2023-01-12, 17:24
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hickoryyy
Ja för en förmögenhet på några miljoner, fina bilar och att få vara med att spela hockey etc etc etc betyder ju att en människa är lycklig?

Var han olycklig?
Citera
2023-01-12, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CMC-Urgayle
Det är väl ingen hemlighet att Patrik Grimlund inte var den som spottade i glaset. Det syntes klart att han var bakis vid flera tillfällen i inspelningarna av Lyxfällan.
Och hur ser man om någon är bakis? Den här tråden slår verkligen rekord när det kommer till sjukliga konspirationsteorier
Citera
2023-01-12, 17:27
Medlem
gubbroras avatar
Karln var för mig fullständigt obekant. Det är en överraskning för mig att så många är engagerade i att en medelmåttig programledare i ett mediokert program i en usel kanal har dött, men många engagerade är ni
Citera
2023-01-12, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Med tanke på att det är ytterst få i den här tråden som tar dig på allvar så ger jag inte mycket för din väldigt långsökta konspirationsteori om hans låtval på Spotify faktiskt. Du greppar bara febrilt efter ditt halmstrå .
Tycker nog inte detta är ett halmstrå ....

En silverfärgad bil, vi sitter i samma bil.
Vi sitter i samma bil, en silvergrå missil
En bomb i motsatt fil, vi sitter i samma bil.
Om man somnar för en stund, tar det slut på en sekund
För jag har velat dö med stil, vi sitter i samma bil.
Citera
2023-01-12, 17:28
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Vad är det som säger att det är självmord? Det är en teori som i princip är den minst troliga med undantag från att någon har fifflat med bilen. Varför utgår vissa från den minst troliga anledningen?

Därför att detta är Flashback. Den absolut mest troliga förklaringen, att Patrick körde för fort, tappade kontrollen över bilen, krockade och dog är ganska ospännande.

Självmord däremot är spännande. Man kan då misstänka bakomliggande orsaker som psykisk sjukdom, totalkvaddad ekonomi, otrohet av frun och massa andra oväntade saker som man inte trodde om den snygga och framgångsrika TV-kändisen.

Mest spännande är mord- och sabotageteorin. Den är så ofattbart korkad och osannolik att endast de stolligaste flashbackmedlemmarna lanserar den. Någon har mixtrat med den högteknologiska superbilen och lyckats programmera om databoxen så att bilen vid ett givet tillfälle beter sig alldeles galet. En otroligt enfaldig teori men inte desto mindre, den mest spännande.
Citera
2023-01-12, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Tycker nog inte detta är ett halmstrå ....

En silverfärgad bil, vi sitter i samma bil.
Vi sitter i samma bil, en silvergrå missil
En bomb i motsatt fil, vi sitter i samma bil.
Om man somnar för en stund, tar det slut på en sekund
För jag har velat dö med stil, vi sitter i samma bil.

Fast den här hank är enligt folk i tråden ett ökänt troll här på FB . Hur vet vi att PG ens haft den låten igång, förutom vad han själv påstår då? Rejäl trådsanning om du frågar mig
Citera
2023-01-12, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Karln var för mig fullständigt obekant. Det är en överraskning för mig att så många är engagerade i att en medelmåttig programledare i ett mediokert program i en usel kanal har dött, men många engagerade är ni
Tydligen var det tillräckligt intressant för dig att du behagade dig att skriva i tråden
Citera
2023-01-12, 17:38
Medlem
Citat:
Fast den här hank är enligt folk i tråden ett ökänt troll här på FB . Hur vet vi att PG ens haft den låten igång, förutom vad han själv påstår då? Rejäl trådsanning om du frågar mig

Ja det har du iofs rätt i. Förmodade att det var så när jag läste det här. Vet inte vem som skrev det?
Obehagligt OM det var så.
Citera
2023-01-12, 17:38
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Och hur ser man om någon är bakis? Den här tråden slår verkligen rekord när det kommer till sjukliga konspirationsteorier
Syns mycket väl om någon är alkis och/eller bakfull. Har inga problem med att se sånt.
Citera
2023-01-12, 17:40
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Och genast så kastade du dig in i tråden efter att ha sökt upp den noggrannt. Klart som fan att du vet vem Grimlund är och har tittat mycket på Lyxfällan. Kanske har du till och med varit med i programmet?
Citera
2023-01-12, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Därför att detta är Flashback. Den absolut mest troliga förklaringen, att Patrick körde för fort, tappade kontrollen över bilen, krockade och dog är ganska ospännande.

Självmord däremot är spännande. Man kan då misstänka bakomliggande orsaker som psykisk sjukdom, totalkvaddad ekonomi, otrohet av frun och massa andra oväntade saker som man inte trodde om den snygga och framgångsrika TV-kändisen.

Mest spännande är mord- och sabotageteorin. Den är så ofattbart korkad och osannolik att endast de stolligaste flashbackmedlemmarna lanserar den. Någon har mixtrat med den högteknologiska superbilen och lyckats programmera om databoxen så att bilen vid ett givet tillfälle beter sig alldeles galet. En otroligt enfaldig teori men inte desto mindre, den mest spännande.

https://www.expressen.se/noje/hon-satt-med-i-lastbilen-vid-bilolyckan-nar-patrick-grimlund-dog/

Publicerades för några minutrar sedan. Läs mellan raderna så förstår förhoppningsvis du också att det var självmord
Citera
2023-01-12, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Syns mycket väl om någon är alkis och/eller bakfull. Har inga problem med att se sånt.
Hur som helst ger jag inte mycket för ditt påstående . Skulle han varit bakis under Lyxfällans sändningar så skulle han högst troligt fått sparken omgående .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in