• 1
  • 2
2023-01-06, 07:33
Medlem
AgenteProvocatrices avatar
Så egentligen har de suttit med sina trollare före valet och försökt påverka opinionen genom att uppfinna nazister som inte finns och hur Flashan sett ut senaste åren ska vi inte tala om.

Vilket roligt hyss och vilka fantastiska scoop.

Glitterfeminist i Cissi Wallin-tråden kan säkert berätta mer om hur man skapar drev mot människor på en professionell basis.

Det är någonstans där ekvationen flashback som språngbräda till fame tar sin början.

Cissi är cepe men hon är någons morsa som fick en näve orosanmälningar på sig.

Jag skulle aldrig ha lagt mig i och sagt åt folk att lägga av med sånt inser jag sådär 5-6 år senare.
Citera
2023-01-06, 07:53
Medlem
AgenteProvocatrices avatar
Det är en tidning vars medarbetare kännetecknas av den omogna och hatiska fanatism bara de som hittar sin gemenskap på en alkiskrog på Södermalm kan uppbåda.

De har sitt epicentrum där och i folkhögskolorna och har levt hela sina liv i den kulturella sfären.

Det finns egentligen inget mer att säga? De tar miljoner i bidrag så om folk verkligen tycker som de eller inte är lite som lajks på twitter. Snubben med 190,000 followers drar loss tre lajks på en post med Sanningen som borde förändrat Allt. Inget händer och inget rör på sig.

Det blir så när livet är gratis. Vilket det varit för de här människorna. Produkten blir därefter.
Citera
2023-01-06, 08:06
Medlem
AuntAugustas avatar
OT:

när Ulf dog dog Miljöpartiet. Han var den enda som fritt kunde röra sig mellan klasserna i det gänget.

Hedra honom istället för det här.

Jag tog med honom till Hiroshima och visade honom till vilket pris fred vanns. Han träffade min far som berättade om händelserna våren 1945 då min far var i tonåren och påbörjade sin utbildning till barnsoldat.

Fred är inte gratis alls. Det kräver oerhörda offer.

Det pratas mycket om ett 30-tal av människor från ett folk som aldrig upplevde freden annat än på avstånd.

Min far lämnade mig en helig uppgift att berätta om hur värdefullt fred är.

Tidningen Syre står för allt annat än detta för mig. Jag känner djup skam för deras skull.

Deras lögn är en spricka i spegeln mellan oss för alltid.
Senast redigerad av AuntAugusta 2023-01-06 kl. 08:30.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback