Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-14, 09:20
  #1225
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Att dumsvenne är så jävla feg är ingen tillfällighet, det sitter i hans DNA.

Oavsett om det är en liten pojke som går ner på knä och kysser blattens skor när han blir förnedringsrånad, eller om det är en topp-politiker som går ner på knä och kysser Erdogans skor när han blir förnedrad på internationell nivå så är det samma beteende vi ser i denna händelse som ute på skolgårdarna.

Någon stake i dumsvenne att stå upp för sitt land finns inte.
__________________
Senast redigerad av PedoJoeBiden 2023-01-14 kl. 09:23.
Citera
2023-01-14, 09:20
  #1226
Medlem
Upplyftens avatar
Det finns gott om YPG/PKK sympatisörer i Sverige som fått uppehållstillstånd. Hur Sverige kan ge revolutionära kommunister politisk asyl är en fråga som måste ställas retroaktivt och i nutid. Finns det överhuvudtaget skäl ?

Erdogan har även protesterat mot den franska regeringen, när demonstrationer och upploppen med flaggviftande YPG/PKK supporters stormade fram

" two of the most prominent landmarks in Paris, as PKK/YPG supporters clashed with police on an unprecedented scale. So much so that they even targeted the French Minister of the Interior, Gerald Darmanin, who had visited the place of the attack."

https://www.trtworld.com/opinion/why...ecessary-64120

Detta är alltså ett gäng galningar som bestämt sig för att störa ut västdemokratier.
Jag röstar att vi lämnar ut alla personer som Erdogan-Regimen vill ha. Då slipper vi handskas med s.k. ´revolutionära´element i samhället som pissar på demokratin. Jag hoppas att de svenska Domstolarna besinner sig så småningom
Citera
2023-01-14, 09:21
  #1227
Medlem
Vitiss avatar
[quote=Benny98|83110217]Turkarna känner ingen respekt för oss när vi tillmötesgår deras krav. Vad vi borde göra är att säga, nä nu jävlar får det vara slut på det här tramset. Vi har gjort vad vi kan i den här NATO-diskussionen.

HELT enig.
Skymtar vi folkets resning månne?
Ju fler som öppet tar avstånd från Erdoganfjäsket, dess bättre.
Citera
2023-01-14, 09:31
  #1228
Medlem
Det är väl ändå inte Sveriges roll att tillgodose en despots nycker. Det råder ju yttrandefrihet i Sverige och man har rätten att få uttrycka sig osmakligt om det mesta. Om Turkiet inte vill släppa in Sverige får det väl vara så isåfall. Vi kan ju inte hålla på och svansa för Erdogan.

Dock är det ju intressant att man faktiskt inte har yttrandefrihet kring allt som t ex koncentrationslägren i Sverige så antar att Turkiet vill ha något liknande.
Citera
2023-01-14, 09:33
  #1229
Medlem
DerRoteBarons avatar
Erdogan står i vägen för det högsta politiska målet för närvarande: att gå med i NATO. Propagandamaskinens uppgift är att se till att folket är för detta mål och därför måste Erdogan porträtteras som en skurk. Vattenmelonsförsäljaren är en diktator menar de, trots att han är en demokratiskt val representant av det turkiska folket. Var skon klämmer är precis som TS antyder, han begår den värsta synden av alla, nämligen att inte rätta sig i ledet.
Sen handlar det naturligtvis om kurderna som det gullas med i oändlighet i Sverige. Detta är i sammanhanget något komiskt, både vad det gäller NATO, konflikten i Ukraina och rent generellt. Nationella gränser har vi fått lära oss inte är någonting viktigt, det är bara linjer på en karta säger de och inget som spelar någon roll i verkligheten. Dock ska de här gränserna försvaras till siste man i Ukraina, samtidigt som de ska rivas upp för att de kurderna ett eget land, på bekostnad av Turkiet, Iran och Syrien.
Citera
2023-01-14, 09:45
  #1230
Medlem
prizs avatar
Skulle inte förvåna mig om svensk extremvänster/höger gör copycat på detta. Blir inte så svårt att hålla oss utanför NATO om allt som krävs är en docka på något taskigt ställe, lite massmedia och en text att det minsann är Erdogan.
Citera
2023-01-14, 09:51
  #1231
Medlem
Imnshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HIMAR56
Exakt!

