Citat:
Ursprungligen postat av
ascheberg
Nu byter han namn på partiet för att undvika konkurs han har sökt sändnings tillstånd för Gamla Skåne
Ett tag portade han alla som inte skänkt pengar till att ringa in till hans radio. Tror det var tvång på att köpa hans Muhammedtavlor.

Sen märkte han att enbart efterblivna dårar ringde in. Då släppte han på kravet att köpa tavlorna.
Han klarar inte av diskussioner med SD-profilen Sandor Herold och har blivit sur på honom och kallar honom för "lokföraren" i radio i rent förtal och på ren dagisnivå. När Herold ringer in, så stänger han bara ner honom.
Jag har tänkt på detta, framförallt förr. Herslow är en ful fisk. Jag misstänker att han hittar på låtsasfiender som inte existerar, allt för att skapa spänning och mer fokus på denna lilla patetiska sektgrupp bestående av bara Herslow och ingen mer egentligen.
Herslow menar att Socialdemokraterna förföljer honom och beviset skall tydligen vara en snubbe som "ringer" varje sändning och saboterar. Jag tror snarare att detta någon är en fiktiv låtsasperson som Herslow hittat på. Herslow lever på att skapa intriger och pumpa upp sin egna betydelse, så fler dementa pensionärer som lyssnar på hans program, börjar skänka pengar till honom.
Han lyckas väl också med att tigga till sig pengar, genom att hota med att stänga ned radion och hitta på att S förföljer honom etc. Nyligen var där någon som skänkte nästan en halv miljon, tror jag det var, till honom.
Så det hjälper att skapa spänning, intriger och skuldkänslor och hos sinnesslöa dårar. Detta vet Herslow om och utnyttjar för fullt. Han är ju sur att han åkte ur kommunen, där han tjänade bra med pengar förr.
Herslow är arketypen på en psykopat. Men roliga program har han. Hade han satsat på komedi istället för seriös politik, så hade han lyckats.