2022-10-29, 15:51
Medlem
Kommer ni ihåg svenska Louise, som figurerade ett tag i svensk porr på 90- eller början av 2000-talet?
Varje gång jag ser henne så förvånas jag fortfarande …
Hon var rätt ung, klädde sig som någon sorts äldre lärarinna (undrar fan om hon inte fick spela det också en gång), frisyren var också åt det hållet och hon pratade som någon sorts OERHÖRT skolad och uppsträckt frikyrkomedlem. Hela hennes intryck var åt det hållet, ändå fick hon tydligen för sig att göra porr.

Hon var inte särskilt snygg, för att uttrycka det diplomatiskt, och behöll helst bh:n på pga ett par tomma hängpukor av tvivelaktigt upphetsningsvärde.
Kommer ihåg att det bl a finns något amatör-inspelat med henne, ”Janne och mr X”, men hon var med i större produktioner också.

Hon var det sista man väntade sig i en porrfilm.
Vem fan var egentligen detta och fick hon någon sorts kåt-exhibitionistiskt ryck att medverka i porr eller var hon drogberoende eller vad? Var bodde hon och hur mådde hon? Vem var hon, helt enkelt?
Någon som vet något?
Citera
2022-10-29, 20:32
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajjamenassovafan
Kommer ni ihåg svenska Louise, som figurerade ett tag i svensk porr på 90- eller början av 2000-talet?
Varje gång jag ser henne så förvånas jag fortfarande …
Hon var rätt ung, klädde sig som någon sorts äldre lärarinna (undrar fan om hon inte fick spela det också en gång), frisyren var också åt det hållet och hon pratade som någon sorts OERHÖRT skolad och uppsträckt frikyrkomedlem. Hela hennes intryck var åt det hållet, ändå fick hon tydligen för sig att göra porr.

Hon var inte särskilt snygg, för att uttrycka det diplomatiskt, och behöll helst bh:n på pga ett par tomma hängpukor av tvivelaktigt upphetsningsvärde.
Kommer ihåg att det bl a finns något amatör-inspelat med henne, ”Janne och mr X”, men hon var med i större produktioner också.

Hon var det sista man väntade sig i en porrfilm.
Vem fan var egentligen detta och fick hon någon sorts kåt-exhibitionistiskt ryck att medverka i porr eller var hon drogberoende eller vad? Var bodde hon och hur mådde hon? Vem var hon, helt enkelt?
Någon som vet något?
Tycker det snarare verkar som ett slags rollspelssex. Typ den prydliga (och frikyrkliga) lärarinnan som har ett sexhungrigt väsen inom sig som bara vill slå sig ut …
Citera
2022-10-30, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Tycker det snarare verkar som ett slags rollspelssex. Typ den prydliga (och frikyrkliga) lärarinnan som har ett sexhungrigt väsen inom sig som bara vill slå sig ut …

Vet du vem jag menar eller är ditt svar baserat på mitt inlägg?
För enligt min åsikt (även baserad på hennes nervösa debut samt amatörinspelningar) är hennes aura näppeligen spelad.
Citera
2022-10-30, 02:12
Medlem
Länk till en bild / scen med damen i fråga kanske...?
Citera
2022-10-30, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem

Men naturligtvis! Ursäkta!

Den omnämnda, med "Janne och mr X"
https://xhamster.com/videos/louise-janne-and-mr-x-6078078

Från "debuten" där hon typ dör av nervositet innan hon snaskar av 4 killar först, följt av del två där hon blir påsatt av två andra. Detta är del två (en massa annat också, man får scrolla fram):
https://xhamster.com/videos/first-time-2-xhG1QiP

Finns naturligtvis en massa mer men detta var snabbast fixat.
Citera
2022-10-30, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem

Förresten ... Jag upplyste om hennes utseende, om än på ett "diplomatiskt vis". Säg inte att jag inte varnade dig ...
Citera
2022-10-30, 03:54
Medlem
En till:
https://xhamster.com/videos/iouise-svvedish-vintage-retro-90-s-nodol-5529182

Rollspel i helvete ... Hon var en "duktig" tjej och man förvånas.
Citera
2022-10-30, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajjamenassovafan
Förresten ... Jag upplyste om hennes utseende, om än på ett "diplomatiskt vis". Säg inte att jag inte varnade dig ...

Kan hålla med om bysten, men resten är ingen direkt katastrof.
"Utspelet", eller vad man ska kalla det, är inte helt ovanligt i svensk porr från den tiden. Svenskt snusk VAR överlag rätt tafatt med tjejer med finniga rövar och snubbar som pratade så bred skånska att det nästan blev en parodi på sig själv...
Citera
2022-12-27, 16:39
Medlem
Hon bor i Hallstavik.
Frånskiljd med en son.
Jobbade som HR på Forsmark tidigare nu med typ Tullen eller något. Kör någon sån båt mellan Åland och Grisslehamn och runt i det området.
Hon är kanske 45-47 idag.
Man känner omöjligt igen henne om man inte får det förklarat för sig.
Citera
2023-01-02, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KGkoret
Hon bor i Hallstavik.
Frånskiljd med en son.
Jobbade som HR på Forsmark tidigare nu med typ Tullen eller något. Kör någon sån båt mellan Åland och Grisslehamn och runt i det området.
Hon är kanske 45-47 idag.
Man känner omöjligt igen henne om man inte får det förklarat för sig.

Tack som fan för denna uppdatering! Intressant. Fortfarande nyfiken på det fenomen som hon på något vis utgjorde …
Citera
2023-01-07, 16:46
Medlem
sillbits avatar
Kan väl säga att jag minns henne med, och vet att jag sett några andra filmer med henne också. Själv skulle jag definitivt inte tackat nej. Visst, kanske inte snyggaste brösten, men inte så illa, och resten är helt ok. Och verkade ju ha en öppen och villig attityd. Hade säkert varit jäkligt najs i sängen. Vem vet, hon kanske är en riktigt pärla. (Har runkat till henne åtskilliga gånger.)
Citera
2023-01-10, 01:18
Medlem
Finns det film där hon tar den i tvåan?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem