Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-24, 16:27
  #373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinglarn84
Kan bara instämma, om man tänker efter..
Hur tänker du nu?
En dömd mördare som, efter frisläppning, knivhugger en främmande man i halsen.
Jämfört med en man som någon påstår vara kriminell men ingen kan bekräfta?
Citera
2022-06-13, 09:47
  #374
Medlem
D
Citera
2022-06-17, 17:11
  #375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQ131
D
Utveckla gärna..
Citera
2022-06-18, 12:31
  #376
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQ131
D

Diddi!
Citera
2022-11-24, 03:36
  #377
Medlem
Är J*c*b (efternamn? Inte svenskt iallafall) kvar?

När jag pluggade och bodde i studentlägenheterna på Råslätt (2015-2018) brukade han stryka runt med någon white-trash tjej och erbjuda vad han påstod var "Smålands bästa kåttjack", å hänga lite med det studentgänget.

Vad jag hört blev det dock aldrig någon succe och vad jag hört på ryktesvägen så har han mest bara haft massa olika problem i stan? Minns att han ofta hade bags fyllda med olika märkeskläder som han sålde ut billigt med, men som han alltid vägrade svara på vart plaggen kom ifrån.

Verkade vara en rätt skysst men trasig och otroligt paranoid snubbe med stora missbruksproblem (alltid på anabola och påtänd/hög/full), och den lilla vinsten han någonsin gjorde blev han mest rånad på..

På den tiden bodde han på någons soffa men sista gången jag stötte på han (på fyllan 2019?) surrade han om att han cashat "Jönköpings nyaste och dyraste lägenhet per kvadratmeter", så på något sätt tjänade han väl sina cash tillslut men jag betvivlar starkt att det är på hederligt vis..

Det sades att E.G utpressade honom på pengar i flera omgångar, D.H misshandlade han grovt, hans "vänner" lurade han i fällor och rånade han, han tiggde pengar av sin farsa för att betala skulder till mc-gäng, något gäng (3zz*di*?) misshandlade han väl riktigt rejält någon gång med? Och på stadens gym var han oftast punktmarkerad av dopingpoliser.
En inte helt bekymmerslös individ med andra ord. 😛
__________________
Senast redigerad av oskyldigtblaa 2022-11-24 kl. 04:32.
Citera
2022-12-28, 18:36
  #378
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskyldigtblaa
Är J*c*b (efternamn? Inte svenskt iallafall) kvar?

När jag pluggade och bodde i studentlägenheterna på Råslätt (2015-2018) brukade han stryka runt med någon white-trash tjej och erbjuda vad han påstod var "Smålands bästa kåttjack", å hänga lite med det studentgänget.

Vad jag hört blev det dock aldrig någon succe och vad jag hört på ryktesvägen så har han mest bara haft massa olika problem i stan? Minns att han ofta hade bags fyllda med olika märkeskläder som han sålde ut billigt med, men som han alltid vägrade svara på vart plaggen kom ifrån.

Verkade vara en rätt skysst men trasig och otroligt paranoid snubbe med stora missbruksproblem (alltid på anabola och påtänd/hög/full), och den lilla vinsten han någonsin gjorde blev han mest rånad på..

På den tiden bodde han på någons soffa men sista gången jag stötte på han (på fyllan 2019?) surrade han om att han cashat "Jönköpings nyaste och dyraste lägenhet per kvadratmeter", så på något sätt tjänade han väl sina cash tillslut men jag betvivlar starkt att det är på hederligt vis..

Det sades att E.G utpressade honom på pengar i flera omgångar, D.H misshandlade han grovt, hans "vänner" lurade han i fällor och rånade han, han tiggde pengar av sin farsa för att betala skulder till mc-gäng, något gäng (3zz*di*?) misshandlade han väl riktigt rejält någon gång med? Och på stadens gym var han oftast punktmarkerad av dopingpoliser.
En inte helt bekymmerslös individ med andra ord. 😛
Om DH är samma som jag tänker på så är det rätt sjukt att han blev sån. För när vi gick i högstadiet så var han typ den mest omtyckta snubben på hela Junedal. Alla brudar var kära i honom och han kände typ alla.

Tror det var hans naziperiod som fuckade honom totalt. Hoppas att han kan få bukt med sin aggression och inte kommer tillbaka till Jönköping.
Citera
2023-01-17, 19:55
  #379
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Om DH är samma som jag tänker på så är det rätt sjukt att han blev sån. För när vi gick i högstadiet så var han typ den mest omtyckta snubben på hela Junedal. Alla brudar var kära i honom och han kände typ alla.

Tror det var hans naziperiod som fuckade honom totalt. Hoppas att han kan få bukt med sin aggression och inte kommer tillbaka till Jönköping.
Kan vi få lite fler bokstäver?
E.G? D.H?
Edit: Är det samma personer som nämns en sida tidigare?
D.H är väl isåfall utländsk, var han nazi och poppis bland tjejerna?
Citera
2023-01-18, 06:12
  #380
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humleburk
Kan vi få lite fler bokstäver?
E.G? D.H?
Edit: Är det samma personer som nämns en sida tidigare?
D.H är väl isåfall utländsk, var han nazi och poppis bland tjejerna?
Ja, hans föräldrar är serber eller nåt.

Var med om ett omtalat mord typ 2009 på Mellangatan.

Tror du vet vem jag menar,
Citera
2023-01-18, 06:24
  #381
Medlem
sfrges avatar
Det är väl Pingstmaffian som styr i Jönköping.
Citera
2023-01-18, 06:32
  #382
Avstängd
grungewhores avatar
Om jag minns rätt så ägs typ Jönköpings nöjeslivs lejonpart av tre syrianska kusiner. Om nån skulle försöka pressa dem skulle det säkert komma nån brylling från Södertälje och rätta till läget.
Citera
2023-01-18, 12:11
  #383
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Ja, hans föräldrar är serber eller nåt.

Var med om ett omtalat mord typ 2009 på Mellangatan.

Tror du vet vem jag menar,
Ja då förstår jag
Vem är då denna Jac*b?
Citera
2023-01-24, 21:55
  #384
Medlem
Vem är det som rånat tre personer sen jul i Jönköping ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback