Citat:
Ursprungligen postat av
kallekallekalle
Det jag läst är att man påstår att tate haft 6 tjejer inlåst i sin villa mot sin vilja.
Låter befängt.
Som jag har förstått det var Tate relativt tidig i webcam-businessen, idag håller var och varannan ”instagram model” på med ”OF” och allt vad det heter.
Andrew förklarar att många av dessa tjejer har män bakom sig som sköter affärsbiten av denna mycket lukrativa bransch, män som honom.
Han förklarar vid ett annat tillfälle hur han fick bollen i rullning i början, när han bjöd in flertalet flickvänner samtidigt till en träff och la fram ett förslag om att gänget skulle börja arbeta med webcamming för honom.
Tre stack och två stannade, eller något sånt.
På den vägen var det, så han har hela tiden varit transparent med vad han sysslar med gällande det.
Såvitt jag vet är det inte olagligt att erbjuda flickvänner denna typ av arbete, även om det är moraliskt förkastligt att pimpa flickvänner till denna typ av verksamhet kan man tycka.
Det ironiska i det hela är att det är många ”kunder” som motsätter sig fenomenet. Kanske för att samla godhetspoäng, eller kanske för att skammen är alldeles för påtaglig för att hantera det på annat sätt än att projicera sitt självhat.
Tycker fler borde ha utgångspunkten ”innocent until proven guilty” oavsett.