2023-01-12, 09:59
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Sluta. Djuren mår inte dåligt av att ngn ropar i en megafon. Du sekundärkänner för mycket.

Alltså jag bryr mig inte speciellt, men att jämföra en mikrofon med åskan är ju otroligt.

Dock förtjänar han en smocka, att ingen slängt mikrofonen åt helvete. Skulle aldrig klara av att vara i samma hus som honom.
2023-01-12, 10:49
Medlem
Hur kommer det sig att varje säsong när en utländsk blir storbonde så förvandlas den till ett jävla as? De kan aldrig hantera en sådan uppgift utan att de blir härskartekniker, överkörningar och bråk. Fattar inte... precis vareenda säsong händer detta någongång. Sedan åker de ut rätt tidigt om de inte sedanligt räddas av produktionen på något sätt. Jag hade inte lyssnat en sekund så länge som han står med mikrofonen, fan stampa sönder skiten och flina honom rätt i ansiktet.
2023-01-12, 11:03
Medlem
funktioners avatar
Första steget, ur den stora boken: Hur du INTE blir omtyckt av din omgivning: Prata i megafon.
Jävla trähatt Eddie, kan inte grabbarna gadda ihop sig och på natten ljudlöst sänka honom och hans kära megafon till botten av sjön?

Gött med rivalisering mellan Tova och Sandra Ö, kan nog bli en instensiv beef. Sandra Ö ser ordentligt stark ut.

Gillar Sebastian, Nebil och skådisen. Karin ser lite ut som Per Gessle? Fulsnygg.
Viktor låter lite som han har en harkling på G hela tiden. Haha, fan va kul att han fått upp ögonen för snygg-karin. Julias blick där var inte nådig!!

Dementa bror duktig skånegubben kan också fara och flyga, hade inte stått ut en minut ihop med honom. Man måste väl för fan kunna vara 2 centimeter flexibel tillsammans ihop med annat folk? Nä såklart ska gubben alltid veta bäst och ha sista ordet, och så SKÅNSK på det!! Kunde man ge sig fan på att det skulle va en självcentrerad och sinnesslö skåning..
2023-01-12, 11:51
Avslutad
Ut med pajasen med megafonen.
Han är bara ute efter att göra reklam för sin restaurang.
Dessutom är skåningen rätt lik Lennie Norman.
Senast redigerad av Grus-Olle 2023-01-12 kl. 11:54.
2023-01-12, 11:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Alltså jag bryr mig inte speciellt, men att jämföra en mikrofon med åskan är ju otroligt.

Dock förtjänar han en smocka, att ingen slängt mikrofonen åt helvete. Skulle aldrig klara av att vara i samma hus som honom.

Att produktionen överhuvudtaget kan tillåta att han håller på och gapar i den övergår mitt förstånd.
2023-01-12, 12:09
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz

Det är en megafon, inte mikrofon, men att jämföra med åska håller inte.
Tycker det är ett kul grepp och skrattar lite för mig själv när han börjar gapa. Det är ju bara att säga grattis till gratisreklamen han redan fått, den är säkert värd mer än en vinst.
2023-01-12, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiaLiaLin
Tycker mig se 2021 års deltagare Rickard Anderssons fru Tova i reklamen för kommande säsong. Hon är sjukt stökig asså.
Ja det var hon ju! .-)
Känner du henne sedan innan?
2023-01-12, 12:17
Medlem
Persimååns avatar
Jäklar vilket fokus dom har på att filma rumpor i årets Farmen.
2023-01-12, 13:10
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Jäklar vilket fokus dom har på att filma rumpor i årets Farmen.

Naket är Svensk kultur.
2023-01-12, 14:30
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Det var bara jag som kände mig helt retarderad.
Började tänka "men va fan, nu måste man ta programmets tid minus herr Bökbergs tid".
Sen fattade jag förstrött att man ser ju tiden från båda hållen så det spelar ingen roll.
Glöm det, bara jag som var retarderad.

Jösses

You made my Day!
2023-01-12, 14:32
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Naket är Svensk kultur.

Jupp. Sedan 60-talet och Nyfiken Blå & Gul-filmerna så suktar tydligen varje svensk medborgare (eller nästa alla iaf) efter naket i vår TVruta - eller inte
2023-01-12, 15:01
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Första steget, ur den stora boken: Hur du INTE blir omtyckt av din omgivning: Prata i megafon.
Jävla trähatt Eddie, kan inte grabbarna gadda ihop sig och på natten ljudlöst sänka honom och hans kära megafon till botten av sjön?

Gött med rivalisering mellan Tova och Sandra Ö, kan nog bli en instensiv beef. Sandra Ö ser ordentligt stark ut.

Gillar Sebastian, Nebil och skådisen. Karin ser lite ut som Per Gessle? Fulsnygg.
Viktor låter lite som han har en harkling på G hela tiden. Haha, fan va kul att han fått upp ögonen för snygg-karin. Julias blick där var inte nådig!!

Dementa bror duktig skånegubben kan också fara och flyga, hade inte stått ut en minut ihop med honom. Man måste väl för fan kunna vara 2 centimeter flexibel tillsammans ihop med annat folk? Nä såklart ska gubben alltid veta bäst och ha sista ordet, och så SKÅNSK på det!! Kunde man ge sig fan på att det skulle va en självcentrerad och sinnesslö skåning..

Vad är värre än en dum svartskalle som dricker ett hak? JO en dum svartskalle med megafon som driver ett hak. Hade flippat på fan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in