Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-08, 17:50
  #1237
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuwkenkukeen
Då hoppas vi nån drogar dig och penetrerar ditt anus och filmar då. Lite fredagsmys.
Inget att skrika om.

Ja inte fan skulle det vara våldtäkt i alla fall.

Fyfan vad kvinnorna i det här landet göttar sig i att få bli kallade våldtagna så fort det finns ett finger under vatten i badtunnan. Rå våldtäkt. De blev ju typ våldtagna av en hagaliknande man och nu ska de vara sjukskrivna i 14 år för alla övergreppen och fortsätta dränera välfärden. Svåra trauman.

Tror inte ett skit på ordet våldtäkt längre. Skyll er själva feministidioter. Vad trodde ni?
Citera
2022-11-09, 08:45
  #1238
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Något jag reagerade på är när han sitter i rätten och berättar om hur det ena övergreppet gick till på ena tjejen som medverkar (oblurrad) i dokumentären.

Han säger;
”- Låren var liksom så pass att man inte kom åt att se, helt enkelt.
Och trosorna var i vägen, så i det här fallet så drog jag försiktigt.. Jag tog tag i trosorna för att dra dem mellan blygdläpparna, och så..
- Det var liksom.. Det jag möttes av var inte.. Motsatsen till upphetsande, helt enkelt.



För att man därefter i dokumentären direkt klipper tillbaka till tjejen han nyss beskrivit och hon får fortsätta berätta sin historia.

Varför väljer man att ta med något så pass ”intimt” uttalande om tjejens utseende på underlivet i dokumentären så att hela svenska folket får veta att hon har ett fult underliv (enligt honom då).
Det finns väl hundratals timmar med material av förhör/upptagningar från rättegången som man istället kunde ha valt att ha med..?
Det handlade väl om tampong och mens, inte om hennes underliv som sådant?
Citera
2022-11-09, 08:49
  #1239
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det handlade väl om tampong och mens, inte om hennes underliv som sådant?


Nej det var inte tjejen som hade mens, som jag uppfattade det i alla fall!
Citera
2022-11-09, 14:43
  #1240
Medlem
RobertoSavianos avatar
Oklart i dokumentären.

Blev han tagen på krogen för att han var misstänkt narkotikapåverkad.

Eller är det som i dokumentären att han blev golad på?

Poliserna och tjejen som eventuellt golade verkar ha lite olika syn på detta, då poliserna säger att det är en slump att han åkte fast
Citera
2022-11-09, 16:11
  #1241
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Oklart i dokumentären.

Blev han tagen på krogen för att han var misstänkt narkotikapåverkad.

Eller är det som i dokumentären att han blev golad på?

Poliserna och tjejen som eventuellt golade verkar ha lite olika syn på detta, då poliserna säger att det är en slump att han åkte fast


Kolla igen
Citera
2022-11-10, 00:52
  #1242
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Kolla igen

Vadå koll igen? I dokumentären så säger folk olika. Polisen säger att det var på ett sätt, medans hans tjejkompisar säger att det var på ett annat sätt.

Jag undrar vilket som stämmer.

Hittar tjejerna på att de ringde in och anmälde honom? För det verkar så enigt pluss.
Citera
2022-12-13, 15:13
  #1243
Medlem
WithTeeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Oklart i dokumentären.

Blev han tagen på krogen för att han var misstänkt narkotikapåverkad.

Eller är det som i dokumentären att han blev golad på?

Poliserna och tjejen som eventuellt golade verkar ha lite olika syn på detta, då poliserna säger att det är en slump att han åkte fast


Som jag förstod det så var det tjejerna i dokumentären som satte dit honom/tipsade polisen för vapeninnehav och droginnehav. När de då menar att det är en slump att han åkte fast då menar de på att det var ett drogbrott de sökte han för men att det "av misstag" kom fram massa våldtäkter genom att de hittade alla dessa filmer i telefonen.
Citera
2022-12-13, 15:20
  #1244
Medlem
WithTeeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rexlz
Wow! Vilken sorglig liten tönt du är.

Citat:
Ursprungligen postat av wetske
Verkligen, vidrig inställning @Tandguld uppvisar. Skulle kunna vara Nytorgsmannens bästis, usch.

Man blir mörkrädd hur många vidriga incels detta forum rymmer.
Citera
2023-01-03, 19:13
  #1245
Medlem
dLn_sthlms avatar
Tycker tjejerna ser ut som genomsnittet på Södermalm. Hade han härjat vid Stureplan hade nog tjejerna sett rejält mycket bättre ut. Rima, hon den civila utredaren är ju iaf riktigt het.

F.ö. kan jag bara instämma, hur kan någon frivilligt vistas i hans lägenhet. Det ser ju ut som hemma hos en psyksjuk.
__________________
Senast redigerad av dLn_sthlm 2023-01-03 kl. 19:16.
Citera
2023-01-12, 16:42
  #1246
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lattemorsa
Sitter och kollar på dokumentären nu. Vilken jävla sopa åklagaren Helena Nordstrand är. Hur många våldtäktsmän går fria på grund av lata åklagare?

Imponerande hur man kan vara så känslokall och stelbent men samtidigt arbeta utefter "en känsla" man har.
Hon kan inte svara på vad hon tar med sig efter detta fallet, det tycker hon är en svår fråga. Antagligen för att svaret är INGET, då hon inte bryr sig ett skit.

Såg den här serien igår först och näst efter våldtäktsmannen är det hon som fortfarande gör mig så jävla arg. Grattis alla förövare till att ni har såna som henne! Härja på bara.
Citera
2023-01-13, 18:37
  #1247
Medlem
WithTeeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chappaqua
Imponerande hur man kan vara så känslokall och stelbent men samtidigt arbeta utefter "en känsla" man har.
Hon kan inte svara på vad hon tar med sig efter detta fallet, det tycker hon är en svår fråga. Antagligen för att svaret är INGET, då hon inte bryr sig ett skit.

Såg den här serien igår först och näst efter våldtäktsmannen är det hon som fortfarande gör mig så jävla arg. Grattis alla förövare till att ni har såna som henne! Härja på bara.

Citera
2023-01-16, 14:24
  #1248
Medlem
[quote=ossianassar|82339357]Ja inte fan skulle det vara våldtäkt i alla fall.

Fyfan vad kvinnorna i det här landet göttar sig i att få bli kallade våldtagna så fort det finns ett finger under vatten i badtunnan. Rå våldtäkt. De blev ju typ våldtagna av en hagaliknande man och nu ska de vara sjukskrivna i 14 år för alla övergreppen och fortsätta dränera välfärden. Svåra trauman.

Tror inte ett skit på ordet våldtäkt längre. Skyll er själva feministidioter. Vad trodde ni?[/QUOTE
Att du är helt dum i huvudet skärp dig innan du hamnar på idiothemmet
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback