fallenkvist, / Rebecka Fallenqvist kommer att komma tillbaka till Riks om några år?
Citat:
Ursprungligen postat av Spelarn1
Man kan ju alltid hoppas men dessvärre tror jag Rebecka är rökt så hon får nog stanna på sin administrativa tjänst.
Jag måste dock säga att jag gillar Monica mer och mer. Hon är kompetent och charmig och ett trevligt komplement till Denice som naturligtvis är Riks superstjärna nummer 1 sedan Rebecka avpolleterades.

Jag tror tror Rebecka kan komma tillbaka. Det måste rinna lite vatten under broarna bara. Hon får ju ha en lite vuxnare stil då.

Jag tycker Denice är mycket duktig, speciellt med tanke på att hon bara är 20-21 år. Inte många har den självsäkerheten i den åldern.

Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
Nej det tror jag inte. Hon hade väl i praktiken redan lämnat Riks då hon skulle jobba som landstingspolitiker.

Nja är du säker? I landstinget är ytterst få ledamöter arvoderade så det är inget Rebecka kunde ha levat på? SD får väl inte något oppositionsråd med lön misstänker jag. Blir väl någon moderat.
Citera
2023-01-28, 22:57
  #1606
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jag tror tror Rebecka kan komma tillbaka. Det måste rinna lite vatten under broarna bara. Hon får ju ha en lite vuxnare stil då.

Jag tycker Denice är mycket duktig, speciellt med tanke på att hon bara är 20-21 år. Inte många har den självsäkerheten i den åldern.



Nja är du säker? I landstinget är ytterst få ledamöter arvoderade så det är inget Rebecka kunde ha levat på? SD får väl inte något oppositionsråd med lön misstänker jag. Blir väl någon moderat.
Ja så kanske det är, har dålig koll på landstingspolitiken.
Citera
2023-01-29, 02:42
  #1607
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gunnark
Och ändå verkar du lägga ner otroligt med tid att titta på dom

Nej det gör jag faktiskt inte. Men jag har sett tillräckligt mycket för att kunna avgöra att det är smörja.
Citera
2023-01-29, 21:57
  #1608
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelarn1
Man kan ju alltid hoppas men dessvärre tror jag Rebecka är rökt så hon får nog stanna på sin administrativa tjänst.

Jag måste dock säga att jag gillar Monica mer och mer. Hon är kompetent och charmig och ett trevligt komplement till Denice som naturligtvis är Riks superstjärna nummer 1 sedan Rebecka avpolleterades.

Monica talar ju nästan Rimkebysvenska för fan, det irriterar mig. Nej, tacka vet jag Elin, hon är supersöt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback