2023-01-14, 16:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Kan du gi eksempler på scenarioer der en GM ikke ville ha vært redd for at TH vet hvem han er?
Kan det feks være at GM er trygg på at det ikke kan bevises at han er GM?
Ja, det kan være slik. Pluss at GM tror at TH ikke kommer til å avsløre hvem det er, fordi TH da må innrømme ovenfor politiet, noe kriminelt han selv har vært involvert i.

Isåfall vet GM at TH faktisk er svært glad i AE, og alldeles avhengi av henne.

Edit: Det er en kjent sak for de fleste, at man rammes mest som menneske, når noen man er glad i, straffes for handlinger man selv har skyld i.
Senast redigerad av Havhest 2023-01-14 kl. 16:12.
Citera
2023-01-14, 16:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Så du mener noen i tråden har oversikt på alle forbrenningsanlegg i området?
Det er jo folk i tråden som påberoper seg oversikt over Hagenekteparets seksualliv gjennom et 50 år langt ekteskap. Hva som lå i THs nattbordskuff osv osv osv

Så...

Hvorfor ikke?!
Citera
2023-01-14, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ja, det kan være slik. Pluss at GM tror at TH ikke kommer til å avsløre hvem det er, fordi TH da må innrømme ovenfor politiet, noe kriminelt han selv har vært involvert i.

Isåfall vet GM at TH faktisk er svært glad i AE, og alldeles avhengi av henne.

Edit: Det er en kjent sak for de fleste, at man rammes mest som menneske, når noen man er glad i, straffes for handlinger man selv har skyld i.

Det er AE som er offeret her men du forsøker å vri det til at det er TH som er det reelle offeret.

Sånn har det vært helt fra begynnelsen.
Citera
2023-01-14, 16:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det er AE som er offeret her men du forsøker å vri det til at det er TH som er det reelle offeret.

Sånn har det vært helt fra begynnelsen.
Tenker du at det aldri kan være flere enn ett offer?
Citera
2023-01-14, 16:42
Medlem
Citat:
Tenker du at det aldri kan være flere enn ett offer?

Jo det er det, men legger man til alt det stygge du har sagt om AE så ser man et mønster.

Du snakker ned AE som er drept men du omtaler TH som er siktet for drap som offeret.
Citera
2023-01-14, 16:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Jo det er det, men legger man til alt det stygge du har sagt om AE så ser man et mønster.

Du snakker ned AE som er drept men du omtaler TH som er siktet for drap som offeret.
Nei, det har jeg ikke gjort.

Og det blir ikke sant, selv om du gjentar det til det kjedsommelige.
Citera
2023-01-14, 17:41
Medlem
Citat:
Det tror jeg også.

Tyder på GM er en svært manipulerende person, som ikke er redd for å ta risiko.
Han Tom Hagen gjorde en affär med någon för Mange år siden, vilken gick snett. Därefter ringde denne Tom Hagen upp denne man vareneste nyttår och förtalet om hur mye han tenkte på han.
Således förstörde Tom Hagen denne mans nyårsafton i 10-15 år minst.
Tom Hagen är en bottenfrusen jävel som tror på fria luncher! Sorry to say but, det existerer ikke noet slikt. Måhända går det ikke att få den jäveln på fengsel, men en sak er sikker, när Tom H. Lägger näsan i vädret, då kommer notan.
Citera
2023-01-14, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Etter hva jeg har forstått, kan mann være hemmelig siktet og hemmelig ha fått utnevnt en advokat som skal ivareta dine interesser mens du er hemmelig siktet. Å da kan de vel også hemmelig frafalle siktelsen etter at du er ferdig behandlet. Skummelt å tenke på at mann kan ha vært siktet for både det ene og det andre uten at mann vet noe om det selv eller har noen som helst med siktelsen å gjøre.
skyggeadvokat
Citera
2023-01-14, 17:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Han Tom Hagen gjorde en affär med någon för Mange år siden, vilken gick snett. Därefter ringde denne Tom Hagen upp denne man vareneste nyttår och förtalet om hur mye han tenkte på han.
Således förstörde Tom Hagen denne mans nyårsafton i 10-15 år minst.
Tom Hagen är en bottenfrusen jävel som tror på fria luncher! Sorry to say but, det existerer ikke noet slikt. Måhända går det ikke att få den jäveln på fengsel, men en sak er sikker, när Tom H. Lägger näsan i vädret, då kommer notan.
Kan du forklare hva du mener med dette;"när Tom H. Lägger näsan i vädret, då kommer notan."?

Sikkert et uttrykk jeg ikke kjenner til - eller?
Citera
2023-01-14, 18:00
Medlem
Citat:
Det tror jeg også.

Tyder på GM er en svært manipulerende person, som ikke er redd for å ta risiko.

Edit: Hvis det stemmer, så tror jeg at GM er sadist, og at det å plage mennesker, i dette tilfelle alle som var glad i AEH.

Det er kun et menneske i dette dramaet som er sadist, manipulerende, ikke redd for å ta risiko, og som bar på et inderlig hat til AEH. Vedkommende er hovedmistenkt og siktet i saken, og det vil han fortsette å være inntil politiet har samlet nok indisier og beviser til å ta ut tiltale🧐
Citera
2023-01-14, 18:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Det er kun et menneske i dette dramaet som er sadist, manipulerende, ikke redd for å ta risiko, og som bar på et inderlig hat til AEH. Vedkommende er hovedmistenkt og siktet i saken, og det vil han fortsette å være inntil politiet har samlet nok indisier og beviser til å ta ut tiltale🧐
Hittil kjenner vi til, at politiet har siktet 4 personer. Første siktelsen allerede før saken ble kjent for offentligheten (en mann i 20-årene).

Jeg tror saken blir løst.
Citera
2023-01-14, 18:08
Medlem
Citat:
Jeg har nevnt det før, "kvittes med kropp" kan være et hint om hevnmotiv. Altså at AEs kropp er en slags "kvittering". Dersom TH ikke betaler, får han ingen "kvittering".

Jeg tror det er et større budskap i trusselbrevet, enn det man oppdager når man leser det første gangen. Jeg utelukker ikke at trusselbrevforfatteren har lagt inn kodene meldinger til TH i brevet. Det kan bety at GM ikke er redd for at TH vet hvem hen er.

Alternativt kan samme resonnement tenkes ifm en kidnapping som er politisk motivert. Politiske motiv er litt sammenfallende med psykologiske motiv (som feks hevnmotiv).
Ja, det har jeg ikke tenkt på. Selv det spesifikke beløpet 9 millioner Euro kan være en skjult melding, som bare TH forstod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in