Citat:
Ursprungligen postat av
martinot
Mer medelålders, om du nu vill flytta diskussionen från ämnet till att handla om mig, med medföljande töntiga försök till personanrepp...
Är en normalt rätt schysst person i trafiken, och hjälper gärna till att underlätta för andra förare och fordon. Men är det folk som uppträder oschysst (= oftast yrkesförare), så djävlas jag tillbaka om jag har tid. Vilket jag skall erkänna att jag tycker är enormt kul. Skit skall ha skit!

Nope, kommenterade faktumet att hur yngre män beter sig i trafiken, och visst, en pik över din överdrivna grinighet, men det får du ta
Det är farligt att leva och öppnar du ögonen så kommer du märka att folk tar märkliga beslut och tar onödiga risker dagligen överallt bara för att spara lite energi. Hjärnan fungerar så hos människan, tycker det blir lite töntigt med folk som gormar bara för att folk slarvar ibland med att titta ordentligt bakåt, slarvar med blinkers, slarvar med döda vinkeln etc. Inte hela världen om du får en liten plåtskada ibland för att exempelvis nån som jag inte orkade vrida på skallen då jag bytte fil.