2023-01-11, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Förstår inte varför Eddie fick ta med sig en megafon.
När han gapar i megafonen då ser att djuren inte mår bra, de blir ju stressade.

Sekvensen med fölet kan ha varit från annat tillfälle. Djur mår inte dåligt av en megafon. Om så vore skulle vartenda djur dö av stress när åskan går.
2023-01-11, 23:27
Medlem
Den där sirenen på morgonen är nog det mest obehagliga hittills,kan ingen klippa till honom?.
2023-01-12, 00:46
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arosbo
Konstigt att dom tar med en blatte som är dömd narkotikabrottsling. Påtänd deluxe. Undrar vad dom har för mjöl i hans hamburgerbröd
Varför är det konstigt? Sen när behöver man vara en ängel för att få vara med på farmen?
2023-01-12, 02:09
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Sekvensen med fölet kan ha varit från annat tillfälle. Djur mår inte dåligt av en megafon. Om så vore skulle vartenda djur dö av stress när åskan går.
Senast var det med en katt. Visst kan det vara att de blivit inklippta.
Hästar och katter dör inte av stress och de flesta andra djur heller som finns på en gård.
2023-01-12, 03:06
Medlem
mensverkets avatar
Sandra Göran och gubben sov ju också i ladan. Sandra tyckte att Viktor och Julia kunde hålla på lite tystare. Syftar hon på att de knullat? Fan va stel stämning mellan de 2 ifall så är fallet. Inte konstigt hon är sur för han hellre spelar än pratar annat med henne!
2023-01-12, 07:05
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Sandra Göran och gubben sov ju också i ladan. Sandra tyckte att Viktor och Julia kunde hålla på lite tystare. Syftar hon på att de knullat? Fan va stel stämning mellan de 2 ifall så är fallet. Inte konstigt hon är sur för han hellre spelar än pratar annat med henne!

Fan Victor verkar som en vidrig Persson. Jävlar vad självgod trots att han ser ut att ha ett kromosomfel
2023-01-12, 07:35
Medlem
https://vaktelforlag.se/produkt/fangad-av-djavulens-drog-handbollsspelaren-viktor-bergstroms-berattelse-om-spelberoende/
2023-01-12, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Senast var det med en katt. Visst kan det vara att de blivit inklippta.
Hästar och katter dör inte av stress och de flesta andra djur heller som finns på en gård.

Det vet jag att de inte gör men jag tog åskan som exempel eftersom du tror ljud från megafon stressar djuren. Vad gör då inte åskan…
2023-01-12, 08:27
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Det vet jag att de inte gör men jag tog åskan som exempel eftersom du tror ljud från megafon stressar djuren. Vad gör då inte åskan…

Åskan går inte att göra något åt. Att låta bli att skrika i en megafon är möjligt
2023-01-12, 09:09
Medlem
Imbazs avatar
Citat:

Vi kan ju slå djuren också ? Det kan ju ändå falla en gren i huvudet på dem så varför inte ?
2023-01-12, 09:13
Medlem
Rikard Castenfjord är med i farmen, men han är inte presenterad som en av torparna.
2023-01-12, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Vi kan ju slå djuren också ? Det kan ju ändå falla en gren i huvudet på dem så varför inte ?

Sluta. Djuren mår inte dåligt av att ngn ropar i en megafon. Du sekundärkänner för mycket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in