Ut med kriminella kurder och andra blattesvin!

Erdogan och hans islamistiska regim kan fara åt helvete!

Ingen jävla diktator ska tala om för oss vad vi ska göra!

Det gäller även Putin!

Hoppas USA snöper turkjäveln!
Serveretur från Imnsho! Det är precis så jag känner också.

Samma jävla problem har vi över hela Europa. Var det inte i Frankrike man hade samma problem nyss, nån kurd som gick in och sköt mot turkjävlar. Lika i Tyskland som har en massa turkjävlar, kurdslödder går in och röjer hej vilt.

Skicka hem dom om dom inte är rumsrena!
Citera
2023-01-14, 09:57
  #1232
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Var ligger skillanden mellan detta och att spraya hakkors på synagogor? Båda tilltagen lika idiotiska och fel.

Dessutom hyllar Aftonbladet att någon hotar en annan person.
Du jämför alltså en docka av diktatorn och folkmördaren Erdogan med förföljelsen av judar. Fick du bånge när du såg honom?
En obetvinglig lust att gå ner på knä och slicka rent hans gammelmansollon från smegma?
Detta är alltså dina känslor för nån som stött och beväpnat IS. Ditt jävla vider.
Citera
2023-01-14, 10:01
  #1233
Medlem
Vitiss avatar
[quote=Carinah78|83109919]Kan man hoppas på en Swish-insamling för att köpa in mycket ballonggas (jag tror helium är rätt kostsamt) och låta ett större antal stora ballonger få bära upp en extrastor PKK-flagga att sväva en bit över turkiska ambassaden?

Inte ballong eller flagga, men jag har just beställt en sjal för att visa min uppskattning för docktilltaget.
Jag är egentligen ingen sjaltyp, men för en god sak så.
https://www.rojavakommitteerna.com/
Citera
2023-01-14, 10:02
  #1234
Medlem
Upplyftens avatar
" organisationen han tillhör, Rojavakommittéerna.

En organisation som beskriver sig som ”ett nätverk för solidaritet och utbyte med den revolutionära rörelsen i hela Kurdistan”.


En pursvensk som säger sig stödja muslimska terrorister "för solidaritetens skull" Där slutspelet är förintande av demokrati och toppstyrd elitism. Fy Fan. Visste inte att det fanns sådana idioter kvar som går på storslagna bländverk idag
__________________
Senast redigerad av Upplyften 2023-01-14 kl. 10:04.
Citera
2023-01-14, 10:10
  #1235
Avstängd
wwrs avatar
Det är naturligtvis förbjudet att hota andra eller hetsa mot folkgrupper, såsom att

* göra Hitlerhälsning eller spraya hakkors

* bränna koraner

* hänga dockor av andra personer som t.ex. andra lands ledare

Men lagarna tillämpas bara i de fall det gynnar politikernas syften. Det är så ett land förfaller och det kan vi direkt se hur det sker.

I detta fall skriver t.o.m. Aftonbladet en hyllningsartikel till den som hängde dockan och avbildade en avrättning av Turkiets ledare!
__________________
Senast redigerad av wwr 2023-01-14 kl. 10:14.
Citera
2023-01-14, 10:17
  #1236
Medlem
Jävla mesigt land vi är. Finns inget kvar att vara stolt över.

Hur fan kan Uffe låta turken köra han i prutten? Varför har vi inte integitet och säger till turkbabben att han kan dra åt helvete? Tvinga honom med sanktioner och motverka turismen dit.

Jävla muslimska inavlade bajshåla ska diktera Sveriges framtid.

Vart är vårt ledarskap????????????

Spottar på turkbabbar och kurder de samma skit för mig låt de döda varandra hemma hos sig. Bryr mig inte ett skit om deras jidder för babbar jiddrar alltid om allt för en upplevd kränkning som eskalerar. Babbekonflikter är omöjliga att respektera då de känslomässigt aldrig mognar förbi en genomsnittlig svensk tonårsflicka.

Säkert turkiska agenter som hängt ut dockan själva.
__________________
Senast redigerad av Lastpall500kg 2023-01-14 kl. 10:21.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback